Testane våre✨️

Vis vedlegget 405151Har 4 SA bak meg, alle tidligere svangerskap fikk jeg en slik positiv test på 11/13dpo. Fikk denne 8dpo, men negativ 9dpo i dag (tatt 2 tester i dag, morgenurin og holdt meg i 6 timer å tok ny test). Kan testen i går være falsk positiv?
Har aldri hatt falsk positiv på disse (bortsett fra de syklusene jeg fikk Ovitrelle) og jeg har testet MYE! Gratulerer!
 
Gjett om jeg har tenkt tanken :nailbiting: Men det tror jeg ikke!
Hahha, det har jeg med meg selv, mest fordi jeg aldri i livet trodde jeg skulle bli så innmari dårlig i svangerskapet. Var ikke det med første og ingen av damene i min familie har vært det i noen av sine svangerskap :smiley-ashamed004
 
Rsfu har svakere farge enn makesure, så de er ikke sammenliknbare på tvers av merker :happy: og med hcg så er det ikke mengden som er viktig, men stigningen :happy:
Ja, det er jo sant. Jeg forutså faktisk begge spontanabortene mine basert på stigning (eller mangel på) på testene.
Var for øvrig ikke klar over at RSFU har svakere farge enn Makesure. Håper det ordner seg for deg❤️
 
Endelig, etter 1 år og 7 mnd med prøving. (En spontanabort i fjor)
Testet postitivt dagen etter Eurovision i fjor, og testet positivt dagen før i år.

Selv om det ikke gikk veien i fjor, har jeg en god følelse nå, og velger jeg å ta det som et godt tegn hvor sammenfallende de to graviditeten er ❤️
 

Vedlegg

  • D363C028-B833-4096-AC43-499A7A65D56A.jpeg
    D363C028-B833-4096-AC43-499A7A65D56A.jpeg
    416,9 KB · Visninger: 7
Endelig, etter 1 år og 7 mnd med prøving. (En spontanabort i fjor)
Testet postitivt dagen etter Eurovision i fjor, og testet positivt dagen før i år.

Selv om det ikke gikk veien i fjor, har jeg en god følelse nå, og velger jeg å ta det som et godt tegn hvor sammenfallende de to graviditeten er ❤️
Gratulerer :Heartred Satser på den holder denne gangen:Heartred
 
Back
Topp