TakkGratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkGratulerer
Synes det ser veldig fint utFremgang? Jeg er ett vrak.
Vis vedlegget 405187
Absolutt fremgang!Fremgang? Jeg er ett vrak.
Vis vedlegget 405187
Hvor langt er du på vei? Bare å glede seg, var overraskende gøy med svaret!Så fin test
Har en sånn liggende som jeg klør etter å ta, har så lyst til å se 3+ Må nok vente en uke til med mindre jeg gir etter og bare tar den
Er 4+2 i dag.Hvor langt er du på vei? Bare å glede seg, var overraskende gøy med svaret!
Skikkelig gøy med 3+ syns jeg husker at jeg fikk det 5+2 med mitt vellykkede svangerskap.Er 4+2 i dag.
Hadde vært så gøy med 3+, men er redd for å henge meg opp i det og bli unødig bekymra hvis jeg ikke får det
Hvor langt på vei?Fikk denne på fredag forrige uke, sjekker innVis vedlegget 405198
Dei stiger jo?Ikke noe særlig økning å skryte av: Vis vedlegget 405231Vis vedlegget 405232
Så gøy! Tenkte å prøve å vente til 5+2Skikkelig gøy med 3+ syns jeg husker at jeg fikk det 5+2 med mitt vellykkede svangerskap.
Ikke noe særlig økning å skryte av: Vis vedlegget 405231Vis vedlegget 405232
Ikke i følge premomDei stiger jo?
Du kan ikkje forvente stigning for kvar einaste test når du tester så ofteIkke i følge premom
Nå er jeg 6+6Hvor langt på vei?
Syns det var bra jeg. Hcg dobler seg ca. annenhver dag og stigning fra 10-12 dpo og 11-13 dpo er jo stor.Ikke noe særlig økning å skryte av: Vis vedlegget 405231Vis vedlegget 405232