Testedate 7-9 april

2 dpo.. Disse ukene går såååååå sakte

Blir spennende dager fremover. Du blir å jakte på symptomer fremover, eller? :D

Hehe, nei prøver å unngå det. Men vet at kjenner jeg symptom er jeg ikke gravid [emoji23][emoji23] alltid hadd null tegn de gangene jeg har vært gravid :)

Hehe, nei prøver å unngå det. Men vet at kjenner jeg symptom er jeg ikke gravid [emoji23][emoji23] alltid hadd null tegn de gangene jeg har vært gravid :)

Jeg hadde veldig tydelige symptomer fra 8-9 dpo sist syklus da jeg ble gravid, så kjenner jeg kroppen rett så klarer vel den forfalske disse symptomene denne runden :P

Jeg hadde veldig tydelige symptomer fra 8-9 dpo sist syklus da jeg ble gravid, så kjenner jeg kroppen rett så klarer vel den forfalske disse symptomene denne runden :P

Haha ja den kroppen er flink til mye rart! :p
Her har jeg ingen symptomer, i februar var jeg bråsikker på at tr skulle komme. Kjente liksom at det rant:p så tok bare en test morgenen etter siden tr ikke var kommet [emoji23]
Da jeg var gravid med snuppa, kunne man kun se på magen at jeg var gravid [emoji23][emoji173]

Men får håp du får symptomer og at de stemmer! Det fortjener du virkelig [emoji173]

Haha ja den kroppen er flink til mye rart! :p
Her har jeg ingen symptomer, i februar var jeg bråsikker på at tr skulle komme. Kjente liksom at det rant:p så tok bare en test morgenen etter siden tr ikke var kommet [emoji23]
Da jeg var gravid med snuppa, kunne man kun se på magen at jeg var gravid [emoji23][emoji173]

Men får håp du får symptomer og at de stemmer! Det fortjener du virkelig [emoji173]
Kroppen min er bare teit med meg :wacky: Forrige PP - kvalme og ømme pupper (som jeg ikke pleier å ha i lutefasen). Denne PP'n - Masse kramper og murringer i livmoren! Denne gangen prøver jeg å ikke lete etter noen symptomer, men det er liksom ikke lett når enkelte klampetak kunne slått meg i bakken :wideyed:

Kroppen min er bare teit med meg :wacky: Forrige PP - kvalme og ømme pupper (som jeg ikke pleier å ha i lutefasen). Denne PP'n - Masse kramper og murringer i livmoren! Denne gangen prøver jeg å ikke lete etter noen symptomer, men det er liksom ikke lett når enkelte klampetak kunne slått meg i bakken :wideyed:

Åh, er så dårlig gjort! :p

Mannen sa til meg når vi prøvde på første, at han skulle ønsket vi hadde slikt grønt og rødt lys på magen vår [emoji23] grønt for nå burde man legge ikke aksjer og rødt når det hadde klaffet [emoji23] hadde vært så mye enklere mente han [emoji12]

Jeg er med 8.4 . Er da 9 Dpo :)

Jeg kjenner det begynner å klø litt i fingra nå[emoji28] Men har egentlig ikke noe spesielt med tegn da, så vet ikke helt jeg. Har blødd neseblod da... Det pleier jeg aldri gjøre[emoji23]

Jeg er med 8.4 . Er da 9 Dpo :)

EL 30.3 du også da? :) Håper jeg klarer holde meg til helgen.. Søndag var kanskje litt for stort å håpe på :P

EL 30.3 du også da? :) Håper jeg klarer holde meg til helgen.. Søndag var kanskje litt for stort å håpe på :p

Ja :) tror ihvertfall det..fikk fast smiley på kvelden 29... så enten 30 eller kanskje 31 da... :) har du merket noen symtomer ?

Ja :) tror ihvertfall det..fikk fast smiley på kvelden 29... så enten 30 eller kanskje 31 da... :) har du merket noen symtomer ?

Da er det sikkert 30.3, fikk fast (eller smiley bare her da) 29. jeg også ;)

Åh. Vet ikke helt jeg. Føler puppene er rare, men ikke like ille som sist (da kom det dog 7-8 dpo). Ellers hadde jeg skikkelig ubehagelige stikninger i underlivet igår, men det kan ha kommet av stress, eventuelt trening. Har sikkert noe, men orker ikke føle så mye på det ennå :P

Hva med deg?

Da er det sikkert 30.3, fikk fast (eller smiley bare her da) 29. jeg også ;)

Åh. Vet ikke helt jeg. Føler puppene er rare, men ikke like ille som sist (da kom det dog 7-8 dpo). Ellers hadde jeg skikkelig ubehagelige stikninger i underlivet igår, men det kan ha kommet av stress, eventuelt trening. Har sikkert noe, men orker ikke føle så mye på det ennå :p

Hva med deg?

Okay, tror egentlig 30 jeg og:-) Nja kjenner ikke stort enda. Litt murring i magen , men det har blitt normalen i Dpo land siste 3 syklusene...! Håper på flere symtomer etterhvert :-) dette er så nervepirrende. Dagene går sååå sakte.

Hvordan ligger dere an? Noen som har jukset? :smiley-angelic008

Snaaaart 6 dpo, magefølelsen sier utrolig nok gravid, fornuften sier noe helt annet [emoji23] Men kjenner testetrangen siger innpå og tanken "Kaaan jo hen jeg får en svak strek på torsdagen, er jo 8 dpo da" [emoji849][emoji15]

Har sykt med utflod, så hadde det ikke vært for at jeg vet jeg er 5 dpo i dag, så hadde jeg nok trodd at tr var på tur...

Me traff ikke eggløsning så eg venter tr den 9.:(

Back
Topp