Jeg har skikkelig trua[emoji1][emoji1][emoji173] Gleder meg til å se testen din[emoji1] Når i helgen tenker du teste?
Tenker det blir en test i morgen tidlig så får vi se, blir vel en hver dag fremover
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har skikkelig trua[emoji1][emoji1][emoji173] Gleder meg til å se testen din[emoji1] Når i helgen tenker du teste?
Tenker det blir en test i morgen tidlig så får vi se, blir vel en hver dag fremover
Klør sånn etter å teste Og er bare 6 dpo.. lange dager før jeg ryker på en test på lørdag! Og da er det fortsatt så tidlig at jeg egentlig ikke burde teste
Da gleder jeg meg til å våkne til ett bilde i morgen[emoji1] Åhh vil begynne i morgen selv... Er 9 dpo i morgen og har kun 25 mIU/ml RFSU tester. Det blir kanskje tidlig? Har bare 4 igjen. Jeg får prøve holde meg til lørdag [emoji85]
Hmm, tenker jeg skal prøve en tidlig test og en 25 mlU/ml i morgen
Var en slik test jeg fikk positiv da jeg fant ut at jeg venter snuppa [emoji173]
Kjenner jeg gleder meg til å se testene deres i morgen jeg Jeg gikk på en skikkelig testesmell i dag jeg også jeg som ikke skulle teste før i morgen!
Neida, du tar en imorgen, ikke sant?Nå la jeg meg sterk til sinns om at jeg skal klare vente til lørdag morgen. Vi får se i morgen når jeg våkner. Hvor sterk jeg er[emoji1]
Neida, du tar en imorgen, ikke sant?
Hahaha han vil kanskje være sikker på at du ikke tar den uten ham?Mannen har fader meg gjemt testen!! For en snik![emoji23][emoji23]
Hahaha han vil kanskje være sikker på at du ikke tar den uten ham?
Eller han vil være sikker på at vi ikke hisser deg opp til å ta den ikveld?Ja han vil være med når den taes[emoji169] Det er bare koselig. Men han har jo fri i morgen! Han kunne jo blitt med da[emoji23] Men han har vel fått med seg at det er "lurt" å vente til tidlig lørdag da.. Fader[emoji23][emoji23]
Eller han vil være sikker på at vi ikke hisser deg opp til å ta den ikveld?
Haha, lykke til, håper du finner denHahaha uff[emoji23] Men om jeg blir ekstra ivrig i morgen tidlig så skal jeg nok vise han hvor flink jeg er til å lete[emoji23][emoji106][emoji106]
Haha, lykke til, håper du finner den
Mannen gikk på badet før meg, så testen min kommer når jeg får tilgang på badet [emoji6]
Holder seg innmari stabilt da!