Testane våre✨️

Enig! Jeg har egentlig bare såre/ømme nipler/bryster om hverandre, litt av og på. Samt litt «mensensmerter». Så skulle gjerne ønske jeg merket mer!!
Ja enig! Haha! Men jeg vet jo at det ikke nødvendigvis er en indikator på et godt svangerskap. Noen har masse symptomer men mister likevel.
 
Jeg dro til lege i dag og tok blodprøver. Han tok bare generelle blodprøver og sjekket vitaminlagrene osv, ikke hcg. Jeg trodde det var vanlig å ta en hcg blodprøve, men er sikkert jeg som har misforstått :hilarious: Noen som har erfaring med det?
Tror det er veldig forskjellig. Tror at det er vanlig å ikke sjekke siden man allerede har fått pos test og de er like sikre som de som man tar på legekontor, men jeg hadde satt pris på å se om det var hcg stigning. Skal ha min første legetime imorgen. Skal spørre om blodprøver eller urinprøve, lov å håpe :playful:
 
Tror det er veldig forskjellig. Tror at det er vanlig å ikke sjekke siden man allerede har fått pos test og de er like sikre som de som man tar på legekontor, men jeg hadde satt pris på å se om det var hcg stigning. Skal ha min første legetime imorgen. Skal spørre om blodprøver eller urinprøve, lov å håpe :playful:
Jeg glemte å spørre i dag, men var så mange glass de tok og da sporte jeg hun dama. Hun kunne ikke se blodprøve om hcg stigning :smiley-ashamed004 Tror du får det om du spør, altså. Var bare så mye å tenke på når jeg satt der:D
 
Da sniker jeg meg også forsiktig inn her. Fikk rosa strek på strimmel i går, mest sannsynlig 11dpo, og 1-2 på CB digital i dag, 12 dpo :Heartred Ikke rukket å tenke så mye på det pga hektisk uke, men veldig glad og samtidig litt nervøs og spent, da jeg veksler mellom å være vanvittig klar for nr tre og litt redd for at vi tar oss vann over hodet:p Men håper den sitter, det hadde vært så fantastisk å få oppleve dette en siste gang!:dummy:IMG_4435.png
 

Vedlegg

  • IMG_4428.jpeg
    IMG_4428.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 5
Da sniker jeg meg også forsiktig inn her. Fikk rosa strek på strimmel i går, mest sannsynlig 11dpo, og 1-2 på CB digital i dag, 12 dpo :Heartred Ikke rukket å tenke så mye på det pga hektisk uke, men veldig glad og samtidig litt nervøs og spent, da jeg veksler mellom å være vanvittig klar for nr tre og litt redd for at vi tar oss vann over hodet:p Men håper den sitter, det hadde vært så fantastisk å få oppleve dette en siste gang!:dummy: Menstermin er 06.01., men siden jeg tror EL var 17.04., blir det kanskje mer riktig med 11.01., men tenker jeg holder på menstermin til den evt justeres på UL senere om jeg kommer så langt:Heartred
 

Vedlegg

  • IMG_4434.jpeg
    IMG_4434.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 5
  • IMG_4428.jpeg
    IMG_4428.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 5
Hadde noen av dere sterke tester 9dpo? Jeg tol denne 8/9 dpo. Er det mulig at det kan være to siden jeg tester pos så tidlig? Eller skal ikke det ha noe å si? :hilarious: Vis vedlegget 404386
Jeg vet ikke om min var så sterk, legger ved bildet. Jeg testet 9/10 dpo og da var den slik som dette. Rfsu test som egentlig ikke er så bra. Vært kvalm fra FØR jeg testet positiv :smiley-ashamed004 Hadde vært gøy med to da :D IMG_7973.jpeg
 
Tror jeg kan melde meg inn her igjen Ble gravid i januar, men det endte dessverre med blighted ovum. Hadde medisinsk abort i begynnelsen av mars og blitt gravid igjen nå på første pp etter mens! Er kun 9 dpo i dag. Masse murringer og bryster som blir mer og mer øm. Legger ved bilde av dagens test.
 

Vedlegg

  • 0A3931F9-62BE-4D82-B8F9-BFCA93D32E58.jpeg
    0A3931F9-62BE-4D82-B8F9-BFCA93D32E58.jpeg
    826,2 KB · Visninger: 62
Jeg fikk tydeligvis 3+ uker i dag. Ganske sikker på at jeg hadde eggløsning søndag 9/4 grunnet sterkere el smerter enn fredag og lørdag, noe som tilsvarer at jeg er 4+5 i dag. Noen som har fått 3+ så
Jeg vet ikke om min var så sterk, legger ved bildet. Jeg testet 9/10 dpo og da var den slik som dette. Rfsu test som egentlig ikke er så bra. Vært kvalm fra FØR jeg testet positiv :smiley-ashamed004 Hadde vært gøy med to da :D Vis vedlegget 404406
Ja det er helt sant. Veldig forskjell på testene. Tok en rfsu som var svakere også, ble litt stressa men så leste jeg her inne en plass at de testene er svakere enn andre. Men synes egentlig at din ser ganske lik ut som min egentlig. Kanskje vi skal ha to begge to :hilarious: nei det skal vel litt til. Jeg har vurdert å ta en tidlig ul privat fordi jeg synes det er så lenge til uke 12, så ser det isåfall da. Hehe. Spennende tider! Hvordan er formen din nå da? Like kvalm?
 
Jeg fikk tydeligvis 3+ uker i dag. Ganske sikker på at jeg hadde eggløsning søndag 9/4 grunnet sterkere el smerter enn fredag og lørdag, noe som tilsvarer at jeg er 4+5 i dag. Noen som har fått 3+ så tidlig?
Da jeg var gravid med sønnen min fikk jeg 3+ da jeg var 4+5. har sett mange andre får det også :)

Hadde noen av dere sterke tester 9dpo? Jeg tol denne 8/9 dpo. Er det mulig at det kan være to siden jeg tester pos så tidlig? Eller skal ikke det ha noe å si? :hilarious: Vis vedlegget 404386
Mulig er det alltid, men syns ikke denne skiller seg noe ut fra andre sterke tester jeg har sett 9 dpo ;) Noen produserer mer HCG enn andre og det vil man kunne se i for eks testene som både du og mammaentilsnart5 har her :)
 
Back
Topp