Vi er så flinke atte Når ryker din første test?
Jeg har trua
Tidligst søndag, forutsatt at TR ikke kommer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi er så flinke atte Når ryker din første test?
Jeg har trua
Blir spennendeTidligst søndag, forutsatt at TR ikke kommer.
Det er ingen tester igjen å pakke vekk eller, det er el-testene da Takk9 DPO i dag og fortsatt ingen testetrang
Deilig å kan pakke ned testene da Masse god bedring til Lilly
Idag irriterer jeg meg over at kroppen ikke er utstyrt med rødt og grønt lys eller noe rett etter eggløsning Disse dagene er jo verre enn alt annet...
Det hadde vært supert da! Grønt lys for at nå har det klaffet og en GT som sier at spiren er levedyktig helt til termin! Ønsketenkning det altså.
Røk på en nå da 6 dpo (forteller meg selv at det er greit fordi jeg har så mange liggende) Ser en svak svak svak svak svak skygge.
Vis vedlegget 222768
Røk på en nå da 6 dpo (forteller meg selv at det er greit fordi jeg har så mange liggende) Ser en svak svak svak svak svak skygge.
Vis vedlegget 222768
Jeg syns også jeg kan skimte noe altså! [emoji1]
Er nok en skygge Men håper den om noen dager blir fin og rååååååsa [emoji173]
Det var kjedelig, men fortsatt mulig å få positiv test. Kanskje på 10 DPO, når du egentlig skulle teste, så blir det?!
Jeg syntes jeg ser en strek der jeg også Måtte den bli sterk og rosa om noen dagerRøk på en nå da 6 dpo (forteller meg selv at det er greit fordi jeg har så mange liggende) Ser en svak svak svak svak svak skygge.
Vis vedlegget 222768
Antakelig har jeg testet en uke for tidlig
8 dpo i morgen, og kjenner ikke nå testtrang [emoji15]
8 dpo i morgen, og kjenner ikke nå testtrang [emoji15]
Jeg blir med å teste om ei uke, dersom TR ikke har kommet.
Men den fine kurven du har hadde jeg hatt århundres testetrang
IKM er på tirsdag. Jeg tester tirsdag eller onsdag neste uke dersom tr ikke kommer.
Wow! Blir du å teste på fredag, på 10 DPO, eller venter du til lørdag/søndag?
Er 10 dpo på lørdagen men skal se i morgen ettermiddag om testetrangen melder seg eller ikke [emoji23] fikk svak strek 9 dpo da jeg var gravid med snuppa men har virkelig ikke tro på klaff men syyyykt med utflod om dagene nå..