Testane våre✨️

Takk, det var nemlig det jeg er litt redd for nå. Litt utvannet urin i går ja, men tror likevel ikke den skulle vært noe svakere i styrke
Men ikke gå helt i krisemodus pga en test! Jeg har sett maaaange som tar en test som plutselig er svakere og så blir neste mye sterkere.
 
Drister meg til og håper sånn at spiren kan holde hele veien!! :love017
Ukeindikator på onsdag og strimmel igjen idag, strimmel blir sterkere! :D
 

Vedlegg

  • 20230517_073331.jpg
    20230517_073331.jpg
    2,1 MB · Visninger: 55
  • 20230519_055726.jpg
    20230519_055726.jpg
    1,3 MB · Visninger: 55
Meg igjen, beklager. Er jo testegal og klarer ikke å slutte. Og nå er jeg bekymra for jeg syns de tre siste testene ser helt like ut, altså ingen stigning. Noen som har opplevd at testene har stagnert, men at det likevel har gått bra? Grunn til bekymring?

En positiv ting oppi det hele er at jeg endelig har fått ømme bryst i dag (4+2) og er ganske uggen.

Og en liten tilleggsopplysning til hvorfor jeg er så bekymra (hysterisk :p): er en skikkelig kontrollfreak av natur, med 6 MA/SA bak meg.
 

Vedlegg

  • BA15BCBE-A64B-4046-A5B0-B1AA7A68AEC2.jpeg
    BA15BCBE-A64B-4046-A5B0-B1AA7A68AEC2.jpeg
    513,4 KB · Visninger: 80
Meg igjen, beklager. Er jo testegal og klarer ikke å slutte. Og nå er jeg bekymra for jeg syns de tre siste testene ser helt like ut, altså ingen stigning. Noen som har opplevd at testene har stagnert, men at det likevel har gått bra? Grunn til bekymring?

En positiv ting oppi det hele er at jeg endelig har fått ømme bryst i dag (4+2) og er ganske uggen.

Og en liten tilleggsopplysning til hvorfor jeg er så bekymra (hysterisk :p): er en skikkelig kontrollfreak av natur, med 6 MA/SA bak meg.
Trur ikkje teststreken blir så mykje sterkare enn det. Syns det ser kjempebra ut eg :joyful:
 
Meg igjen, beklager. Er jo testegal og klarer ikke å slutte. Og nå er jeg bekymra for jeg syns de tre siste testene ser helt like ut, altså ingen stigning. Noen som har opplevd at testene har stagnert, men at det likevel har gått bra? Grunn til bekymring?

En positiv ting oppi det hele er at jeg endelig har fått ømme bryst i dag (4+2) og er ganske uggen.

Og en liten tilleggsopplysning til hvorfor jeg er så bekymra (hysterisk :p): er en skikkelig kontrollfreak av natur, med 6 MA/SA bak meg.
Når testene er såpass sterke så er det vanskeligere å se stigning :happy: men får du noe ekstra oppfølging? Kan du dra til legen å måle hcg?
 
Tusen takk for svar dere, det gjorde meg litt roligere :Heartred
Jeg tok hcg på fredag og skal ta igjen i morgen. Dette er et fryseforsøk og jeg hører til St Olavs. Skal ringe de på onsdag som er den offisielle testdagen (jeg klarte bare å vente i 3 dager, haha), så da får jeg nok time til TUL i uke 7/8 regner jeg med. Syns dagene går så ekstremt sakte..
 
Tusen takk for svar dere, det gjorde meg litt roligere :Heartred
Jeg tok hcg på fredag og skal ta igjen i morgen. Dette er et fryseforsøk og jeg hører til St Olavs. Skal ringe de på onsdag som er den offisielle testdagen (jeg klarte bare å vente i 3 dager, haha), så da får jeg nok time til TUL i uke 7/8 regner jeg med. Syns dagene går så ekstremt sakte..
Jeg har sett tidligere at hcg fra fryseforsøk kan stige litt sakte i starten for deretter å øke veldig! Men testene dine ser helt fine ut med tanke på hvor langt du er altså :D
 
Back
Topp