Testane våre✨️

Babyverden sier termin 31.desember, men leser mange steder at førstegangsfødende pleier å gå litt over, så henger litt her også tenker jeg :laughing002 RFSU test ofte er noe møkk, de andre strekene er så tydelige mens på den synes det nesten ikke! Vis vedlegget 403884Vis vedlegget 403885Vis vedlegget 403883
Er det lik sensitivitet på alle testene? Trodde gjerne RFSU strimmel har hcg-terskel på 25 mlU/ml, mens babyplan tidligtest har 10 mlU/ml. Fin progresjon på de nederste to bildene hvert fall
 
Hei!
Hei! Jeg «hører til» IVF-forumet da vi har vært prøvere i to år, med en kjemisk og to mislykkede IVF-forsøk. Jeg hadde en uvanlig lang syklus etter sist forsøk (antagelig grunnet alle hormonene). I går var jeg på syklusdag 57. Merket imidlertid EL-symptomer fra syklusdag 42, og tror EL var 9. eller 10. april. Tok en G-test i går morges (11 eller 12 dpo) som til min store overraskelse var positiv!! Men, med en kjemisk før tør jeg ikke å håpe. Og idag tidlig var det en litt svakere test.. Hva tenker dere prøvetolkere?

Øverste bilde med sterkest strek er fra 21.04 morgenurin og nederste med svakere strek er 22.04 morgenurin.

AAC4C136-2E38-4603-8A5D-DEB609A1F078.jpeg30530C66-37B6-4CC1-89A7-06A66CCD2F9D.jpeg
*krysser fingre* :nailbiting:
 
Er det lik sensitivitet på alle testene? Trodde gjerne RFSU strimmel har hcg-terskel på 25 mlU/ml, mens babyplan tidligtest har 10 mlU/ml. Fin progresjon på de nederste to bildene hvert fall
Sniker. De to i midten på det bildet der er ikke tidligtestene til babyplan, det er de normale på 25 :happy:
 
Hei!
Hei! Jeg «hører til» IVF-forumet da vi har vært prøvere i to år, med en kjemisk og to mislykkede IVF-forsøk. Jeg hadde en uvanlig lang syklus etter sist forsøk (antagelig grunnet alle hormonene). I går var jeg på syklusdag 57. Merket imidlertid EL-symptomer fra syklusdag 42, og tror EL var 9. eller 10. april. Tok en G-test i går morges (11 eller 12 dpo) som til min store overraskelse var positiv!! Men, med en kjemisk før tør jeg ikke å håpe. Og idag tidlig var det en litt svakere test.. Hva tenker dere prøvetolkere?

Øverste bilde med sterkest strek er fra 21.04 morgenurin og nederste med svakere strek er 22.04 morgenurin.

Vis vedlegget 403891Vis vedlegget 403892
*krysser fingre* :nailbiting:
Sånn så mine også ut 12 dpo! Legger ved bilde Blir spennende å se i morgen!
 

Vedlegg

  • 7E3D3074-505D-4B90-A924-4C227FD85AE5.jpeg
    7E3D3074-505D-4B90-A924-4C227FD85AE5.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 73
Er det lik sensitivitet på alle testene? Trodde gjerne RFSU strimmel har hcg-terskel på 25 mlU/ml, mens babyplan tidligtest har 10 mlU/ml. Fin progresjon på de nederste to bildene hvert fall
Det er vanlig babyplan og de har 25 hvis ikke jeg har blingsa helt, kan dobbeltsjekke etterpå! Men Metode har 10 :)
 
Det er vanlig babyplan og de har 25 hvis ikke jeg har blingsa helt, kan dobbeltsjekke etterpå! Men Metode har 10 :)
Jeg ser ikke et tøddel forskjell på metode og babyplan selv om det er ulik sensitivitet. Synes det er rart!
 
