Testedate 7-9 april

Jeg kjenner det begynner å klø litt i fingra nå[emoji28] Men har egentlig ikke noe spesielt med tegn da, så vet ikke helt jeg. Har blødd neseblod da... Det pleier jeg aldri gjøre[emoji23]
EL 30.3 du også da? :) Håper jeg klarer holde meg til helgen.. Søndag var kanskje litt for stort å håpe på :p
Snaaaart 6 dpo, magefølelsen sier utrolig nok gravid, fornuften sier noe helt annet [emoji23] Men kjenner testetrangen siger innpå og tanken "Kaaan jo hen jeg får en svak strek på torsdagen, er jo 8 dpo da" [emoji849][emoji15]

Har sykt med utflod, så hadde det ikke vært for at jeg vet jeg er 5 dpo i dag, så hadde jeg nok trodd at tr var på tur...

For en gjeng! :hilarious: Frykter den testedaten går fyken jeg. :laughing005

For en gjeng! :hilarious: Frykter den testedaten går fyken jeg. :laughing005

Haha, skal nok klare å holde meg til fredag [emoji23] 8 dpo er for tidlig for meg å teste uansett [emoji6] selv om når jeg står opp på torsdag så kommer skuffen med tester å friste, men tenker jeg skal vente siden jeg ikke orker to dager i lykkerus (blir litt lite til stede da)[emoji23] på jobb om det blir strek [emoji23][emoji12]

Gleder meg[emoji1][emoji1][emoji120] Skal krysse alt jeg har for at denne pp er deres mnd[emoji173] Blir så spennende når testene begynner tikke inn her[emoji16]

Åh søtnos! Og takk det samme![emoji5]
I går kom mappa fra klinikken, og reseptene ligger klare, så vi starter stimulering syklusdag 2 om ikke dette er vår PP.
Typisk meg å bli gravid denne PP om jeg bestiller medisiner for tusenvis av kroner nå[emoji23][emoji28]

Åh søtnos! Og takk det samme![emoji5]
I går kom mappa fra klinikken, og reseptene ligger klare, så vi starter stimulering syklusdag 2 om ikke dette er vår PP.
Typisk meg å bli gravid denne PP om jeg bestiller medisiner for tusenvis av kroner nå[emoji23][emoji28]

Håper dere slipper bestille for tusenvis og at det klaffer nå altså...
Om det blir til det så prøver dere hvertfall noe annet som kan hjelpe dere da[emoji173]

ÅÅ jeg er med her! Jeg kan teste 9.april (tidligst). Må klare å holde meg til det!

Hurraaa enda flere[emoji1][emoji1] Nå må jeg bare se om jeg klarer holde meg selv.... Jeg dro ikke på apoteket i dag da. Jeg ville jo sååå gjerne ta en cb-early jeg kunne ta i morgen[emoji23] Men klarte å holde meg i skinnet.... inntil videre.

Hurraaa enda flere[emoji1][emoji1] Nå må jeg bare se om jeg klarer holde meg selv.... Jeg dro ikke på apoteket i dag da. Jeg ville jo sååå gjerne ta en cb-early jeg kunne ta i morgen[emoji23] Men klarte å holde meg i skinnet.... inntil videre.
Så flink du var som klarte å holde deg, det er grusomt å vente på å teste :smiley-ashamed008

Dere er så heldige som kan teste i helga [emoji4] har el i dag eller i morgen. Jeg og vil teste!! [emoji24]

Aaah, gleder meg til dere skal begynne å teste! :D

Gleeeder meg jeg også[emoji85][emoji1] Koselig at du følger med oss Anne[emoji173] Håper alt står bra til med deg[emoji1]

Dere er så heldige som kan teste i helga [emoji4] har el i dag eller i morgen. Jeg og vil teste!! [emoji24]
Jeg kan godt ta en ekstra test for deg[emoji85][emoji28] Off jeg er så spent på om jeg klarer holde meg til søndag jeg... skal virkelig prøve så godt jeg kan...
hvordan er det med el smertene dine da? Kjenner du det på kroppen?:)

Gleeeder meg jeg også[emoji85][emoji1] Koselig at du følger med oss Anne[emoji173] Håper alt står bra til med deg[emoji1]

Jeg kan godt ta en ekstra test for deg[emoji85][emoji28] Off jeg er så spent på om jeg klarer holde meg til søndag jeg... skal virkelig prøve så godt jeg kan...
hvordan er det med el smertene dine da? Kjenner du det på kroppen?:)
Klart jeg må følge med dere:D alt er fint her, men jenta er blitt forkjølet så lite søvn i huset i disse dager, og det kjennes når jeg allerede er på underskudd på energi :smiley-ashamed008 ellers er formen god!

Kan gjøre det hvis du vil da [emoji16]
Mange dpo du er nå da?
Har ingen smerter enda, men el-slimet har kommet. Tester ikke så tar det følingen. Sist så kjente jeg det veldig godt, så lurer på om det vil skje nå å [emoji87]

Klart jeg må følge med dere:D alt er fint her, men jenta er blitt forkjølet så lite søvn i huset i disse dager, og det kjennes når jeg allerede er på underskudd på energi :smiley-ashamed008 ellers er formen god!

Koselig[emoji173]
Uffda, ja det vil jeg tro du kjenner godt på kroppen da ja... Håper hun blir fort frisk så du får en god natts søvn igjen[emoji1] Det trenger man med en liten spise i magen[emoji173][emoji173]

hvordan er det med el smertene dine da? Kjenner du det på kroppen?:)[/QUOTE]

Kan gjøre det hvis du vil da [emoji16]
Mange dpo du er nå da?
Har ingen smerter enda, men el-slimet har kommet. Tester ikke så tar det følingen. Sist så kjente jeg det veldig godt, så lurer på om det vil skje nå å [emoji87][/QUOTE]

6/7 dpo [emoji5] Men dagene kunne gått litt fortere syns jeg[emoji23] ooo spennende[emoji1] Da er nok el rett rundt hjørnet[emoji1][emoji1]

Koselig[emoji173]
Uffda, ja det vil jeg tro du kjenner godt på kroppen da ja... Håper hun blir fort frisk så du får en god natts søvn igjen[emoji1] Det trenger man med en liten spise i magen[emoji173][emoji173]

Mammahjertet får så vondt når jeg hører på babycall at hun hoster og nyser, og sover videre. Håper også hun blir fort frisk :Heartred

Vet ikke hva som skjedde med denne posten, men fikk hele teksten som du og hun andre skrev som en del av mitt svar :p

Back
Topp