Testedate 7-9 april

5216d5228e3bbbe5bf02e85b4e544db6.jpg

Blenda test i dag. Som forventet.. IKM på mandag, så om tr har holdt seg unna så tester jeg igjen til uken[emoji169]

9 Dpo i dag og blenda test. Skuffende men enda tidlig.
IMG_3952.JPG

God morgen:) Noen med godt streksyn?! :D Jeg ser ingenting, bortsett fra den lille prikken.. hva gjør den der liksom?!
Cd36 og litt lei nå..

Vedlegg

• IMG_9527.JPG
    IMG_9527.JPG
    426,8 KB · Visninger: 122
  • IMG_9529.jpg
    IMG_9529.jpg
    46,1 KB · Visninger: 123
IMG_3181.JPG

Blenda her også i dag, 8 dpo. Jeg som hadde gledet meg til å se mange fine tester her i dag. Håper vi bare er tidlig ute :-)

Jeg har hvis jeg gidder!:) Det gikk egentlig over ganske fort, så aner ikke hva det var! Hvordan går det med murringene dine? Jeg kjenner stikking i perioder i rygg og mage, men stoler ikke på at det betyr noe..har jo hatt det sånn etter el siden ma!

I know! Stikninger har vært helt vilt siden MA, så de betyr ingenting hvertfall...

5216d5228e3bbbe5bf02e85b4e544db6.jpg

Blenda test i dag. Som forventet.. IKM på mandag, så om tr har holdt seg unna så tester jeg igjen til uken[emoji169]

Får håpe det blir to streker på den neste gang! Du har jo ikke passert IKM en gang ennå, så håpet er der. :)

God morgen:) Noen med godt streksyn?! :D Jeg ser ingenting, bortsett fra den lille prikken.. hva gjør den der liksom?!
Cd36 og litt lei nå..

Synes jeg ser en svak, antydning til strek altså!? Kanskje det er noe feil med testen? Har du noen andre?

Back
Topp