Haha hva med deg da? Så at du var litt engstelig for resultat uansett hva det evnt blirHva tror du? De har testet en etter en her. Noen til og med I GÅR!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha hva med deg da? Så at du var litt engstelig for resultat uansett hva det evnt blirHva tror du? De har testet en etter en her. Noen til og med I GÅR!
Dette ble gårsdagens test[emoji85] kunne liksom skimte noe der, men jeg spottet så og si i hele går, blanding mellom brunt og friskt blod[emoji17]
Magefølelsen min sier at det ikke har klaffet. Har ikke kjent noe symptomer i dag, men ofte har de kommet ut over dagen[emoji4] Vi får se hva som skjer i videre [emoji1]
Er vel så og si sikker på at den er det Tempen følger akkurat samme kurve som forrige mnd da jeg startet med pergo. Magefølelsen sier at det ikke er klaff. Men vi får vente og se Godt å ha så mange gode støttespillere her inne!Gruer du deg fordi du er redd den er negativ? Vit at vi er med deg hele veien, satser på at den blir positiv!
Haha hva med deg da? Så at du var litt engstelig for resultat uansett hva det evnt blir
Har du testet??Hva tror du?
Har du testet??
Er det ikke en antydning til strek der? Måtte pusse på skjermen på maskina mi nå, og vri den opp og ned og til sidene.
Satser på at det kommer en klar og tydelig strek ila. de kommende dagene.
Du får bare unnskylde meg, jeg er så vant til folk som ikke klarer å la være å teste, jeg usj daHahaha! Nei! Trodde du skjønte såpass. Tror TR er på vei, så slipper vel unna. Masse riv og murringer her...
Joo, det er det [emoji33] men det er nok bare en skygge [emoji6] dagens er jo blenda[emoji17]
Du får bare unnskylde meg, jeg er så vant til folk som ikke klarer å la være å teste, jeg usj da
Dere er det jaJa, vi er vel blant sjeldenhetene vi som ikke tester.
Bra at jeg ikke er den eneste [emoji23]Ja, vi er vel blant sjeldenhetene vi som ikke tester.
Gleder meg til testene dere i morgen! Eller har dere allerede testet?
Nei jeg har holdt meg fra å teste!! Hva med deg?
Seriøst, Bukett? Så flink altså, nå ble jeg skikkelig imponert og STOLT av deg!
Jeg har kraftige murringer, så tror jeg slipper unna testingen. TR dundrer vel på døra ila. de nærmeste dagene, tenker jeg.
Tester du i morgen?
Jeg har samme følelsen som deg. Men om den ikke har kommet i morgen eller søndag så tester jeg nok lørdag og søndag[emoji28] Må ha det inn med tsje[emoji28]
Ja altså jeg har jo litt viljestyrke men er to ting som var en medvirkende faktor for at jeg ikke testet i dag. I tillegg til viljestyrken så klart.Seriøst, Bukett? Så flink altså, nå ble jeg skikkelig imponert og STOLT av deg!
Jeg har kraftige murringer, så tror jeg slipper unna testingen. TR dundrer vel på døra ila. de nærmeste dagene, tenker jeg.
Tester du i morgen?
Da venter jeg på din test, så kan den avgjøre om jeg skal teste eller ikke, ettersom vi har litt like "symptomer".
Jeg også er helt enigKan ikke du også teste i morgen da??[emoji1] Jaa det var en god ide!