Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååååå Grattis!!!!!Woohoo!!
Vis vedlegget 331989
Takk!!Ååååå Grattis!!!!!
kjøpte en ny sånn test i dag. Skal ta ila noen dager og se om jeg også får 3+
JaTakk!!
Åh da må du legge ut her!
Er den strimmel en one step? Eller er det et annet merke? Tydelig og fin strek
Mine CB tester når jeg fikk datteren min var sjukt trege.. Så ikke stress om det tar tid <3 hvor langt på vei er du?Testen i dag, får håpe det blir 3 + snart
Vis vedlegget 331996
Gratulerer Samme som meg, dette er også mitt fjerde svangerskap. Mistet 3 ganger.Hei,
dette er barn n1 men #4 graviditet, har miste tre ganger så er veldig usikker om hvordan dette skal gå. begynte å prøve i 2013 med piller og etter med ivf, nå helt hjemmelaget fikk vi dette
det er jo lov å håpe
Jeg fikk 2-3 når jeg var 4+5. Vet jo ikke om den hadde vist det tidligere da, menIdag til venstre og på søndag til høyre. So far, so good (4+2 idag. Tør ikke å ta CB digital igjen helt enda. Når fikk dere 2-3 på CB?)
Dagen etter ikm alfså 16dpo for meg fikk jeg 2-3Idag til venstre og på søndag til høyre. So far, so good (4+2 idag. Tør ikke å ta CB digital igjen helt enda. Når fikk dere 2-3 på CB?)
Dagen etter ikm alfså 16dpo for meg fikk jeg 2-3
Jeg fikk 2-3 når jeg var 4+5. Vet jo ikke om den hadde vist det tidligere da, men
GrattisTakk! Pga dere så dristet jeg meg! Og jammen viste den 2-3
Mine CB tester når jeg fikk datteren min var sjukt trege.. Så ikke stress om det tar tid <3 hvor langt på vei er du?
Fikk en mistenkelig rekke med eggløsningstester...
Vis vedlegget 332080
Så da jeg vel innså at jeg måtte ta en graviditetstest, var det ikke noe mer igjen å tolke egentlig
Vis vedlegget 332081