Testedate 7-9 april

Tenker det blir en test i morgen tidlig :) så får vi se, blir vel en hver dag fremover :)

Da gleder jeg meg til å våkne til ett bilde i morgen[emoji1] Åhh vil begynne i morgen selv... Er 9 dpo i morgen og har kun 25 mIU/ml RFSU tester. Det blir kanskje tidlig? Har bare 4 igjen. Jeg får prøve holde meg til lørdag [emoji85]

Klør sånn etter å teste:woot: Og er bare 6 dpo.. lange dager før jeg ryker på en test på lørdag! Og da er det fortsatt så tidlig at jeg egentlig ikke burde teste:oops:

Jeg har lite peiling på temping men det der ser jo lovende ut[emoji1] Skjønner at du klør etter å teste ja.. det gjør jeg også [emoji28]

Da gleder jeg meg til å våkne til ett bilde i morgen[emoji1] Åhh vil begynne i morgen selv... Er 9 dpo i morgen og har kun 25 mIU/ml RFSU tester. Det blir kanskje tidlig? Har bare 4 igjen. Jeg får prøve holde meg til lørdag [emoji85]

Hmm, tenker jeg skal prøve en tidlig test og en 25 mlU/ml i morgen :)
Var en slik test jeg fikk positiv da jeg fant ut at jeg venter snuppa [emoji173]

Hmm, tenker jeg skal prøve en tidlig test og en 25 mlU/ml i morgen :)
Var en slik test jeg fikk positiv da jeg fant ut at jeg venter snuppa [emoji173]

Ååå dette er så spennende![emoji1] Jeg får lyst til å teste i morgen selv jeg...[emoji85]

Kjenner jeg gleder meg til å se testene deres i morgen jeg :D Jeg gikk på en skikkelig testesmell i dag jeg :rolleyes: også jeg som ikke skulle teste før i morgen!

Kjenner jeg gleder meg til å se testene deres i morgen jeg :D Jeg gikk på en skikkelig testesmell i dag jeg :rolleyes: også jeg som ikke skulle teste før i morgen!

Jeg holdt på å gå på en smell onsdag selv. Meeen klarte holde meg. Får se i morgen da. Om jeg er like sterk da[emoji28] Om jeg klarer det så blir første test lørdag[emoji120]

Om tr holder seg unna selvfølgelig[emoji28] Ikke murret like mye i dag som i går, så det kaaan jo være lovende..

Nå la jeg meg sterk til sinns om at jeg skal klare vente til lørdag morgen. Vi får se i morgen når jeg våkner. Hvor sterk jeg er[emoji1]

Hahaha:hilarious::hilarious: han vil kanskje være sikker på at du ikke tar den uten ham? :p

Ja han vil være med når den taes[emoji169] Det er bare koselig. Men han har jo fri i morgen! Han kunne jo blitt med da[emoji23] Men han har vel fått med seg at det er "lurt" å vente til tidlig lørdag da.. Fader[emoji23][emoji23]

Ja han vil være med når den taes[emoji169] Det er bare koselig. Men han har jo fri i morgen! Han kunne jo blitt med da[emoji23] Men han har vel fått med seg at det er "lurt" å vente til tidlig lørdag da.. Fader[emoji23][emoji23]
Eller han vil være sikker på at vi ikke hisser deg opp til å ta den ikveld? :hilarious::hilarious:

Mannen gikk på badet før meg, så testen min kommer når jeg får tilgang på badet [emoji6]
db17d15fa45f5d8b4416eae3e9368345.png

Holder seg innmari stabilt da!

1adf96ad911c9ebf0447581bd02b4623.jpg

Ser svak strek på begge, men vanskelig å få med på bilde :p så er vel skygge [emoji23]

Back
Topp