Testane våre✨️

Lurer på om jeg nå er så heldig at jeg kan snike meg inn i denne termingruppa :nailbiting: Første testdag denne prøveperioden, og etter at jeg kunne skimte strek på første strimmeltest, så tok jeg to nye i ettermiddag. Og dette kan vel ikke vær skygger? Hadde nylig SA, dette er første PP etter den, så sliter med å tro på at dette kan vare helt til termin. Men man må jo håpe…
 

Vedlegg

  • IMG_9060.jpeg
    IMG_9060.jpeg
    387,4 KB · Visninger: 91
Lurer på om jeg nå er så heldig at jeg kan snike meg inn i denne termingruppa :nailbiting: Første testdag denne prøveperioden, og etter at jeg kunne skimte strek på første strimmeltest, så tok jeg to nye i ettermiddag. Og dette kan vel ikke vær skygger? Hadde nylig SA, dette er første PP etter den, så sliter med å tro på at dette kan vare helt til termin. Men man må jo håpe…
Glemte å nevne at jeg kun er 10 dpo, og forrige PP med SAen kunne jeg ikke skimte noe før 12 dpo. Så håper jo det er et godt tegn :Heartpink
 
Lurer på om jeg nå er så heldig at jeg kan snike meg inn i denne termingruppa :nailbiting: Første testdag denne prøveperioden, og etter at jeg kunne skimte strek på første strimmeltest, så tok jeg to nye i ettermiddag. Og dette kan vel ikke vær skygger? Hadde nylig SA, dette er første PP etter den, så sliter med å tro på at dette kan vare helt til termin. Men man må jo håpe…
Sniker litt! Jeg ble gravid etter SA uten mens mellom. Er 32 uker gravid nå:) Gratulerer!
 
  • Elsker
Reactions: E96
Tusen takk. Blei litt redd i morges da skreken ikke var så sterk som forventet og jeg blødde litt brunt. Spotter enda litt, men testen er fin :Heartred
Akkurat samme som meg! Fikk 1-2 på digital i går (typ 4+0) og venter spent på å ta en til på fredag med håp om å få 2-3!
 
Akkurat samme som meg! Fikk 1-2 på digital i går (typ 4+0) og venter spent på å ta en til på fredag med håp om å få 2-3!
Spennende!! Jeg fikk 1-2 på digital på søndag. Håper på 2-3 veldig snart, kaaaanskje på torsdag før jeg begynner på nattevakthelg :Heartred
 
Jeg synes den ser fin ut jeg :D
Takk for det! Jeg postet en bekymringspost i desembergruppa etter en telefon fra legen, men er mindre bekymret nå. Her er dagens test, 19 dpo;
Hvordan går det med deg?
 

Vedlegg

  • F533CF38-B8E2-4ED3-A251-544A353F6248.jpeg
    F533CF38-B8E2-4ED3-A251-544A353F6248.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 50
Last edited:
Håper virkelig dette er en god nok stigning! Blir jo skikkelig nervøs og redd.. folk har allerede gjetta det da jeg har pokerfjeset til en 3åring, så vil så gjerne det skal sitte!
 

Vedlegg

  • CF9E115E-FFAD-475C-823C-6856EFDE1E78.jpeg
    CF9E115E-FFAD-475C-823C-6856EFDE1E78.jpeg
    616,8 KB · Visninger: 52
Takk for det! Jeg postet en bekymringspost i desembergruppa etter en telefon fra legen, men er mindre bekymret nå. Her er dagens test, 19 dpo;
Hvordan går det med deg?
Oi det har jeg ikke fått med meg! Jeg har egentlig tenkt at jeg skal slutte å teste nå som de er ca. like som kontrollstreken. Bestilt legetime neste fredag, så venter bare spent til da :D
 
Oi det har jeg ikke fått med meg! Jeg har egentlig tenkt at jeg skal slutte å teste nå som de er ca. like som kontrollstreken. Bestilt legetime neste fredag, så venter bare spent til da :D
Sikkert lurt å slutte å teste ja! Jeg synes det er vanskelig å legge fra meg testingen... Synes det er så uvirkelig da jeg ikke har så mange symptomer enda...
 
Snek meg forsiktig inn her med testene mine i går, men nå har jeg det svart på hvitt - jeg er gravid :Heartred 11 dpo i dag. Kommer til å være veldig engstelig og bekymret for at det skal gå galt denne gangen også, men er jo dessverre lite man får gjort uansett..

Nå som det begynner å komme inn fler og fler her hadde det vært kjekt å få på plass en terminliste-tråd, det var det i november2023-gruppen når jeg var med der, som jeg likte godt :) Så feel free dere som er litt mer drevne på forumet enn meg:D
 

Vedlegg

  • IMG_9066.jpeg
    IMG_9066.jpeg
    768,2 KB · Visninger: 25
Snek meg forsiktig inn her med testene mine i går, men nå har jeg det svart på hvitt - jeg er gravid :Heartred 11 dpo i dag. Kommer til å være veldig engstelig og bekymret for at det skal gå galt denne gangen også, men er jo dessverre lite man får gjort uansett..

Nå som det begynner å komme inn fler og fler her hadde det vært kjekt å få på plass en terminliste-tråd, det var det i november2023-gruppen når jeg var med der, som jeg likte godt :) Så feel free dere som er litt mer drevne på forumet enn meg:D
Gratulerer med spire!!
Jeg begynte med forumet for bare noen dager siden, så håper noen med mer erfaring tar forslaget ditt! :)
 
  • Elsker
Reactions: E96
Jeg dro til lege i dag og tok blodprøver. Han tok bare generelle blodprøver og sjekket vitaminlagrene osv, ikke hcg. Jeg trodde det var vanlig å ta en hcg blodprøve, men er sikkert jeg som har misforstått :hilarious: Noen som har erfaring med det?
 
Sikkert lurt å slutte å teste ja! Jeg synes det er vanskelig å legge fra meg testingen... Synes det er så uvirkelig da jeg ikke har så mange symptomer enda...
Enig! Jeg har egentlig bare såre/ømme nipler/bryster om hverandre, litt av og på. Samt litt «mensensmerter». Så skulle gjerne ønske jeg merket mer!!
 
Back
Topp