Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir spennende dager fremover. Du blir å jakte på symptomer fremover, eller?
Hehe, nei prøver å unngå det. Men vet at kjenner jeg symptom er jeg ikke gravid [emoji23][emoji23] alltid hadd null tegn de gangene jeg har vært gravid
Jeg hadde veldig tydelige symptomer fra 8-9 dpo sist syklus da jeg ble gravid, så kjenner jeg kroppen rett så klarer vel den forfalske disse symptomene denne runden
Kroppen min er bare teit med meg Forrige PP - kvalme og ømme pupper (som jeg ikke pleier å ha i lutefasen). Denne PP'n - Masse kramper og murringer i livmoren! Denne gangen prøver jeg å ikke lete etter noen symptomer, men det er liksom ikke lett når enkelte klampetak kunne slått meg i bakkenHaha ja den kroppen er flink til mye rart!
Her har jeg ingen symptomer, i februar var jeg bråsikker på at tr skulle komme. Kjente liksom at det rant så tok bare en test morgenen etter siden tr ikke var kommet [emoji23]
Da jeg var gravid med snuppa, kunne man kun se på magen at jeg var gravid [emoji23][emoji173]
Men får håp du får symptomer og at de stemmer! Det fortjener du virkelig [emoji173]
Kroppen min er bare teit med meg Forrige PP - kvalme og ømme pupper (som jeg ikke pleier å ha i lutefasen). Denne PP'n - Masse kramper og murringer i livmoren! Denne gangen prøver jeg å ikke lete etter noen symptomer, men det er liksom ikke lett når enkelte klampetak kunne slått meg i bakken
Jeg er med 8.4 . Er da 9 Dpo
EL 30.3 du også da? Håper jeg klarer holde meg til helgen.. Søndag var kanskje litt for stort å håpe på
Ja tror ihvertfall det..fikk fast smiley på kvelden 29... så enten 30 eller kanskje 31 da... har du merket noen symtomer ?
Da er det sikkert 30.3, fikk fast (eller smiley bare her da) 29. jeg også
Åh. Vet ikke helt jeg. Føler puppene er rare, men ikke like ille som sist (da kom det dog 7-8 dpo). Ellers hadde jeg skikkelig ubehagelige stikninger i underlivet igår, men det kan ha kommet av stress, eventuelt trening. Har sikkert noe, men orker ikke føle så mye på det ennå
Hva med deg?
Hvordan ligger dere an? Noen som har jukset?
Jeg er med[emoji1] Kan teste 9 april. Da er jeg ca 11 dpo[emoji108] Prøve å holde testomanen i tøylene å holde meg frem til da[emoji23]
Samme her[emoji4]
Me traff ikke eggløsning så eg venter tr den 9.
Jeg er med 8.4 . Er da 9 Dpo