Testane våre✨️

Endelig, etter 1 år og 7 mnd med prøving. (En spontanabort i fjor)
Testet postitivt dagen etter Eurovision i fjor, og testet positivt dagen før i år.

Selv om det ikke gikk veien i fjor, har jeg en god følelse nå, og velger jeg å ta det som et godt tegn hvor sammenfallende de to graviditeten er ❤️
Gratulerer så mye :love7
Jeg tror godfølelsen er til å stole på:joyful:
 
Har testet med vanlige tester i går og i dag, når jeg trodde jeg testet med tidligtester:blackeye: men begge typer strimler svakt positive i dag (9/10DPO)
 

Vedlegg

  • IMG_9898.jpeg
    IMG_9898.jpeg
    346,6 KB · Visninger: 39
  • IMG_9910.jpeg
    IMG_9910.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 38
I dag :Heartred Siden Gravid kom opp med det samme hadde jeg en anelse om at det ville stå 2-3 :hilarious::love7

IMG_3371.jpeg
 
No blei eg glad :joyful:
Har du trua no? :smiley-angelic003
Ja, nå har jeg trua! :Heartred Veldig uvirkelig, men herregud, tenk om dette er lillebror eller lillesøster! I går satt jeg og så på serie og grein meg gjennom det meste:hilarious: Mye hormoner i sving kan du si haha Kjenner du mye selv?
 
Har testet med vanlige tester i går og i dag, når jeg trodde jeg testet med tidligtester:blackeye: men begge typer strimler svakt positive i dag (9/10DPO)
De var ikke svake heller, gratulerer :love7
 
Jeg tenker å teste digital igjen når jeg får en dyestealer på makesure :D eller eventuelt om en uke :hilarious:
Jeg har en digital igjen, så den sparer jeg til neste tirsdag og håper på 3+ :smiley-angelic001:love7
 
veldig! viste den til samboeren min i dag morges, og han bare "hva er dette, en gravidtest? men den er jo ikke positiv, er jo bare en strek her.... åh! der var den ja!" :D :D :D
Hihi mannen min så ingenting på den første jeg viste han :hilarious: Så jeg tenkte at det bare var jeg som hadde utvikla ekstremt streksyn, men neste test, da ...:love7
 
Back
Topp