Testedate 7-9 april

Røyk på en i dag gitt.... blenda selvfølgelig...
Men kurven gjorde et hopp og[emoji846]

58fd5e4fc223820ed7333d2b814d7147.png

Ja altså jeg har jo litt viljestyrke :) men er to ting som var en medvirkende faktor for at jeg ikke testet i dag. I tillegg til viljestyrken så klart.
Nr 1: sto opp 0530...
Nr 2: våknet med magasjau... ikke akkurat mulighet for å snike inn en test da! Hahah

Blir spennende å se om det er tr eller positiv test som banker på dørene våre de nærmeste dagene. Jeg tester i morgen ja.. gjør du?? Test test test

HAR du viljestyrke? Sikker på det? Må innrømme jeg har vært i tvil frem til i dag, men nå begynner jeg å få litt troen på det allikevel. ;)

Uff, så ubehagelig med magesjau. Er det noe du har spist? Kl. 5.30 for en GT er jo helt greit vel? :rolleyes:

Spent jeg også, på hvor mange som hopper inn til Desember, håper det blir hele hurven! :D

Det der ser bra ut altså, ta en ny i morgen. ;) Eller søndag... Eller mandag, eller... Ta en helt til testen blir positiv! :hilarious:

[emoji23][emoji23][emoji23]
Har bare igjen en tidligtest, og har lovet meg selv å ikke kjøpe flere[emoji28] men det skal nok holde hardt..., har så vonde pupper i dag og atte[emoji5]

[emoji23][emoji23][emoji23]
Har bare igjen en tidligtest, og har lovet meg selv å ikke kjøpe flere[emoji28] men det skal nok holde hardt..., har så vonde pupper i dag og atte[emoji5]

Vonde pupper er kjempebra da, bortsett fra for mannen. :P

Hvilken test har du?

Haha den som hadde klart det [emoji23] Nei jeg våkner som vanlig i 06-07 tiden jeg tenker jeg. Så blir nok rundt da[emoji4]

Da våkner jeg sikkert til din test i morgen, for har virkelig tenkt å sove litt lengre enn til kl. 7 for én gangs skyld! ;)

Du - kan ikke vi si det sånn da, at har du testet positivt, så tester jeg også. Hvis ikke, så tester ikke jeg heller? :rolleyes:

Da våkner jeg sikkert til din test i morgen, for har virkelig tenkt å sove litt lengre enn til kl. 7 for én gangs skyld! ;)

Du - kan ikke vi si det sånn da, at har du testet positivt, så tester jeg også. Hvis ikke, så tester ikke jeg heller? :rolleyes:

Skulle gjerne sovet lengre selv, men jeg har innebygd vekkeklokke:/ Er noen dager jeg klarer sove litt lenger. Så vi får se :)
Jammen! Hvis jeg får negativ trenger jeg en opptur med din positive test[emoji1]

Skulle gjerne sovet lengre selv, men jeg har innebygd vekkeklokke:/ Er noen dager jeg klarer sove litt lenger. Så vi får se :)
Jammen! Hvis jeg får negativ trenger jeg en opptur med din positive test[emoji1]

Jeg utfordrer deg - hvem av oss klarer å sove lengst i morgen? :P

HAR du viljestyrke? Sikker på det? Må innrømme jeg har vært i tvil frem til i dag, men nå begynner jeg å få litt troen på det allikevel. ;)

Uff, så ubehagelig med magesjau. Er det noe du har spist? Kl. 5.30 for en GT er jo helt greit vel? :rolleyes:

Spent jeg også, på hvor mange som hopper inn til Desember, håper det blir hele hurven! :D

Jeg har hvis jeg gidder!:) Det gikk egentlig over ganske fort, så aner ikke hva det var! Hvordan går det med murringene dine? Jeg kjenner stikking i perioder i rygg og mage, men stoler ikke på at det betyr noe..har jo hatt det sånn etter el siden ma!

Back
Topp