Testane våre✨️

Ja, nå har jeg trua! :Heartred Veldig uvirkelig, men herregud, tenk om dette er lillebror eller lillesøster! I går satt jeg og så på serie og grein meg gjennom det meste:hilarious: Mye hormoner i sving kan du si haha Kjenner du mye selv?
Har ikkje begynt å tenke så langt enda eg :hilarious:
Har generelt blitt meir hormonell etter syklusen kom tilbake i haust:bag: spesielt alle seriar og filmar der barn er involvert. Men ellers så er det ikkje sterke symptomer enda. Litt uggen før frukost, tørr i munnen og litt murring i magen. Her nyter eg svake symptom, for eg veit dei kjem :facepalm:
 
Har ikkje begynt å tenke så langt enda eg :hilarious:
Har generelt blitt meir hormonell etter syklusen kom tilbake i haust:bag: spesielt alle seriar og filmar der barn er involvert. Men ellers så er det ikkje sterke symptomer enda. Litt uggen før frukost, tørr i munnen og litt murring i magen. Her nyter eg svake symptom, for eg veit dei kjem :facepalm:
Ja, da er det bare å nyte så lenge det varer.
Har sjøl blitt enormt emosjonell når barn er involvert uavhengig av gravid eller ikke etter at jeg ble mamma. Det å bli mamma har liksom tatt det til et nytt nivå :Heartred
Med datter hadde jeg sterke smerter da livmor utvida seg, kramper hver dag over flere uker. Kjente litt på det i dag, men nå har jo livmoren vært veldig stor, så da er det ikke så rart at det ikke kjennes som første gangen. Og det må jeg si er deilig. Var grusomt å ligge og vri seg av smerte for å vente på at taket skulle gå over.
 
5+4 i dag. Fortsatt 2-3 på digital.

Fikk også 2-3 når jeg var 4+6. Burde jeg bekymre meg?

Har ingen symptom på graviditet bortsett fra uteblitt menstruasjon. :nailbiting:
 

Vedlegg

  • IMG_2832.jpeg
    IMG_2832.jpeg
    129,1 KB · Visninger: 5
5+4 i dag. Fortsatt 2-3 på digital.

Fikk også 2-3 når jeg var 4+6. Burde jeg bekymre meg?

Har ingen symptom på graviditet bortsett fra uteblitt menstruasjon. :nailbiting:
Jeg står litt i samme problemstilling etter test i går, men tenker å ta en ny test 18 Mai og evt. En i neste uke hvis jeg ikke får 3+ på torsdag. Tenker at de testene er jo ikke 100% nøyaktige, så regner jo egentlig med å få 3+ i løpet av noen dager. Kanskje vi akkurat var litt for tidlig med å teste?
 
Våknet opp i går. Tok test for moroskyld. Hatt symptomer i et par-tre uker nå, men hadde aldri trodd at jeg var gravid (selv om samboer nevnte det flere ganger). Disse resultatene møtte meg. Har aldri fått så panikk før, var helt sjokkert, gikk gjennom hele følelsesregisteret og gråt med samboer på telefon (som var på vei til jobb..). Uplanlagt, men veldig ønsket!❤️


Snapchat-840775546.jpg
 

Vedlegg

  • Snapchat-339960194.jpg
    Snapchat-339960194.jpg
    1,1 MB · Visninger: 7
Våknet opp i går. Tok test for moroskyld. Hatt symptomer i et par-tre uker nå, men hadde aldri trodd at jeg var gravid (selv om samboer nevnte det flere ganger). Disse resultatene møtte meg. Har aldri fått så panikk før, var helt sjokkert, gikk gjennom hele følelsesregisteret og gråt med samboer på telefon (som var på vei til jobb..). Uplanlagt, men veldig ønsket!❤️


Vis vedlegget 405514
Gratulerer :Heartred forstår at det kom som ett sjokk! Er det første barnet?
 
Gratulerer :Heartred forstår at det kom som ett sjokk! Er det første barnet?
Tusen takk!❤️ Ja, det er første barnet på oss begge. Han ble 35 i år, og jeg fyller 34, så var kanskje på tide, men vi føler oss fortsatt som tenåringer.. Jeg ønsket at det skulle klaffe før året var omme, men allikevel kom det som et sjokk.. den følelsen av positiv test kan faktisk ikke beskrives.. for meg var det nesten som da jeg hoppet fallskjerm i USA. Helt sinnsyk opplevelse. Takknemlig for at jeg får muligheten til å kjenne på det..
 
Ja, da er det bare å nyte så lenge det varer.
Har sjøl blitt enormt emosjonell når barn er involvert uavhengig av gravid eller ikke etter at jeg ble mamma. Det å bli mamma har liksom tatt det til et nytt nivå :Heartred
Med datter hadde jeg sterke smerter da livmor utvida seg, kramper hver dag over flere uker. Kjente litt på det i dag, men nå har jo livmoren vært veldig stor, så da er det ikke så rart at det ikke kjennes som første gangen. Og det må jeg si er deilig. Var grusomt å ligge og vri seg av smerte for å vente på at taket skulle gå over.
Håpar du slepp unna slike smerter denne gongen :wideyed:
 
Er dette en ok stigning eller er den for svak? Er 3+5 i dag. :Heartred
 

Vedlegg

  • 7EFB6ECA-47E4-4786-AB36-D05E0A3D7CBA.jpeg
    7EFB6ECA-47E4-4786-AB36-D05E0A3D7CBA.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 45
Jeg skulle ønske jeg kunne si ja, men jeg vet ikke om jeg klarer å slutte når jeg har tester i hus :hilarious: skal ta hcg på mandag og onsdag da.
Greit å få litt konkrete tall på det :)
 
Greit å få litt konkrete tall på det :)
Ja, det er mest fordi jeg går på lutinus og erfaringsmessig så har ikke en abort startet hos meg før jeg har sluttet på progesteron. Så jeg vil vite om hcg stiger eller synker slik at jeg vet om jeg skal fortsette på lutinus eller ikke. Nå ser det jo veldig ut som det stiger denne uken, så vi får se neste uke!
 
Back
Topp