Jeg fikk 1-2 når jeg var 5+2, så mye senere enn du er nå. Den viste 2-3 i går. Da var jeg 5+6. Det var veldig fint å se at det økte
Eg kjøpte ny 2 pk med digitale idag ( ), lot galskapen ta overgang Spørs om det ryk ein imorra tidlig også........
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk 1-2 når jeg var 5+2, så mye senere enn du er nå. Den viste 2-3 i går. Da var jeg 5+6. Det var veldig fint å se at det økte
Eg er heilt enig, har sjølv time på mandag! Håpar eg og kan få tatt ein prøve for å sjå om verdiane er som dei skal. Kryssar fingraneEi pokkers plage Mista fleire gangar før augustguten kom i 2018, så er mildt sagt litt frynsete på nervane. Forstår at det er normalt å miste, og at det ikkje er noko å gjere med det. Men haaatar denne usikkerheita
Sendt ei melding til fastlegen og bad om å få måle HCg. Fått time i morgon. Betre å få eit konkret tal, og forhåpentligvis, stigning å forholde seg til.
Eg kjøpte ny 2 pk med digitale idag ( ), lot galskapen ta overgang Spørs om det ryk ein imorra tidlig også........
Jaudå. Måtte til idag òg. Stod heldigvis "2-3" der idag 4+4. Blir interessant å sjå kva blodprøven frå idag viser..
Jaudå. Måtte til idag òg. Stod heldigvis "2-3" der idag 4+4. Blir interessant å sjå kva blodprøven frå idag viser..
Eg håpar for deg og kryssar fingrane312 var verdien frå igår. Skulle helst ønske det var meir, men samtidig ikkje unormalt for denne tida (veke 4 og noko) . Så får vi sjå på fredag, kva stigningen seier. Ikkje kjempeoptimist, merkar eg
Eg håpar for deg og kryssar fingrane
Har ikkje målt hcg sjøl, har ikkje peiling på kva normalverdien er. Men om tala ikkje er unormale så er jo det bra!
Håpar det har stege til fredag. Du får holde oss oppdatert om du vilMålte i slutten av veke 4 med forrigemann, då var det henholdsvis 1600 og 4200. Så litt betre tal då ja. Meeen, får la vere å samanlikne, og heller vente på resultatet av prøve 2. Og sjå om stigningen er grei. Om ikkje, er det betre å vite at ting går skeis no med ein gang, enn å håpe og vente..
Håpar det har stege til fredag. Du får holde oss oppdatert om du vil
Håpar det har stege til fredag. Du får holde oss oppdatert om du vil
Prøv å nyt at du har heilt normal stigning Pust med magen og god helg696 torsdag, mot 312 tirsdag, så normal stigning. Prøvene er tatt 4+3 og 4+5 ca. Skulle selfølgelig ha ønska meg litt høgare verdiar sånn generelt, sjølv om mine er normale for veke 4. Blir aldri fornøgd