Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ææææh, gratulererVis vedlegget 222973
10 dpo og jeg har fått to streker!!!!!!!
Vis vedlegget 222973
Nice!!!! Gratulerer Er det tidlig strimmel det der?
Brukte min siste tidlig strimmel i går, så har bare vanlig strimmel igjen, spent på hva den sier!
så herlig!!! Gratulerer!!!Vis vedlegget 222973
Vis vedlegget 222973
Nederste ble tatt kl 03:40 i natt og øverste nå . Noe er det der, men skygge kanskje. [emoji23]
Åh, så herlig Gratulerer
Hvor får man kjøpt "tidlig test"?!
Her ble det negativ igjen.
Ingen erfaring med disse testene, eller skygge, men syns absolutt dette ser ut som en klar babystrekJeg fikk akkurat disse !!!! håper det ikke er skyggestreker hva tror dere som har erfaring? Har aldri vært gravid før.
Æææ så spennende håper den blir tydeligere og at det ligger en liten spire i magen <3 takk for hjelpIngen erfaring med disse testene, eller skygge, men syns absolutt dette ser ut som en klar babystrek
Ååååhh! Gratulerer så mye FantastiskVis vedlegget 222973
Jeg tror du er gravid jeg Gratulerer!! Har dere prøvd lenge?Jeg fikk akkurat disse !!!! håper det ikke er skyggestreker hva tror dere som har erfaring? Har aldri vært gravid før.
Krysser fingrene for degÆææ så spennende håper den blir tydeligere og at det ligger en liten spire i magen <3 takk for hjelp[emoji5]️
Hihi takk, krysser fingrene. Vi prøvde først i noen måneder, men så har vi hatt en lang prøvepause så dette er første forsøk i denne omgangen hvis du skjønnerJeg tror du er gravid jeg Gratulerer!! Har dere prøvd lenge?
TakkKrysser fingrene for deg
Så herlig med klaff da Blir spennende å følge med på testene dine videre!Hihi takk, krysser fingrene. Vi prøvde først i noen måneder, men så har vi hatt en lang prøvepause så dette er første forsøk i denne omgangen hvis du skjønner