Ikke noe tvil her nei, gratulerer så myeTidlig test fra babyplan. Er jeg virkelig gravid? Skal ta vanlig graviditetstest nå lørdag 06.05
Mensen startet 10.04. EL ca 20.04.
Termin 15.01.24
3+2 uker Vis vedlegget 404574
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke noe tvil her nei, gratulerer så myeTidlig test fra babyplan. Er jeg virkelig gravid? Skal ta vanlig graviditetstest nå lørdag 06.05
Termin 15.01.24
Den er positiv Vi har omtrent samme termindato. 14. januar herTidlig test fra babyplan. Er jeg virkelig gravid? Skal ta vanlig graviditetstest nå lørdag 06.05
Termin 15.01.24
Samme her! Samme termin og sjekket med ul. Så du hjerteslag? Jeg gjorde ikke det men det er visst litt tidlig.Fikk sjekket i dag med ultralyd at jeg var gravid 5+4. veldig tidlig men alt var som det skulle foreløpig skulle egentlig ha oppstart med ivf om to uker så var veldig kjekt å komme der i dag og fortelle at det på magisk vis hadde skjedd naturlig. Termin 1.1.24
Ånei, så trist! Håper den sitter igjen snart!Jeg må dessverre melde meg ut igjen. Begynte å spotte i går og testen er helt hvit i dag Lykke til alle dere andre
Håper detÅnei, så trist! Håper den sitter igjen snartåper det