Testedate 7-9 april

Spennende! :) ikke prøvd de her RFSU testene.
Bra noe har trua, for min er borte [emoji23]
Men skal bli spennende når fredagen kommer og bildene kommer inn her.
Har tidlig vakt på fredag, så mitt bilde kommer nok allerede før kl 6 [emoji23][emoji23]

Hurra[emoji1] Jeg er tidlig oppe på fredag så da har jeg noe å våkne opp til[emoji1][emoji108]
Jeg tester nok relativt tidlig på lørdag/søndag (sikkert begge dagene[emoji23]) da jeg alltid våkner tidlig... Men har hørt at de RFSU strimlene ikke er noe tess, så blir nå spennende å se.

Hurra[emoji1] Jeg er tidlig oppe på fredag så da har jeg noe å våkne opp til[emoji1][emoji108]
Jeg tester nok relativt tidlig på lørdag/søndag (sikkert begge dagene[emoji23]) da jeg alltid våkner tidlig... Men har hørt at de RFSU strimlene ikke er noe tess, så blir nå spennende å se.

Ja, du får ta fram streksynet ditt på fredagen da ;) Tenkte jeg skulle prøve å ta en sånn tidlig strimmel og en en vanlig på fredagen [emoji23]
Jeg er alltid oppe i 7-7:30 tiden, om jeg ikke har tidlig vakt siden snuppa er oppe i den tiden [emoji4]
Nei har ikke hørt så mye positivt om de, så tør ikke å kjøpe de jeg [emoji50]

Ja, du får ta fram streksynet ditt på fredagen da ;) Tenkte jeg skulle prøve å ta en sånn tidlig strimmel og en en vanlig på fredagen [emoji23]
Jeg er alltid oppe i 7-7:30 tiden, om jeg ikke har tidlig vakt siden snuppa er oppe i den tiden [emoji4]
Nei har ikke hørt så mye positivt om de, så tør ikke å kjøpe de jeg [emoji50]

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg endte opp med å kjøpe de men... får nå bare bruke de opp når jeg først har de :)
Jepp skal gjøre klart streksynet mitt[emoji1]

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg endte opp med å kjøpe de men... får nå bare bruke de opp når jeg først har de :)
Jepp skal gjøre klart streksynet mitt[emoji1]

Ja, kan jo hen du blir fornøyd med de :) er jo forskjellig fra person til person om hvor godt de funker tror jeg ;)

Her skal jeg teste med strimler til jeg får så sterk strek at en digital kanskje slår ut :) så mannen tror på at jeg er gravid [emoji23] han tror ikke på slike strek tester :p

Høres bra ut! Vi får se hva tempen sier dagene fram over også :)

Ja, kan jo hen du blir fornøyd med de :) er jo forskjellig fra person til person om hvor godt de funker tror jeg ;)

Her skal jeg teste med strimler til jeg får så sterk strek at en digital kanskje slår ut :) så mannen tror på at jeg er gravid [emoji23] han tror ikke på slike strek tester :p

Høres bra ut! Vi får se hva tempen sier dagene fram over også :)

Ja får håpe de funker greit på meg om jeg skulle være så heldig :)
Ja jeg har også 2 cb-digital liggende. Men de åpnes ikke før jeg har to sterke fine streker på strimmel[emoji1]
Ja blir spennende å følge med på tempen. Jeg temper ikke selv, men vurderer å prøve det ut om det ikke klaffer denne pp :)

Åh søtnos! Og takk det samme![emoji5]
I går kom mappa fra klinikken, og reseptene ligger klare, så vi starter stimulering syklusdag 2 om ikke dette er vår PP.
Typisk meg å bli gravid denne PP om jeg bestiller medisiner for tusenvis av kroner nå[emoji23][emoji28]

Blir dere å begynne med IVF dersom det ikke klaffer denne PP´n? Håper da virkelig at spiren sitter! :)

Hvordan føler du deg og hvordan ligger du an?

Hvordan ligger resten an? Er det noen som har gått på en testesmell ennå? :hilarious:

Så gøy du ser til oss, KAN jo hende alle joiner deg i Desember. ;)

Hvordan går det med deg?
Håper alle joiner meg i desember :D fikk nettopp denne testen, og er herved ferdig med testing for denne gang! :D ellers er Lilly kraftig forkjølet og holder det gående endel på natta, så om jeg ikke hadde lite energi fra før så får jeg hvertfall det nå :sorry: akkurat nå sitter jeg å hører på henne synge og styre på babycallen, mens jeg prøver å få ro til å spise litt :smiley-ashamed008

Vedlegg

• _20170405_192958.JPG
    _20170405_192958.JPG
    434,3 KB · Visninger: 62
Håper alle joiner meg i desember :D fikk nettopp denne testen, og er herved ferdig med testing for denne gang! :D ellers er Lilly kraftig forkjølet og holder det gående endel på natta, så om jeg ikke hadde lite energi fra før så får jeg hvertfall det nå :sorry: akkurat nå sitter jeg å hører på henne synge og styre på babycallen, mens jeg prøver å få ro til å spise litt :smiley-ashamed008

Endelig kan du senke skuldrene og legge bort alle testene! Overlat testingen til oss. ;) Er SÅ deilig å se 3+ lyse mot deg, ikke sant? Merkelig hvordan noen bokstaver, tall og et +tegn kan få alle bekymringer blåst avgårde på null komma niks! :)

God bedring til Lilly!

Hvordan ligger resten an? Er det noen som har gått på en testesmell ennå? :hilarious:
9 DPO i dag og fortsatt ingen testetrang :D

Deilig å kan pakke ned testene da :D Masse god bedring til Lilly :Heartred

Jeg kjenner veldig på testetrangen... Men jeg er også 99% sikker på at det ikke har klaffet denne pp. Bare kjennes ut på kroppen at tr sniker seg på. Buuu[emoji58]

Skikkelig testetrang her også.. Ah, la de kommende dagene/uken gå fort. Kun 6 dpo idag.

Idag irriterer jeg meg over at kroppen ikke er utstyrt med rødt og grønt lys eller noe rett etter eggløsning :P Disse dagene er jo verre enn alt annet...

Endelig kan du senke skuldrene og legge bort alle testene! Overlat testingen til oss. ;) Er SÅ deilig å se 3+ lyse mot deg, ikke sant? Merkelig hvordan noen bokstaver, tall og et +tegn kan få alle bekymringer blåst avgårde på null komma niks! :)

God bedring til Lilly!
Det var virkelig deilig :Heartred nå gleder jeg meg til å tyde testene deres :D Takk, hun fikk nettopp hosteanfall, så hun nesten brakk seg :(

Back
Topp