Foreløpig ser det ut som termin 1. januar her. Har hatt veldig varierende tester, men mange tydelig positive. RFSU-tidlig testene har ikke vist tegn til strek før leeeenge over tiden men da har streken vært veldig tydelig og blitt sterkere for hver dag. Både babyplan tidlig og cb tidlig har hatt tydelige streker. Ikm i dag, så begynner å håpe at det skal være på ekte :Heartbigred
 
Babyverden sier termin 31.desember, men leser mange steder at førstegangsfødende pleier å gå litt over, så henger litt her også tenker jeg :laughing002 RFSU test ofte er noe møkk, de andre strekene er så tydelige mens på den synes det nesten ikke! Vis vedlegget 403884Vis vedlegget 403885Vis vedlegget 403883
Sniker fra november
Er ikke bare den rfsu som er dårlig, alle rfsu er det! Jeg tok rfsu test tidlig stav, 10mlU, den var enda svakere enn alle dine rfsu og samtidig slo CB digital med ukeindikator 25mlU ut GRAVID 1-2, så rfsu er helt generelt håpløse:meh::bag:
 
Sniker meg forsiktig inn her :facepalm: :nailbiting: Gikk gjennom en MA, der jeg måtte ta aborttablett i slutten av februar. Har hatt en mens siden aborten. De siste dagene har jeg kjent litt på de samme symptomene jeg hadde sist jeg var gravid. Og føler på kroppen at jeg er gravid.

Jeg har ikke helt kontroll på syklusen, så vet ikke hvilken DPO jeg er. Men tror IKM er tirsdag eller fredag. Skimter en svaaaaaak strek, blir spennende å se de neste dagene.
 
Gravid er du hvertfall! Har du testet med strips også?
Har brukt opp stripsene på torsdag, så fikk bare tatt to stripstester som var positive før jeg ikke hadde flere, derfor fikk jeg ikke kontrollert stigning :) Skal ta den andre digitale neste uke for å se om det har steget normalt om ikke blødningen tar seg opp innen da :smiley-angelic001IMG_20230421_161042826.jpg
Bildet er fra torsdag, kanskje 10 dpo? Da hadde jeg fått lignende svak strek dagen før
 
Har brukt opp stripsene på torsdag, så fikk bare tatt to stripstester som var positive før jeg ikke hadde flere, derfor fikk jeg ikke kontrollert stigning :) Skal ta den andre digitale neste uke for å se om det har steget normalt om ikke blødningen tar seg opp innen da :smiley-angelic001Vis vedlegget 403932
Bildet er fra torsdag, kanskje 10 dpo? Da hadde jeg fått lignende svak strek dagen før
Får ikke redigert! men dette var på fredag, ikke torsdag
 
Dette er jo så spennende! Jeg har pcos og vi snakket i FORRIGE UKE om å kanskje prøve litt det neste året. Lite visste jeg at det da var en liten spire som kanskje satte seg!
Har null peiling på hvor mange dpo eller sånt, men har gjetta på at jeg hadde EL ca 10.april, og da blir det ca 13 dpo nå?
Så en plass mellom 10-13 dpo har jeg fått en svaaak hei på test. Så får vi se om den er kjemisk. Har hatt en del mørkebrun slimete flod, så det kan gå alle veier!
 

Vedlegg

  • E822E861-E5A8-455B-867E-A6EDF8977C35.png
    E822E861-E5A8-455B-867E-A6EDF8977C35.png
    6,3 MB · Visninger: 51
Lettere sagt i sjokk. Følte puppene hadde vokst litt og fikk et innfall om å ta en test siden jeg hadde noen liggende fra sist… Kveldsurin. IKM til torsdag - og er vel 11 DPO idag. Aldri opplevd å slå ut om jeg ikke er gravid foråsidetsånn…
 

Vedlegg

  • 8161293F-89D7-4818-B73E-96527E7DB9DB.jpeg
    8161293F-89D7-4818-B73E-96527E7DB9DB.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 48
Last edited:
Babyverden sier termin 31.desember, men leser mange steder at førstegangsfødende pleier å gå litt over, så henger litt her også tenker jeg :laughing002 RFSU test ofte er noe møkk, de andre strekene er så tydelige mens på den synes det nesten ikke! Vis vedlegget 403884Vis vedlegget 403885Vis vedlegget 403883
Oppdatering! Streken blir ikke svakere hvertfall Skal på Furst i dag og ta blodprøve så da får jeg et mer sikkert resultat! Meen noen som har noen tanker om streken? 17 dpo, FMU.
 

Vedlegg

  • 916FDF5F-B9AF-46BB-B96A-A6E217ADF619.jpeg
    916FDF5F-B9AF-46BB-B96A-A6E217ADF619.jpeg
    543,8 KB · Visninger: 78
Last edited:
Back
Topp