Testane våre✨️

5+4 i dag! Vet jeg hadde sen el, så var spent på om jeg måtte vente på 3+ før i morgen :love7
 

Vedlegg

  • IMG_3582.jpeg
    IMG_3582.jpeg
    1 MB · Visninger: 2
4+2 i dag. Synes det går sakte, men sist jeg var gravid testet jeg kun med babyplan tidlig, så kanskje derfor testene var sterkere da.
Vis vedlegget 406008
Testene dine har jo veldig fin utvikling, og husk at det handler ikke om hvor sterk stigning du har men at der stiger. Dessuten er det forskjellig hvor mye hcg vi kvinner kvinner skiller ut som gravid. Mine er heller ikke så sterke men er 5 uker i morgen og cb viser 3+ så jeg ville ikke lagt all min lit å de strimlene.
 
Testene dine har jo veldig fin utvikling, og husk at det handler ikke om hvor sterk stigning du har men at der stiger. Dessuten er det forskjellig hvor mye hcg vi kvinner kvinner skiller ut som gravid. Mine er heller ikke så sterke men er 5 uker i morgen og cb viser 3+ så jeg ville ikke lagt all min lit å de strimlene.
Tusen takk :Heartred Hadde tre kjemiske og en MA før jeg ble gravid sist, så er nok derfor jeg ønsker å se en god stigning. Tror liksom ikke helt på at alt skal gå fint på første positive test, for all min erfaring sier at vi må ha 4-5 runder med positive tester før det blir en baby ut av det
 
hadde jeg fått 2-3 på digital tror dere? Brukte de jeg hadde opp
 

Vedlegg

  • IMG_4765.jpeg
    IMG_4765.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 37
Eg fikk og 3+ veke 4+4.Det var tvillinger
Er jo det jeg lurer på, fikk ikke 3+ før endel senere når jeg har vært gravid før. Men kan jo være tilfeldigheter. Søkte litt på det nå og ser mange har fått det såpass tidlig med bare en der også.
Jeg har toegga tvillinger i familien, så tanken ligger alltid og murrer ;)
 
Back
Topp