Testedate 7-9 april

Idag irriterer jeg meg over at kroppen ikke er utstyrt med rødt og grønt lys eller noe rett etter eggløsning :p Disse dagene er jo verre enn alt annet...

Det hadde vært supert da! Grønt lys for at nå har det klaffet og en GT som sier at spiren er levedyktig helt til termin! Ønsketenkning det altså. :)

Det hadde vært supert da! Grønt lys for at nå har det klaffet og en GT som sier at spiren er levedyktig helt til termin! Ønsketenkning det altså. :)

Røk på en nå da 6 dpo (forteller meg selv at det er greit fordi jeg har så mange liggende) :P Ser en svak svak svak svak svak skygge.

IMG_5682.JPG

Men den fine kurven du har hadde jeg hatt århundres testetrang :P

Haha, ja, men for meg som ikke har tempet før, vet ikke at det jeg har er en fin kurve [emoji23] jeg ser bare at den holder seg høy og stabil [emoji23][emoji23]

Wow! :D Blir du å teste på fredag, på 10 DPO, eller venter du til lørdag/søndag?

Er 10 dpo på lørdagen :) men skal se i morgen ettermiddag om testetrangen melder seg eller ikke [emoji23] fikk svak strek 9 dpo da jeg var gravid med snuppa :p men har virkelig ikke tro på klaff :o men syyyykt med utflod om dagene nå..

Er 10 dpo på lørdagen :) men skal se i morgen ettermiddag om testetrangen melder seg eller ikke [emoji23] fikk svak strek 9 dpo da jeg var gravid med snuppa :p men har virkelig ikke tro på klaff :eek: men syyyykt med utflod om dagene nå..

Høres ut som klaff for meg. ;)

Back
Topp