Testene våre

Jeg fikk 1-2 når jeg var 5+2, så mye senere enn du er nå. Den viste 2-3 i går. Da var jeg 5+6. Det var veldig fint å se at det økte :)

Eg kjøpte ny 2 pk med digitale idag ( :bag: :bag: :bag: ), lot galskapen ta overgang :facepalm: Spørs om det ryk ein imorra tidlig også........ :rolleyes:
 
Ei pokkers plage :banghead: Mista fleire gangar før augustguten kom i 2018, så er mildt sagt litt frynsete på nervane. Forstår at det er normalt å miste, og at det ikkje er noko å gjere med det. Men haaatar denne usikkerheita :shifty:

Sendt ei melding til fastlegen og bad om å få måle HCg. Fått time i morgon. Betre å få eit konkret tal, og forhåpentligvis, stigning å forholde seg til.
Eg er heilt enig, har sjølv time på mandag! Håpar eg og kan få tatt ein prøve for å sjå om verdiane er som dei skal. Kryssar fingrane :smiley-angelic001
 
Eg kjøpte ny 2 pk med digitale idag ( :bag: :bag: :bag: ), lot galskapen ta overgang :facepalm: Spørs om det ryk ein imorra tidlig også........ :rolleyes:

Jaudå. Måtte til idag òg. Stod heldigvis "2-3" der idag :wacky: 4+4. Blir interessant å sjå kva blodprøven frå idag viser..
 
Jaudå. Måtte til idag òg. Stod heldigvis "2-3" der idag :wacky: 4+4. Blir interessant å sjå kva blodprøven frå idag viser..

Spennende!
Jeg er selv 4+3 og fikk 2-3 på digital test igår. Skal vente med neste 2 uker tenker jeg, og så teste igjen. Forventer 3+ da :angelic:❤️
 
Tok den digitale i gårkveld, etter å ha fått de to svake strekene på morgenen, og en hakket sterkere på kvelden. Måtte ha klart svar:).. Syns ikke strimmelen jeg tok i dagtidlig var noe særlig sterkere, men.. Er passe glad i å teste, så må vel kjøpe et par digitale til, for å se om det er progresjon der - skal være akkurat 4 uker idag.
 

Vedlegg

  • IMG_20200811_073529.jpg
    IMG_20200811_073529.jpg
    28,2 KB · Visninger: 39
Fikk 2-3 på digital i natt. 4+3 :)
 

Vedlegg

  • IMG_20200810_214124.jpg
    IMG_20200810_214124.jpg
    29,2 KB · Visninger: 15
415C9097-6479-4E5D-A3FD-2C12D75DCDB2.jpeg Måtte lage en sånn collage bare for og ha jeg!
Er jo både stolt og helt på tuppa for dette her!
Holdt ikke bare med en test for å bekrefte dette nei:hilarious:
 
Tok siste test i dag, 5+1 og 3+ på digital. Nå blir det spennende med TUL om to uker :happy:
 

Vedlegg

  • C9F965AE-A9C9-41EF-BA39-45F3237DEA25.jpeg
    C9F965AE-A9C9-41EF-BA39-45F3237DEA25.jpeg
    37,1 KB · Visninger: 10
Tok digital i dag, ane egentlig ikkje kor langt eg er men får akkurat termin i april
 

Vedlegg

  • Snapchat-846425813.jpg
    Snapchat-846425813.jpg
    12,6 KB · Visninger: 28
Jaudå. Måtte til idag òg. Stod heldigvis "2-3" der idag :wacky: 4+4. Blir interessant å sjå kva blodprøven frå idag viser..

312 var verdien frå igår. Skulle helst ønske det var meir, men samtidig ikkje unormalt for denne tida (veke 4 og noko) . Så får vi sjå på fredag, kva stigningen seier. Ikkje kjempeoptimist, merkar eg :sorry:
 
312 var verdien frå igår. Skulle helst ønske det var meir, men samtidig ikkje unormalt for denne tida (veke 4 og noko) . Så får vi sjå på fredag, kva stigningen seier. Ikkje kjempeoptimist, merkar eg :sorry:
Eg håpar for deg og kryssar fingrane :Heartred
Har ikkje målt hcg sjøl, har ikkje peiling på kva normalverdien er. Men om tala ikkje er unormale så er jo det bra!
 
Eg håpar for deg og kryssar fingrane :Heartred
Har ikkje målt hcg sjøl, har ikkje peiling på kva normalverdien er. Men om tala ikkje er unormale så er jo det bra!

Målte i slutten av veke 4 med forrigemann, då var det henholdsvis 1600 og 4200. Så litt betre tal då ja. Meeen, får la vere å samanlikne, og heller vente på resultatet av prøve 2. Og sjå om stigningen er grei. Om ikkje, er det betre å vite at ting går skeis no med ein gang, enn å håpe og vente..
 
Målte i slutten av veke 4 med forrigemann, då var det henholdsvis 1600 og 4200. Så litt betre tal då ja. Meeen, får la vere å samanlikne, og heller vente på resultatet av prøve 2. Og sjå om stigningen er grei. Om ikkje, er det betre å vite at ting går skeis no med ein gang, enn å håpe og vente..
Håpar det har stege til fredag. Du får holde oss oppdatert om du vil :Heartred
 
Håpar det har stege til fredag. Du får holde oss oppdatert om du vil :Heartred

696 torsdag, mot 312 tirsdag, så normal stigning. Prøvene er tatt 4+3 og 4+5 ca. Skulle selfølgelig ha ønska meg litt høgare verdiar sånn generelt, sjølv om mine er normale for veke 4. Blir aldri fornøgd :rolleyes:
 
696 torsdag, mot 312 tirsdag, så normal stigning. Prøvene er tatt 4+3 og 4+5 ca. Skulle selfølgelig ha ønska meg litt høgare verdiar sånn generelt, sjølv om mine er normale for veke 4. Blir aldri fornøgd :rolleyes:
Prøv å nyt at du har heilt normal stigning :) Pust med magen og god helg :Heartred
 
Mine tester. Har bestemt meg for å vente et par dager til før jeg tester igjen. :p Fy hvor nervepirrende det er i 1.trimester. Har jo bare lyst å rope til hele verden at vi er gravide.. :confused:
 

Vedlegg

  • 5AAA8914-1B2F-4BB9-B4E9-0412B2415F93.jpeg
    5AAA8914-1B2F-4BB9-B4E9-0412B2415F93.jpeg
    17,2 KB · Visninger: 30
Back
Topp