Testane våre✨️

Endelig, etter 1 år og 7 mnd med prøving. (En spontanabort i fjor)
Testet postitivt dagen etter Eurovision i fjor, og testet positivt dagen før i år.

Selv om det ikke gikk veien i fjor, har jeg en god følelse nå, og velger jeg å ta det som et godt tegn hvor sammenfallende de to graviditeten er ❤️
Gratulerer så mye :Heartred Det må
Være en veldig god følelse etter å prøvd over lengre tid. Krysser fingrene for at alt skal gå bra for deg :happy:
 
Lister meg forsiktig inn her:shy: testet positivt for en uke siden. Dette er tredje gang jeg er gravid siden november, så er ganske redd og håper at alle gode ting er tre:nailbiting:
Fikk denne i går, 5+1. Jeg har aldri opplevd at teststreken er sterkere enn kontrollstreken. Har veldig lyst til å se 3+ på Clearblue denne gangen. Når har dere andre fått det? Fikk 2-3 uker på mandag.
 

Vedlegg

  • 0612163A-BE48-4FC2-B9F8-E6B5957C6CC8.jpeg
    0612163A-BE48-4FC2-B9F8-E6B5957C6CC8.jpeg
    860,4 KB · Visninger: 45
Lister meg forsiktig inn her:shy: testet positivt for en uke siden. Dette er tredje gang jeg er gravid siden november, så er ganske redd og håper at alle gode ting er tre:nailbiting:
Fikk denne i går, 5+1. Jeg har aldri opplevd at teststreken er sterkere enn kontrollstreken. Har veldig lyst til å se 3+ på Clearblue denne gangen. Når har dere andre fått det? Fikk 2-3 uker på mandag.
Velkommen :Heartred veldig fin test! Håper den sitter til termin denne gangen!
 
  • Omsorg
Reactions: KVH
Det ser ut til å gå rette veien :love7
Øverste i dag, de to nederste fredag/lørdag.

Er det flere enn meg som har behov for å skrike det ut til hele verden? Jeg er en veldig åpen person som er vant til å dele alt, avgjørelsen om å vente med å dele nyheten sitter løst altså :nailbiting:
Vis vedlegget 405404
Jepp, det behovet kjennet jeg igjen! Jeg er alt for åpen og klarer ikke å holde på hemligheter om meg selv:wacky: (klarer å holde på andre sin asså:p) jeg har mistet maaange ganger så jeg synes det er best å gi beskjed om graviditet til de nærmeste slik at jeg får forståelse og støtte.;) Sa ingenting de første gangene å da hadde jeg jo ingen å snakke med det om unntatt samboer (all ære til han, meeen er godt å snakke om det med andre også). Synes det at det er tabubelagt og helt fyfy å snakke om spontanabort er helt tullete! Det fremmer ikke kvinnehelse synes jeg:rolleyes: hehe.
 
Jepp, det behovet kjennet jeg igjen! Jeg er alt for åpen og klarer ikke å holde på hemligheter om meg selv:wacky: (klarer å holde på andre sin asså:p) jeg har mistet maaange ganger så jeg synes det er best å gi beskjed om graviditet til de nærmeste slik at jeg får forståelse og støtte.;) Sa ingenting de første gangene å da hadde jeg jo ingen å snakke med det om unntatt samboer (all ære til han, meeen er godt å snakke om det med andre også). Synes det at det er tabubelagt og helt fyfy å snakke om spontanabort er helt tullete! Det fremmer ikke kvinnehelse synes jeg:rolleyes: hehe.
Jeg er helt enig med deg! Det er helt samme tanke bak hvorfor jeg har vært helt åpen tidligere. Mistet i fjor på akkurat samme tid, og holder derfor kortene litt tettere til brystet denne gangen, særlig med tanke på jobb. I fjor fortalte jeg alle nesten med en gang.

Jeg har veldig lyst til å fortelle den nærmeste familien på 17. mai, er bare usikker på om det er riktig at tre-åringen får vite det, i tilfelle det ikke ender godt :(
 
Jeg er helt enig med deg! Det er helt samme tanke bak hvorfor jeg har vært helt åpen tidligere. Mistet i fjor på akkurat samme tid, og holder derfor kortene litt tettere til brystet denne gangen, særlig med tanke på jobb. I fjor fortalte jeg alle nesten med en gang.

Jeg har veldig lyst til å fortelle den nærmeste familien på 17. mai, er bare usikker på om det er riktig at tre-åringen får vite det, i tilfelle det ikke ender godt :(
Ja, jeg skal ikke fortelle 4 åringen noenting før etter ultralyd, tenker at hun ikke trenger den sorgen.
 
Dette er min første graviditet, så alt er nytt og veldig spennende :love017 har egentlig lyst å fortelle det til nærmeste familie allerede nå, men kjæresten ønsker å vente litt i tilfelle det ikke skulle gå bra. Jeg er ikke helt enig i den :wacky:Vis vedlegget 405412
Gratulerer❤️ Så spennende!
Vi har fortalt tidlig til nærmeste familie hver gang, og det har vært så godt å ha støtte fra dem de 3 gangene vi har mistet!
 
Sniker meg inn her jeg :)
Satt inn en blasto 10.mai i naturlig syklus, og utålmodig som jeg er begynte jeg å teste få dager etter. Ingen tvil om at den er positiv i dag, men etter 6 SA/MA og noen kjemiske, klarer jeg ikke å slippe jubelen løs enda. Men håååper:Heartred
 

Vedlegg

  • B43AAAC0-C057-4B51-ACA9-8214EB72EE8D.jpeg
    B43AAAC0-C057-4B51-ACA9-8214EB72EE8D.jpeg
    419,4 KB · Visninger: 11
Last edited:
Håpte på 3+ i dag, men har fremdeles bare 2-3 :shifty: Krysser fingrene for at det kommer senere i uken, tar ny test onsdag/torsdag. Fikk 1-2 den 04.05, 2-3 den 09.05 og 2-3 i dag. Styrker mistanken av at jeg er en del kortere på vei enn beregnet fra siste mens, som er 6+6 i dag.
Screenshot_20230515_140707_Gallery.jpg
 
Fikk svar på hcg-testen jeg tok på torsdag da jeg var 5+5, i dag, og den viste 12 000. Håper det er ok, er jo så stort normalområde. Har tatt nye blodprøver i dag, og håper å få svar på de i morgen, håper virkelig økningen er fin :nailbiting:
 
Ååå så flott! Fikk bare 1-2 her i dag, men jeg er ikke 16 dpo. Hadde eggløsning kanskje 1.mai. Så jeg ligger noen dager etter, så selv om appen sier 4+4 er jeg i realiteten 3+6 eller 4+0. Truuur eg. Gratulerer med så fine tester og 2-3 på digital! :Heartred
Det varierer jo veldig når ting fester seg og hvor fort hcgen stiger. Hvis jeg går etter mensstermin er jeg 4+4 i dag, men ut i fra eggløsning så hadde det vel blitt litt mindre. Men normalskiktet er jo stort! Takk :Heartred
 
Back
Topp