Testene våre

BA40D5D9-2FB1-4BDE-849B-4E4C9274B9D1.jpeg
Tok en test i dag og fikk denne, så kanskje ikke noe tvil? Aner fortsatt ikke hvor langt jeg er på vei da jeg ikke har had vanlig mens etter jeg tok ut spiral den 23/6.. Ville dere kontaktet lege for tidlig ul for å få vite hvor langt jeg er på vei? :)
 
Vis vedlegget 332712
Tok en test i dag og fikk denne, så kanskje ikke noe tvil? Aner fortsatt ikke hvor langt jeg er på vei da jeg ikke har had vanlig mens etter jeg tok ut spiral den 23/6.. Ville dere kontaktet lege for tidlig ul for å få vite hvor langt jeg er på vei? :)
Ja, det ville jeg virkelig gjort! :love7 Gratulerer
 
F6E4C1B9-BC49-4178-AEFA-F989BBC894A3.jpeg Er 6+3 og hadde en RFSU test igjen! så nå røyk den litt for morroskyld! Men fy søren så gøy egt og se at test streken ble mye sterkere enn kontroll streken!
Test streken dukket opp mens strimlen fortsatt sugde opp fra koppen:hilarious::p:rolleyes:
 
Tenkte eg skulle vente til i morgon tidleg å ta den digitale testen. Men så fekk eg eit innfall på badet no, testa ikkje på morgonurin. Håpte på den berømte 3+.. Men eg får prøve igjen litt uti veka? :gen1135+1 idag. IMG_20200808_104442.jpg
 
Her er mine tester så langt. To 12 dpo, en 13,og en i dag 14. Godt å se litt stigning. Digital fra i går. :smug:
 

Vedlegg

  • IMG_20200808_090302.jpg
    IMG_20200808_090302.jpg
    14,9 KB · Visninger: 31
  • IMG_20200806_160145.jpg
    IMG_20200806_160145.jpg
    34 KB · Visninger: 31
Nå er jeg 5+2, men Cb viser 1-2 fremdeles. Burde det bekymre meg? For det gjør det :wacky::arghh:
Sniker fr oktober i fjor, når jeg testet på ikm, veg jeg hadde sen el, da hadde jeg en veldig svak test og var 6+1 ca da jeg fikk 3+ tre dager før det hadde ejg 2-3, og je hadde tvillinger i magen jeg fikk sent 3+ så tror ikke du trenger å bekymre deg:) folk produserer forskjellig HCG, jeg testet HCG og vi mistenkte ikke Tvillingsvangerskap for å si det sånn:) men sitter her nå med ti friske 10mnd gamle jenter:)
 
Sniker fr oktober i fjor, når jeg testet på ikm, veg jeg hadde sen el, da hadde jeg en veldig svak test og var 6+1 ca da jeg fikk 3+ tre dager før det hadde ejg 2-3, og je hadde tvillinger i magen jeg fikk sent 3+ så tror ikke du trenger å bekymre deg:) folk produserer forskjellig HCG, jeg testet HCG og vi mistenkte ikke Tvillingsvangerskap for å si det sånn:) men sitter her nå med ti friske 10mnd gamle jenter:)
Takk :) Hjelper veldig å høre positive historier. Gratulerer med tvillinger!
 
Tester dere fortsatt? Jeg sluttet å teste etter 1 dag etter jeg skulle hatt mensen, da hadde jeg hatt positive tester i 4-5 dager og gått tom for tester :pStreken var tydlig men fargen ikke like sterk som kontrollstreken. Burde jeg fortsatt å teste for å sikre at streken ble sterke etterhvert? Eller er det ikke nødvendig? Jeg er nå 5+3 og føler meg i hvert fall gravid ;)
 
Tester dere fortsatt? Jeg sluttet å teste etter 1 dag etter jeg skulle hatt mensen, da hadde jeg hatt positive tester i 4-5 dager og gått tom for tester :pStreken var tydlig men fargen ikke like sterk som kontrollstreken. Burde jeg fortsatt å teste for å sikre at streken ble sterke etterhvert? Eller er det ikke nødvendig? Jeg er nå 5+3 og føler meg i hvert fall gravid ;)
Det er nok ikke nødvendig. Beroligende for meg som er skikkelig redd for å miste å se litt fremgang :)
 
Tester dere fortsatt? Jeg sluttet å teste etter 1 dag etter jeg skulle hatt mensen, da hadde jeg hatt positive tester i 4-5 dager og gått tom for tester :pStreken var tydlig men fargen ikke like sterk som kontrollstreken. Burde jeg fortsatt å teste for å sikre at streken ble sterke etterhvert? Eller er det ikke nødvendig? Jeg er nå 5+3 og føler meg i hvert fall gravid ;)
Nei, det er ikke nødvendig. Jeg har tatt kun to tester og den siste var bare for å se om det ble 3+ på cb-test. Skal ikke teste mer, er 5+4:)
 
Tok ny digital idag (egentlig i natt kl. 03, fekk eit innfall når eg var oppe på do). Nedslående å framleis få "1-2" endå :( Fekk det samme fredag morgon, altså for 3 døgn sidan. Ca 4+3 idag. Veit ein ikkje skal stole blindt på desse testane, at små marginar skil på å få "1-2" og "2-3". Men hadde vert så fint å sjå at det økte...
 
En ny vanlig test idag. Mye sterkere enn før! Så kjekt å se :love017 skal få kjøpt en digital også. Spennende å være litt testegal også denne gang :angelic:
20200810_075525.jpg
 
Tok ny digital idag (egentlig i natt kl. 03, fekk eit innfall når eg var oppe på do). Nedslående å framleis få "1-2" endå :( Fekk det samme fredag morgon, altså for 3 døgn sidan. Ca 4+3 idag. Veit ein ikkje skal stole blindt på desse testane, at små marginar skil på å få "1-2" og "2-3". Men hadde vert så fint å sjå at det økte...
Det er ikkje lett å ver oss no i denne usikre tida :nailbiting: så mykje usikkerheit og mykje som står på spel. Eg har det samme problemet med den digitale for å få 3+ :eek: Me får prøve igjen uti veka :Heartred
 
Det er ikkje lett å ver oss no i denne usikre tida :nailbiting: så mykje usikkerheit og mykje som står på spel. Eg har det samme problemet med den digitale for å få 3+ :eek: Me får prøve igjen uti veka :Heartred

Ei pokkers plage :banghead: Mista fleire gangar før augustguten kom i 2018, så er mildt sagt litt frynsete på nervane. Forstår at det er normalt å miste, og at det ikkje er noko å gjere med det. Men haaatar denne usikkerheita :shifty:

Sendt ei melding til fastlegen og bad om å få måle HCg. Fått time i morgon. Betre å få eit konkret tal, og forhåpentligvis, stigning å forholde seg til.
 
Tok ny digital idag (egentlig i natt kl. 03, fekk eit innfall når eg var oppe på do). Nedslående å framleis få "1-2" endå :( Fekk det samme fredag morgon, altså for 3 døgn sidan. Ca 4+3 idag. Veit ein ikkje skal stole blindt på desse testane, at små marginar skil på å få "1-2" og "2-3". Men hadde vert så fint å sjå at det økte...
Jeg fikk 1-2 når jeg var 5+2, så mye senere enn du er nå. Den viste 2-3 i går. Da var jeg 5+6. Det var veldig fint å se at det økte :)
 
Back
Topp