Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mine fra idag 10 dpo, øverste før fristen og nederste etter fristen (40 min):
Vis vedlegget 223007 Vis vedlegget 223008
Vis vedlegget 222973
10 dpo og jeg har fått to streker!!!!!!!
Jeg fikk akkurat disse !!!! håper det ikke er skyggestreker hva tror dere som har erfaring? Har aldri vært gravid før.
Nr 2 og 4 ble tatt kl 03:40 og de andre kl 08:00.
Blir vel neppe skygge på 4 tester?![emoji848][emoji23]
Får se i morgen om de er sterkere eller ikke, føles som tr kommer hele tiden
Herreguuud jeg er så giret på deg nååå!! [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]
Graviditetstesten til monitoren jeg tok i morges. Var så svak strek at jeg orket inne prøve den i monitoren, men er strek i det minste
Måtte prøve meg på en el test til monitoren også [emoji23] kom på etterpå at jeg ikke husker hvilken som måler LH [emoji23][emoji23]
Hm.. Streken ble borte igjen nærmest. Vet ikke helt jeg, har ikke helt troen nå
Du må jo bare være gravid! Sier gratulerer jeg!!
Graviditetstesten til monitoren jeg tok i morges. Var så svak strek at jeg orket inne prøve den i monitoren, men er strek i det minste
Måtte prøve meg på en el test til monitoren også [emoji23] kom på etterpå at jeg ikke husker hvilken som måler LH [emoji23][emoji23]
Du må jo bare være gravid! Sier gratulerer jeg!!
Veit ikke åssen disse funker, jeg, men her er det jo streeeek
Veit ikke åssen disse funker, jeg, men her er det jo streeeek
WeeeDe funker vel egentlig som en vanlig strimmel, med kontrollstrek til venstre og teststrek til høyre Så ja er strek her [emoji106] Skal prøve en til i morgen og sette den i monitoren og høre hva den sier
Måtte bare ta en til [emoji23] testetøs ohyeah [emoji23][emoji15]
Bildet er tatt med snap [emoji12] kom tydeligere frem da faktisk
Spent på morgendagens tester
Jeg så det på kveldstester allerede 8 dpo ;-) så hvis du har tester ville jeg bare prøvd [emoji6] jeg har troa!!!Hehe, tør nok ikke si takk helt enda Må se hva morgendagens tester sier
For er vel neppe vits å prøve seg på kveldstest så tidlig som 10/11 dpo?[emoji23]
Så den nå!!! Ser absolutt strek [emoji1]Måtte bare ta en til [emoji23] testetøs ohyeah [emoji23][emoji15]
Bildet er tatt med snap [emoji12] kom tydeligere frem da faktisk [emoji14]
Spent på morgendagens tester
Hehe, tør nok ikke si takk helt enda Må se hva morgendagens tester sier
For er vel neppe vits å prøve seg på kveldstest så tidlig som 10/11 dpo?[emoji23]