Høres ut som klaff for meg.
Haha ja vi får se hva som skjer de neste dagene nå da så får vi se hvem som har rett [emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som klaff for meg.
Haha ja vi får se hva som skjer de neste dagene nå da så får vi se hvem som har rett [emoji6]
Liker veldig godt å ha rett jeg, så det bør bli sånn!
Hahaha, ja da er vi to
Vi får se om det blir test i løpet av helga og hva den sier
Ååå nå ble jeg glad [emoji7] endelig fikk du 3+ [emoji1]Håper alle joiner meg i desember fikk nettopp denne testen, og er herved ferdig med testing for denne gang! ellers er Lilly kraftig forkjølet og holder det gående endel på natta, så om jeg ikke hadde lite energi fra før så får jeg hvertfall det nå akkurat nå sitter jeg å hører på henne synge og styre på babycallen, mens jeg prøver å få ro til å spise litt
Gleder meg allerede, nesten så jeg har lyst til at du skal sprekke og gå på en testesmell. Ble supergira her!
Jeg ble også veldig gladÅåå nå ble jeg glad [emoji7] endelig fikk du 3+ [emoji1]
Haha, testsmell tviler jeg for at det blir, da jeg ikke kjenner litt at jeg vil teste [emoji23]
Men kan nok hen det blir en på fredag bare for å se [emoji4]
Jeg stemmer for en test på fredag[emoji1][emoji1]
Jeg stemmer også for en test på fredag!Ja vi får se om det ikke blir en på fredag [emoji4]
8 dpo [emoji106] holder seg enda høyt [emoji173]
Ser ut som den fine kurven min er i ferd med å snu....
8 dpo [emoji106] holder seg enda høyt [emoji173]