Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mine fra idag 10 dpo, øverste før fristen og nederste etter fristen (40 min):
Vis vedlegget 223007 Vis vedlegget 223008
Jeg fikk akkurat disse !!!! håper det ikke er skyggestrekerhva tror dere som har erfaring? Har aldri vært gravid før.
![]()
Nr 2 og 4 ble tatt kl 03:40 og de andre kl 08:00.
Blir vel neppe skygge på 4 tester?![emoji848][emoji23]
Får se i morgen om de er sterkere eller ikke, føles som tr kommer hele tiden![]()
Herreguuud jeg er så giret på deg nååå!![emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]
![]()
Graviditetstesten til monitoren jeg tok i morges. Var så svak strek at jeg orket inne prøve den i monitoren, men er strek i det minste![]()
Måtte prøve meg på en el test til monitoren også [emoji23] kom på etterpå at jeg ikke husker hvilken som måler LH [emoji23][emoji23]
![]()
Hm.. Streken ble borte igjen nærmest. Vet ikke helt jeg, har ikke helt troen nå![]()
Du må jo bare være gravid!![]()
Graviditetstesten til monitoren jeg tok i morges. Var så svak strek at jeg orket inne prøve den i monitoren, men er strek i det minste
Måtte prøve meg på en el test til monitoren også [emoji23] kom på etterpå at jeg ikke husker hvilken som måler LH [emoji23][emoji23]
![]()
Du må jo bare være gravid!Sier gratulerer jeg!!
![]()
Veit ikke åssen disse funker, jeg, men her er det jo streeeek![]()
Graviditetstesten til monitoren jeg tok i morges. Var så svak strek at jeg orket inne prøve den i monitoren, men er strek i det minste![]()
![]()
![]()
Graviditetstesten til monitoren jeg tok i morges. Var så svak strek at jeg orket inne prøve den i monitoren, men er strek i det minste
![]()
Veit ikke åssen disse funker, jeg, men her er det jo streeeek![]()
WeeeDe funker vel egentlig som en vanlig strimmel, med kontrollstrek til venstre og teststrek til høyreSå ja er strek her [emoji106] Skal prøve en til i morgen og sette den i monitoren og høre hva den sier
![]()
Måtte bare ta en til [emoji23] testetøs ohyeah [emoji23][emoji15]
![]()
Bildet er tatt med snap [emoji12] kom tydeligere frem da faktisk
![]()
Spent på morgendagens tester![]()
Jeg så det på kveldstester allerede 8 dpo ;-) så hvis du har tester ville jeg bare prøvd [emoji6] jeg har troa!!!Hehe, tør nok ikke si takk helt endaMå se hva morgendagens tester sier
For er vel neppe vits å prøve seg på kveldstest så tidlig som 10/11 dpo?[emoji23]
Så den nå!!! Ser absolutt strek [emoji1]Måtte bare ta en til [emoji23] testetøs ohyeah [emoji23][emoji15]
![]()
Bildet er tatt med snap [emoji12] kom tydeligere frem da faktisk [emoji14]
![]()
Spent på morgendagens tester![]()
Hehe, tør nok ikke si takk helt endaMå se hva morgendagens tester sier
For er vel neppe vits å prøve seg på kveldstest så tidlig som 10/11 dpo?[emoji23]