Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det lik sensitivitet på alle testene? Trodde gjerne RFSU strimmel har hcg-terskel på 25 mlU/ml, mens babyplan tidligtest har 10 mlU/ml. Fin progresjon på de nederste to bildene hvert fallBabyverden sier termin 31.desember, men leser mange steder at førstegangsfødende pleier å gå litt over, så henger litt her også tenker jeg RFSU test ofte er noe møkk, de andre strekene er så tydelige mens på den synes det nesten ikke! Vis vedlegget 403884Vis vedlegget 403885Vis vedlegget 403883
Sniker. De to i midten på det bildet der er ikke tidligtestene til babyplan, det er de normale på 25Er det lik sensitivitet på alle testene? Trodde gjerne RFSU strimmel har hcg-terskel på 25 mlU/ml, mens babyplan tidligtest har 10 mlU/ml. Fin progresjon på de nederste to bildene hvert fall
Sånn så mine også ut 12 dpo! Legger ved bilde Blir spennende å se i morgen!Hei!
Hei! Jeg «hører til» IVF-forumet da vi har vært prøvere i to år, med en kjemisk og to mislykkede IVF-forsøk. Jeg hadde en uvanlig lang syklus etter sist forsøk (antagelig grunnet alle hormonene). I går var jeg på syklusdag 57. Merket imidlertid EL-symptomer fra syklusdag 42, og tror EL var 9. eller 10. april. Tok en G-test i går morges (11 eller 12 dpo) som til min store overraskelse var positiv!! Men, med en kjemisk før tør jeg ikke å håpe. Og idag tidlig var det en litt svakere test.. Hva tenker dere prøvetolkere?
Øverste bilde med sterkest strek er fra 21.04 morgenurin og nederste med svakere strek er 22.04 morgenurin.
Vis vedlegget 403891Vis vedlegget 403892
*krysser fingre*
Det er vanlig babyplan og de har 25 hvis ikke jeg har blingsa helt, kan dobbeltsjekke etterpå! Men Metode har 10Er det lik sensitivitet på alle testene? Trodde gjerne RFSU strimmel har hcg-terskel på 25 mlU/ml, mens babyplan tidligtest har 10 mlU/ml. Fin progresjon på de nederste to bildene hvert fall
Jeg ser ikke et tøddel forskjell på metode og babyplan selv om det er ulik sensitivitet. Synes det er rart!Det er vanlig babyplan og de har 25 hvis ikke jeg har blingsa helt, kan dobbeltsjekke etterpå! Men Metode har 10
Sniker fra novemberBabyverden sier termin 31.desember, men leser mange steder at førstegangsfødende pleier å gå litt over, så henger litt her også tenker jeg RFSU test ofte er noe møkk, de andre strekene er så tydelige mens på den synes det nesten ikke! Vis vedlegget 403884Vis vedlegget 403885Vis vedlegget 403883
Krysser fingrene, både for deg og for meg. Hvilken dpo er du?Håper så veldig den sitter denne gangen spotter en del dessverre, og etter en sa og en kjemisk så er jeg ikke så optimistisk. Men har fortsatt et lite håp at jeg kan få følge denne termingruppen helt til neste år Vis vedlegget 403904
Veldig usikker, har uregelmessig mens og ofte sein eggløsning. Men tipper ut fra symptomer rundt 11 eller 12 dpoKrysser fingrene, både for deg og for meg. Hvilken dpo er du?
Gravid er du hvertfall! Har du testet med strips også?Veldig usikker, har uregelmessig mens og ofte sein eggløsning. Men tipper ut fra symptomer rundt 11 eller 12 dpo
Har brukt opp stripsene på torsdag, så fikk bare tatt to stripstester som var positive før jeg ikke hadde flere, derfor fikk jeg ikke kontrollert stigning Skal ta den andre digitale neste uke for å se om det har steget normalt om ikke blødningen tar seg opp innen daGravid er du hvertfall! Har du testet med strips også?
Får ikke redigert! men dette var på fredag, ikke torsdagHar brukt opp stripsene på torsdag, så fikk bare tatt to stripstester som var positive før jeg ikke hadde flere, derfor fikk jeg ikke kontrollert stigning Skal ta den andre digitale neste uke for å se om det har steget normalt om ikke blødningen tar seg opp innen da Vis vedlegget 403932
Bildet er fra torsdag, kanskje 10 dpo? Da hadde jeg fått lignende svak strek dagen før
Oppdatering! Streken blir ikke svakere hvertfall Skal på Furst i dag og ta blodprøve så da får jeg et mer sikkert resultat! Meen noen som har noen tanker om streken? 17 dpo, FMU.Babyverden sier termin 31.desember, men leser mange steder at førstegangsfødende pleier å gå litt over, så henger litt her også tenker jeg RFSU test ofte er noe møkk, de andre strekene er så tydelige mens på den synes det nesten ikke! Vis vedlegget 403884Vis vedlegget 403885Vis vedlegget 403883