Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koselig[emoji173]
Uffda, ja det vil jeg tro du kjenner godt på kroppen da ja... Håper hun blir fort frisk så du får en god natts søvn igjen[emoji1] Det trenger man med en liten spise i magen[emoji173][emoji173]
Jeg kan godt ta en ekstra test for deg[emoji85][emoji28] Off jeg er så spent på om jeg klarer holde meg til søndag jeg... skal virkelig prøve så godt jeg kan...
hvordan er det med el smertene dine da? Kjenner du det på kroppen?
Bynte å bli litt rart ja [emoji23]Haha,så det var ikke bare for meg det klusset seg [emoji14] begynte å lure på hvor trøtt jeg egentlig var
Okey!!?? Hva skjer [emoji46]
Skriv her igjen jeg Fra2til3 [emoji12]
Håper det, men alt står på gubben. Han er plaget med et sår på lillemannen sin så den er ute av drift for øyeblikket [emoji37]
Håper jeg og [emoji57] kanskje vi skulle ta tipset jeg fikk med å bruke kondom men stikke hull i den [emoji23] mange som har blitt gravid på denne måten [emoji13]Tror det ordnet seg igjen nå? Rart...
Ah den er lei:/ Håpe det ordner seg da så dere får lagt inn litt aksjer[emoji1]
Håper jeg og [emoji57] kanskje vi skulle ta tipset jeg fikk med å bruke kondom men stikke hull i den [emoji23] mange som har blitt gravid på denne måten [emoji13]
Eg kjenner når dæ enten nerme seg,elle egget slepper. Litt usikker ke dag å kor lenge dæ vare,men er ganske sikker på at dæ ikke he klaffa så får prøve igjen neste eggløsningIkke noen dager før el heller? Det kan jo fortsatt være muligheter om det er tilfelle[emoji1] Tester du etter el eller kjenner du bare på kroppen at det er el?[emoji5]
Slenger meg med dere Her ryker nok første test på lørdag, til tross for at jeg da kun er 8 dpo
Eg kjenner når dæ enten nerme seg,elle egget slepper. Litt usikker ke dag å kor lenge dæ vare,men er ganske sikker på at dæ ikke he klaffa så får prøve igjen neste eggløsning
Hehe, blir litt rart å da [emoji23] nei vi for se om det blir nokka på meg [emoji6]Deeet kan funke[emoji1][emoji28]
Hehe, blir litt rart å da [emoji23] nei vi for se om det blir nokka på meg [emoji6]
Hadde vært et syn [emoji23] tusen takk, ble ikke noe i går så vi får nå da se [emoji4]Haha ja ser den[emoji23] Sitte på sengekanten med nål i ene armen og kondomen i den andre. Stikke litt i den også hoppe til sengs[emoji23][emoji108]
Lykke til[emoji173]
Jeg gleder meg!Nå nærmer helgen seg. Endelig[emoji85] Hvilke type tester skal dere bruke?[emoji4]
7 dpo i dag og 2 dager til test
Bruker billig strimler og strimler fra make sure
Magefølelsen har gått fra positiv til negativ nå[emoji23]
Jeg har bare RFSU strimler liggende så det blir nok det på meg på søndag.. Magefølelsen min har også snudd litt i dag. Men jeg har trua for deg jeg altså[emoji1] Gleder meg sånn til det begynner å komme bilder her inne[emoji1]