Testedate 7-9 april

9 DPO er jo tidlig Bukett, så vi får satse på at det blir en fin test ila. de nærmeste dagene! :)

Hvor tidlig har du testet positivt?

Enig med du!:)
Sist testet jeg veldig svakt positivt 10 Dpo..
Har du fått tr? Testet?

8 DPO er hvertfall tidlig da! I mine øyne, men jeg tester jo ikke før jeg er over IKM. :p

Er nok bare tidlig ute, det blir! ;)
Ja, det er veldig tidlig. Jeg må bare tilfredsstille testetrangen. Tar ingen negativ test nå så tungt;) Tror heller ikke den blir det da. Men da blir jeg hvertfall forberedt på tr:p

Ikke fått TR og ikke testet... Har ikke tisset ennå. :P

Ja test![emoji1] Jeg ble brått usikker på om jeg er 9 eller 10 dpo[emoji28] Men jeg tror jeg venter noen dager med neste test uansett. Tar negativ test litt for negativt enn jeg burde. Blir litt dratt ned[emoji85] Så tenker at om tr ikke kommer når den skal så tester jeg igjen da[emoji4]

12 DPO i dag og skygge på testen[emoji17] temp dropp i tillegg til at spottingen er begynt å ta seg opp, så her er nok tr på vei!
b84bed8196295ee9d593e0d7d4d7f475.jpg

f51534708bb8d4b9bf7112c72b8df24e.png

Synes jeg ser en svak, antydning til strek altså!? Kanskje det er noe feil med testen? Har du noen andre?

Har kun disse strimlene denne gang... noe MÅ jo komme, enten strekeller TR. Men føler at jeg er SÅ mange dager over, at det snart burde komme antydning HVIS jeg er gravid!!
Hvite tester ødelegger nesten hele dagen! :/

IMG_5736.JPG

9 dpo, svak strek. Spent på om den blir sterkere eller forblir en skygge. Håper veldig på det første :)

Hurra:) endelig noe oppløftende her:)

I morgen skal streken være sterkere:)

9 dpo kveld (men tatt etter cirka 30 min, står dog ingen tidsfrist og sterkere enn de andre tørket)

IMG_5756.JPG
IMG_5761.PNG
IMG_5762.PNG

Back
Topp