Testedate 7-9 april

bdf2e164fae76adf175701b13cfafe36.jpg

Dette ble gårsdagens test[emoji85] kunne liksom skimte noe der, men jeg spottet så og si i hele går, blanding mellom brunt og friskt blod[emoji17]
Magefølelsen min sier at det ikke har klaffet. Har ikke kjent noe symptomer i dag, men ofte har de kommet ut over dagen[emoji4] Vi får se hva som skjer i videre [emoji1]

Er det ikke en antydning til strek der? :eek: Måtte pusse på skjermen på maskina mi nå, og vri den opp og ned og til sidene. :hilarious:

Satser på at det kommer en klar og tydelig strek ila. de kommende dagene. :)

Gruer du deg fordi du er redd den er negativ? Vit at vi er med deg hele veien, satser på at den blir positiv! :)
Er vel så og si sikker på at den er det ;) Tempen følger akkurat samme kurve som forrige mnd da jeg startet med pergo. Magefølelsen sier at det ikke er klaff. Men vi får vente og se :-) Godt å ha så mange gode støttespillere her inne!

Er det ikke en antydning til strek der? :eek: Måtte pusse på skjermen på maskina mi nå, og vri den opp og ned og til sidene. :hilarious:

Satser på at det kommer en klar og tydelig strek ila. de kommende dagene. :)

Joo, det er det [emoji33] men det er nok bare en skygge [emoji6] dagens er jo blenda[emoji17]

Jeg er klar for testing i morgen[emoji1] Om tr ikke kommer. Jeg kjenner noen harde tak i magen i dag igjen... Uff hold deg unna[emoji31] Vil ikke ha tr på besøk nå før om 9 mnd tid[emoji28]

Nei jeg har holdt meg fra å teste!!:) Hva med deg?

Seriøst, Bukett? :D Så flink altså, nå ble jeg skikkelig imponert og STOLT av deg! :)

Jeg har kraftige murringer, så tror jeg slipper unna testingen. TR dundrer vel på døra ila. de nærmeste dagene, tenker jeg. ;)

Tester du i morgen?

Seriøst, Bukett? :D Så flink altså, nå ble jeg skikkelig imponert og STOLT av deg! :)

Jeg har kraftige murringer, så tror jeg slipper unna testingen. TR dundrer vel på døra ila. de nærmeste dagene, tenker jeg. ;)

Tester du i morgen?

Jeg har samme følelsen som deg. Men om den ikke har kommet i morgen eller søndag så tester jeg nok lørdag og søndag[emoji28] Må ha det inn med tsje[emoji28]

Jeg har samme følelsen som deg. Men om den ikke har kommet i morgen eller søndag så tester jeg nok lørdag og søndag[emoji28] Må ha det inn med tsje[emoji28]

Da venter jeg på din test, så kan den avgjøre om jeg skal teste eller ikke, ettersom vi har litt like "symptomer". :hilarious:

Tester du i morgen?
Ja altså jeg har jo litt viljestyrke :) men er to ting som var en medvirkende faktor for at jeg ikke testet i dag. I tillegg til viljestyrken så klart.
Nr 1: sto opp 0530...
Nr 2: våknet med magasjau... ikke akkurat mulighet for å snike inn en test da! Hahah

Blir spennende å se om det er tr eller positiv test som banker på dørene våre de nærmeste dagene. Jeg tester i morgen ja.. gjør du?? Test test test

Back
Topp