Hvor sensitive er disse testene (10mlu eller 25?) og hvor langt på er du?Kveldens test var faktisk litt sterkere tatt på ganske konsentrert urin da! Vis vedlegget 405264
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor sensitive er disse testene (10mlu eller 25?) og hvor langt på er du?Kveldens test var faktisk litt sterkere tatt på ganske konsentrert urin da! Vis vedlegget 405264
Jeg testet negativt 11dpo og 23dpo var hCG på 16000! Stoler ikke på disse strimlene…At jeg gadd å teste 5 timer etter sist test... nå må jeg faktisk roe ned hvis ikke kommer jeg til å gjøre meg selv bekymret... fremdeles 11dpo
Vis vedlegget 405057
Har aldri hatt falsk positiv på disse (bortsett fra de syklusene jeg fikk Ovitrelle) og jeg har testet MYE! Gratulerer!Vis vedlegget 405151Har 4 SA bak meg, alle tidligere svangerskap fikk jeg en slik positiv test på 11/13dpo. Fikk denne 8dpo, men negativ 9dpo i dag (tatt 2 tester i dag, morgenurin og holdt meg i 6 timer å tok ny test). Kan testen i går være falsk positiv?
25mlu, 13dpo i dagHvor sensitive er disse testene (10mlu eller 25?) og hvor langt på er du?
Gratulerer! Er 15 år siden sist jeg fødte, så er i samme situasjon…. Rare greier.Det er 16 år siden sist dette er 5+4 i dag. Så krysser alt jeg har av tær og fingre for at denne lille skal feste seg godt fastVis vedlegget 404868
Ikke stress! Den er mørkere enn min var på 13dpo25mlu, 13dpo i dag
Fikk 2-3 13 dpo. Det er 3+6Jeg er helt fersk her og skikkelig nervøs for hva som venter pga MA i fjor.
Tok denne testen på 3+4 og syntes det var vell tidlig å få 2-3. noen andre som har opplevd det samme?
Rsfu har svakere farge enn makesure, så de er ikke sammenliknbare på tvers av merker og med hcg så er det ikke mengden som er viktig, men stigningenVis vedlegget 405269
Min øverste ble tatt 13 eller 14dpo.
Kanskje det er to inni der?Jeg er helt fersk her og skikkelig nervøs for hva som venter pga MA i fjor.
Tok denne testen på 3+4 og syntes det var vell tidlig å få 2-3. noen andre som har opplevd det samme?
Gratulerer til deg ogsåGratulerer! Er 15 år siden sist jeg fødte, så er i samme situasjon…. Rare greier.
Gjett om jeg har tenkt tanken Men det tror jeg ikke!Kanskje det er to inni der?
Hahha, det har jeg med meg selv, mest fordi jeg aldri i livet trodde jeg skulle bli så innmari dårlig i svangerskapet. Var ikke det med første og ingen av damene i min familie har vært det i noen av sine svangerskapGjett om jeg har tenkt tanken Men det tror jeg ikke!
Ja, det er jo sant. Jeg forutså faktisk begge spontanabortene mine basert på stigning (eller mangel på) på testene.Rsfu har svakere farge enn makesure, så de er ikke sammenliknbare på tvers av merker og med hcg så er det ikke mengden som er viktig, men stigningen
Samme her!Ja, det er jo sant. Jeg forutså faktisk begge spontanabortene mine basert på stigning (eller mangel på) på testene.
Var for øvrig ikke klar over at RSFU har svakere farge enn Makesure. Håper det ordner seg for deg
Gratulerer Satser på den holder denne gangenEndelig, etter 1 år og 7 mnd med prøving. (En spontanabort i fjor)
Testet postitivt dagen etter Eurovision i fjor, og testet positivt dagen før i år.
Selv om det ikke gikk veien i fjor, har jeg en god følelse nå, og velger jeg å ta det som et godt tegn hvor sammenfallende de to graviditeten er