Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det ville jeg virkelig gjort! GratulererVis vedlegget 332712
Tok en test i dag og fikk denne, så kanskje ikke noe tvil? Aner fortsatt ikke hvor langt jeg er på vei da jeg ikke har had vanlig mens etter jeg tok ut spiral den 23/6.. Ville dere kontaktet lege for tidlig ul for å få vite hvor langt jeg er på vei?
Tenkte eg skulle vente til i morgon tidleg å ta den digitale testen. Men så fekk eg eit innfall på badet no, testa ikkje på morgonurin. Håpte på den berømte 3+.. Men eg får prøve igjen litt uti veka? 5+1 idag. Vis vedlegget 332761
OkeiJeg er også 5+1 og fikk samme resultat som deg på digitaltesten.
Tenkte eg skulle vente til i morgon tidleg å ta den digitale testen. Men så fekk eg eit innfall på badet no, testa ikkje på morgonurin. Håpte på den berømte 3+.. Men eg får prøve igjen litt uti veka? 5+1 idag.
Jeg fikk 3+ i går, 5+2Jeg er også 5+1 og fikk samme resultat som deg på digitaltesten.
Sniker fr oktober i fjor, når jeg testet på ikm, veg jeg hadde sen el, da hadde jeg en veldig svak test og var 6+1 ca da jeg fikk 3+ tre dager før det hadde ejg 2-3, og je hadde tvillinger i magen jeg fikk sent 3+ så tror ikke du trenger å bekymre deg folk produserer forskjellig HCG, jeg testet HCG og vi mistenkte ikke Tvillingsvangerskap for å si det sånn men sitter her nå med ti friske 10mnd gamle jenterNå er jeg 5+2, men Cb viser 1-2 fremdeles. Burde det bekymre meg? For det gjør det
Takk Hjelper veldig å høre positive historier. Gratulerer med tvillinger!Sniker fr oktober i fjor, når jeg testet på ikm, veg jeg hadde sen el, da hadde jeg en veldig svak test og var 6+1 ca da jeg fikk 3+ tre dager før det hadde ejg 2-3, og je hadde tvillinger i magen jeg fikk sent 3+ så tror ikke du trenger å bekymre deg folk produserer forskjellig HCG, jeg testet HCG og vi mistenkte ikke Tvillingsvangerskap for å si det sånn men sitter her nå med ti friske 10mnd gamle jenter
Det er nok ikke nødvendig. Beroligende for meg som er skikkelig redd for å miste å se litt fremgangTester dere fortsatt? Jeg sluttet å teste etter 1 dag etter jeg skulle hatt mensen, da hadde jeg hatt positive tester i 4-5 dager og gått tom for tester Streken var tydlig men fargen ikke like sterk som kontrollstreken. Burde jeg fortsatt å teste for å sikre at streken ble sterke etterhvert? Eller er det ikke nødvendig? Jeg er nå 5+3 og føler meg i hvert fall gravid
Nei, det er ikke nødvendig. Jeg har tatt kun to tester og den siste var bare for å se om det ble 3+ på cb-test. Skal ikke teste mer, er 5+4Tester dere fortsatt? Jeg sluttet å teste etter 1 dag etter jeg skulle hatt mensen, da hadde jeg hatt positive tester i 4-5 dager og gått tom for tester Streken var tydlig men fargen ikke like sterk som kontrollstreken. Burde jeg fortsatt å teste for å sikre at streken ble sterke etterhvert? Eller er det ikke nødvendig? Jeg er nå 5+3 og føler meg i hvert fall gravid
Det er ikkje lett å ver oss no i denne usikre tida så mykje usikkerheit og mykje som står på spel. Eg har det samme problemet med den digitale for å få 3+ Me får prøve igjen uti vekaTok ny digital idag (egentlig i natt kl. 03, fekk eit innfall når eg var oppe på do). Nedslående å framleis få "1-2" endå Fekk det samme fredag morgon, altså for 3 døgn sidan. Ca 4+3 idag. Veit ein ikkje skal stole blindt på desse testane, at små marginar skil på å få "1-2" og "2-3". Men hadde vert så fint å sjå at det økte...
Det er ikkje lett å ver oss no i denne usikre tida så mykje usikkerheit og mykje som står på spel. Eg har det samme problemet med den digitale for å få 3+ Me får prøve igjen uti veka
Jeg fikk 1-2 når jeg var 5+2, så mye senere enn du er nå. Den viste 2-3 i går. Da var jeg 5+6. Det var veldig fint å se at det økteTok ny digital idag (egentlig i natt kl. 03, fekk eit innfall når eg var oppe på do). Nedslående å framleis få "1-2" endå Fekk det samme fredag morgon, altså for 3 døgn sidan. Ca 4+3 idag. Veit ein ikkje skal stole blindt på desse testane, at små marginar skil på å få "1-2" og "2-3". Men hadde vert så fint å sjå at det økte...