Ser svak strek på begge, men vanskelig å få med på bilde så er vel skygge [emoji23]
Ja jeg kan skimte noe jeg også[emoji16] Blir spennende å se dagene fremover[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser svak strek på begge, men vanskelig å få med på bilde så er vel skygge [emoji23]
Hvordan er det med deg i dag da Batuuli?[emoji169]
Var litt brunt på papiret når jeg tørket meg i ste, men ikke noe mer enn det [emoji4]
Dagens test.. Ser ikke noe på den i dag jeg så går ut i fra at gårsdagens var en skygge [emoji14]
Kjenner jeg gleder meg til å se testene deres i morgen jeg Jeg gikk på en skikkelig testesmell i dag jeg også jeg som ikke skulle teste før i morgen!
Mannen gikk på badet før meg, så testen min kommer når jeg får tilgang på badet [emoji6]
Holder seg innmari stabilt da!
Var litt brunt på papiret når jeg tørket meg i ste, men ikke noe mer enn det [emoji4]
Dagens test.. Ser ikke noe på den i dag jeg så går ut i fra at gårsdagens var en skygge [emoji14]
Hvordan ser eltestene ut nå som du er gravid da?Det er ingen tester igjen å pakke vekk eller, det er el-testene da Takk
Ryker nok på første 8-9 april jeg
Jeg er med 8.4 . Er da 9 Dpo
Gleder meg til testene dere i morgen! Eller har dere allerede testet?
Jeg testet ikke i dag, så jeg tar nok første test i morgen[emoji1]
Hmm, får prøve en etterhvert, nettopp stått opp og vært på doHvordan ser eltestene ut nå som du er gravid da?
Er nå alt man lurer på
Røk på 6 dpo.. Får se når neste blir
Nei, jeg tester over helga når jeg kommer hjem fra Praha.Spennende! Har du fått testet i dag?
Nei, jeg tester over helga når jeg kommer hjem fra Praha.
Men du er jo satt opp på søndag, sammen med meg jo!