Røyk på en i dag gitt.... blenda selvfølgelig...
Men kurven gjorde et hopp og[emoji846]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja altså jeg har jo litt viljestyrke men er to ting som var en medvirkende faktor for at jeg ikke testet i dag. I tillegg til viljestyrken så klart.
Nr 1: sto opp 0530...
Nr 2: våknet med magasjau... ikke akkurat mulighet for å snike inn en test da! Hahah
Blir spennende å se om det er tr eller positiv test som banker på dørene våre de nærmeste dagene. Jeg tester i morgen ja.. gjør du?? Test test test
Jeg tester i morgen ja.. gjør du?? Test test test
Kan ikke du også teste i morgen da??[emoji1] Jaa det var en god ide!
Jeg også er helt enig
Det der ser bra ut altså, ta en ny i morgen. Eller søndag... Eller mandag, eller... Ta en helt til testen blir positiv!
[emoji23][emoji23][emoji23]
Har bare igjen en tidligtest, og har lovet meg selv å ikke kjøpe flere[emoji28] men det skal nok holde hardt..., har så vonde pupper i dag og atte[emoji5]
Skal sove på det til i morgen.
Vonde pupper er kjempebra da, bortsett fra for mannen.
Hvilken test har du?
Håper du slenger deg med [emoji1][emoji1]
Når har du tenkt å stå opp for å teste da? Eller skal du kanskje døgne?
Haha den som hadde klart det [emoji23] Nei jeg våkner som vanlig i 06-07 tiden jeg tenker jeg. Så blir nok rundt da[emoji4]
Da våkner jeg sikkert til din test i morgen, for har virkelig tenkt å sove litt lengre enn til kl. 7 for én gangs skyld!
Du - kan ikke vi si det sånn da, at har du testet positivt, så tester jeg også. Hvis ikke, så tester ikke jeg heller?
får håpe du sover ekstra godt daSkal sove på det til i morgen.
Skulle gjerne sovet lengre selv, men jeg har innebygd vekkeklokke:/ Er noen dager jeg klarer sove litt lenger. Så vi får se
Jammen! Hvis jeg får negativ trenger jeg en opptur med din positive test[emoji1]
Jeg utfordrer deg - hvem av oss klarer å sove lengst i morgen?
Haha det er dårlig gjort[emoji23] Da håper jeg du våkner tidlig[emoji23][emoji1]
HAR du viljestyrke? Sikker på det? Må innrømme jeg har vært i tvil frem til i dag, men nå begynner jeg å få litt troen på det allikevel.
Uff, så ubehagelig med magesjau. Er det noe du har spist? Kl. 5.30 for en GT er jo helt greit vel?
Spent jeg også, på hvor mange som hopper inn til Desember, håper det blir hele hurven!
Høres ut som en god plan det der! Lurer på å gjøre det sammeDa har jeg funne senga, sove, tempe og teste [emoji23][emoji106]