Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fine!Vis vedlegget 405929
God økning vil jeg si første 2 første på fredag, så 2 lørdag, 1 i går og siste i dag
Testene dine har jo veldig fin utvikling, og husk at det handler ikke om hvor sterk stigning du har men at der stiger. Dessuten er det forskjellig hvor mye hcg vi kvinner kvinner skiller ut som gravid. Mine er heller ikke så sterke men er 5 uker i morgen og cb viser 3+ så jeg ville ikke lagt all min lit å de strimlene.4+2 i dag. Synes det går sakte, men sist jeg var gravid testet jeg kun med babyplan tidlig, så kanskje derfor testene var sterkere da.
Vis vedlegget 406008
Tusen takk Hadde tre kjemiske og en MA før jeg ble gravid sist, så er nok derfor jeg ønsker å se en god stigning. Tror liksom ikke helt på at alt skal gå fint på første positive test, for all min erfaring sier at vi må ha 4-5 runder med positive tester før det blir en baby ut av detTestene dine har jo veldig fin utvikling, og husk at det handler ikke om hvor sterk stigning du har men at der stiger. Dessuten er det forskjellig hvor mye hcg vi kvinner kvinner skiller ut som gravid. Mine er heller ikke så sterke men er 5 uker i morgen og cb viser 3+ så jeg ville ikke lagt all min lit å de strimlene.
Skulle egentlig ikke teste mer, men...
4+4, er nesten så jeg blir stressa over at det er litt tidlig å få en 3+
Vis vedlegget 406145Eg fikk og 3+ veke 4+4.Det var tvillinger
Er jo det jeg lurer på, fikk ikke 3+ før endel senere når jeg har vært gravid før. Men kan jo være tilfeldigheter. Søkte litt på det nå og ser mange har fått det såpass tidlig med bare en der også.Eg fikk og 3+ veke 4+4.Det var tvillinger
Tenk om det er tvillingerSkulle egentlig ikke teste mer, men...
4+4, er nesten så jeg blir stressa over at det er litt tidlig å få en 3+
Vis vedlegget 406145