Testedate 7-9 april

Håper alle joiner meg i desember :D fikk nettopp denne testen, og er herved ferdig med testing for denne gang! :D ellers er Lilly kraftig forkjølet og holder det gående endel på natta, så om jeg ikke hadde lite energi fra før så får jeg hvertfall det nå :sorry: akkurat nå sitter jeg å hører på henne synge og styre på babycallen, mens jeg prøver å få ro til å spise litt :smiley-ashamed008
Ååå nå ble jeg glad [emoji7] endelig fikk du 3+ [emoji1]

Gleder meg allerede, nesten så jeg har lyst til at du skal sprekke og gå på en testesmell. Ble supergira her! :excited001

Haha, testsmell tviler jeg for at det blir, da jeg ikke kjenner litt at jeg vil teste [emoji23]
Men kan nok hen det blir en på fredag bare for å se [emoji4]

Åååh, 9 dpo i dag:-D jeg og vil teste med dere i helgen! Men har ikke mulighet for å f tak i test før tidligst tirsdag:(

8 dpo i dag[emoji106] Murringene kommer og går. Så er veldig spent på dette altså. Jeg tar nok første test på lørdag:) Gleder meg sånn til bildene begynner å tikke inn her[emoji1][emoji1]

Klør sånn etter å teste:woot: Og er bare 6 dpo.. lange dager før jeg ryker på en test på lørdag! Og da er det fortsatt så tidlig at jeg egentlig ikke burde teste:oops:

Vedlegg

• IMG_3165.PNG
    IMG_3165.PNG
    199,7 KB · Visninger: 76
Back
Topp