Testedate 7-9 april

Cd35 - negativ test

Vedlegg

• IMG_9479.JPG
    IMG_9479.JPG
    80 KB · Visninger: 97
Hahaha! På søndag OGSÅ! :hilarious:

Hahah ja[emoji23] Mulig det er en fin unnskyldning for å kunne teste i morgen. Jeg skaaal jo teste på søndag også så skader jo ikke å teste i morgen[emoji28]
Men jeg har klødd i finga siden 3dpo da[emoji23][emoji23] Syns jeg har vært flink.

Hahah ja[emoji23] Mulig det er en fin unnskyldning for å kunne teste i morgen. Jeg skaaal jo teste på søndag også så skader jo ikke å teste i morgen[emoji28]
Men jeg har klødd i finga siden 3dpo da[emoji23][emoji23] Syns jeg har vært flink.

Dersom du har hatt testekløe, synes jeg du har vært veldig flink jeg også. :) Da bør du absolutt teste i morgen. ;)

Dersom du har hatt testekløe, synes jeg du har vært veldig flink jeg også. :) Da bør du absolutt teste i morgen. ;)
Takk[emoji16][emoji322] Hadde ikke mannen gjemt testen min så hadde jeg testet i dag da[emoji23] Så han skal han litt for den i dag[emoji23]

Hmm. Når er IKM? Kanskje du bare produserer HCG sent? :)

Har ingen kontroll på IKM dager Kun hatt TR 2 gang siden sist sv.skap, og da var dagene 31 og 34. Men da jeg hadde 34 dager fikk jeg svak positiv test og tror jeg hadde en kjemisk.
Mulig jeg hadde EL slim mandag 27/3 - og da tror jeg sjansen for at jeg er gravid er kjempe lav pga lite kos akkurat før/etter:(

Tar test hver dag frem til TR kommer

Takk[emoji16][emoji322] Hadde ikke mannen gjemt testen min så hadde jeg testet i dag da[emoji23] Så han skal han litt for den i dag[emoji23]

Hehe, tar dere den sammen i morgen? :) Eller skal du fortsette å lete febrilsk etter dem? :P

Har ingen kontroll på IKM dager Kun hatt TR 2 gang siden sist sv.skap, og da var dagene 31 og 34. Men da jeg hadde 34 dager fikk jeg svak positiv test og tror jeg hadde en kjemisk.
Mulig jeg hadde EL slim mandag 27/3 - og da tror jeg sjansen for at jeg er gravid er kjempe lav pga lite kos akkurat før/etter:(

Tar test hver dag frem til TR kommer

Får håpe hun ikke dukker opp!

I morgen starter testingen min, kjenner jeg gruer meg litt. Er såå sikker på at den er negativ! Men jeg klarer ikke vente:oops:

Du altså. o_O Men hva ble resultatet? :)

bdf2e164fae76adf175701b13cfafe36.jpg

Dette ble gårsdagens test[emoji85] kunne liksom skimte noe der, men jeg spottet så og si i hele går, blanding mellom brunt og friskt blod[emoji17]
Magefølelsen min sier at det ikke har klaffet. Har ikke kjent noe symptomer i dag, men ofte har de kommet ut over dagen[emoji4] Vi får se hva som skjer i videre [emoji1]

Back
Topp