Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner meg så igjen, tror jeg testet 3 ganger om dagen 10, 11 og 12 dpo Men ser bra ut dette da!At jeg gadd å teste 5 timer etter sist test... nå må jeg faktisk roe ned hvis ikke kommer jeg til å gjøre meg selv bekymret... fremdeles 11dpo
Vis vedlegget 405057
Så fantastisk! GratulererI dag klarte jeg ikke vente lenger med min siste digitale, har vært så redd for å ikke få se 3+. Men hipp hurra, i dag lyste dette mot meg, 5+3
Haha, godt vi er flere!Kjenner meg så igjen, tror jeg testet 3 ganger om dagen 10, 11 og 12 dpo Men ser bra ut dette da!
Kjempefin rekke det der! Men var du ikkje 11 dpo i går?
Hahq,mente selvfølgelig 12dpoKjempefin rekke det der! Men var du ikkje 11 dpo i går?
Så fin testKlarte ikke la være å bruke mer penger på gravitest Måtte bare sjekke progresjonen.. det ser vel greit ut dette? Første gang jeg bruker sånn. Er 4+4 i dag.Vis vedlegget 405038
GratulererMed positiv tidligtest digital i dag sier jeg forsiktig hei Aner ikke hvordan dette går. Tror jeg er 9 dpo.
Vis vedlegget 405175