Testane våre✨️

Ja, det er mest fordi jeg går på lutinus og erfaringsmessig så har ikke en abort startet hos meg før jeg har sluttet på progesteron. Så jeg vil vite om hcg stiger eller synker slik at jeg vet om jeg skal fortsette på lutinus eller ikke. Nå ser det jo veldig ut som det stiger denne uken, så vi får se neste uke!
Skjønner, har sett at du har mistet før så tenkte det var grunn nok, men blir jo ekstra viktig med tanke på medisiner.
Håper du får fine svar på hcg prøve!
 
Tusen takk, du har nok helt rett:joyful:
Hadde sett meg ut i morgen for testing så da kommer forhåpentligvis min dyestealer og 3+:angelic:
Har sett at flere tester etter dyestealer, men jeg selv valgte å slutte å teste når jeg tok den siste digitale jeg hadde som ga 2-3 :hilarious: MEN, veldig gøy å se testene til dere andre!:love017
 
Har sett at flere tester etter dyestealer, men jeg selv valgte å slutte å teste når jeg tok den siste digitale jeg hadde som ga 2-3 :hilarious: MEN, veldig gøy å se testene til dere andre!:love017
Jeg kommer nok til å teste etter en skikkelig dye stealer :hilarious: legger ved bilde av en LH test jeg tok på ett punkt sist svangerskap for gøy. 20210716_090105.jpg
 
Har sett at flere tester etter dyestealer, men jeg selv valgte å slutte å teste når jeg tok den siste digitale jeg hadde som ga 2-3 :hilarious: MEN, veldig gøy å se testene til dere andre!:love017
Hadde vert veldig kjekt å se en irl, men nå har jeg ikke flere tester og tenker at jeg kommer nok bare til å stresse meg selv ut om jeg fortsetter å teste:rolleyes:
Skal gjøre som deg og se på andre sine fine tester:D
 
Last edited:
4+6 i går. Tok en digital og fikk 1-2, hadde håpet på minst 2-3 :rolleyes: tok også en ny test i går kveld, muligens på litt utvannet urin... Men syns stigningen på testene går veldig sakte. Om de ikke går feil vei da :confused: er skikkelig stresset og nesten litt nedfor nå. Kjenner ikke på så mye symptomer lenger, men de er der. Har ikke hatt noen blødninger. Noen som har vært borti det samme? Kanskje det bare er uskyldig? IMG_20230517_065644.jpgIMG_20230518_102538_edit_2679270533519290.jpg
 
4+6 i går. Tok en digital og fikk 1-2, hadde håpet på minst 2-3 :rolleyes: tok også en ny test i går kveld, muligens på litt utvannet urin... Men syns stigningen på testene går veldig sakte. Om de ikke går feil vei da :confused: er skikkelig stresset og nesten litt nedfor nå. Kjenner ikke på så mye symptomer lenger, men de er der. Har ikke hatt noen blødninger. Noen som har vært borti det samme? Kanskje det bare er uskyldig? Vis vedlegget 405604Vis vedlegget 405605
Det kan jo hende at du er litt kortere på vei enn beregnet fra menstruasjon. Jeg er 7+2 i dag, men fikk først 3+ på test i dag og fikk 2-3 på mandag. Har selv følt på svake symptomer frem til for noen dager siden, kjente at de var der men det var liksom ikke veldig sterke symptomer, men nå kjenner jeg at det begynner å ta seg opp. Jeg ville gitt det noen dager før du tester igjen :Heartred
 
4+6 i går. Tok en digital og fikk 1-2, hadde håpet på minst 2-3 :rolleyes: tok også en ny test i går kveld, muligens på litt utvannet urin... Men syns stigningen på testene går veldig sakte. Om de ikke går feil vei da :confused: er skikkelig stresset og nesten litt nedfor nå. Kjenner ikke på så mye symptomer lenger, men de er der. Har ikke hatt noen blødninger. Noen som har vært borti det samme? Kanskje det bare er uskyldig? Vis vedlegget 405604Vis vedlegget 405605
Har du ett bilde med nåværende og tidligere tester samlet? Man skal jo egentlig ikke bruke sånne tester til stigning fordi det er svært unøyaktig, det er mange variabler som spiller inn. Hcg er også veldig individuelt, noen produserer det fort og mye, andre saktere og lavere. Jeg har også sett noen som har hatt tester som har stagnert og så tatt seg opp igjen.
 
Har du ett bilde med nåværende og tidligere tester samlet? Man skal jo egentlig ikke bruke sånne tester til stigning fordi det er svært unøyaktig, det er mange variabler som spiller inn. Hcg er også veldig individuelt, noen produserer det fort og mye, andre saktere og lavere. Jeg har også sett noen som har hatt tester som har stagnert og så tatt seg opp igjen.
IMG_20230515_071030.jpgScreenshot_20230518_113527.jpg
Den siste er tatt 17 DPO (?). Er ikke hjemme, så får ikke lagt de ved siden av hverandre for samme lys. Kanskje det bare er gravidhormoner som plager meg litt i dag :wacky:
 
Vis vedlegget 405623Vis vedlegget 405624
Den siste er tatt 17 DPO (?). Er ikke hjemme, så får ikke lagt de ved siden av hverandre for samme lys. Kanskje det bare er gravidhormoner som plager meg litt i dag :wacky:
Ja, det er ikke lett med så mye hormoner i sving! Jeg hadde jo en skikkelig tur i kjelleren for en stund siden fordi jeg syns testene økte dårlig, men nå har de jo plutselig økt skikkelig!

Angående dine tester, kan du være litt kortere på vei enn du tror? Det har jo vært en økning opp til 14 ihvertfall. Litt vanskelig å se på den nyeste siden den er i annet lys. Var den tatt på utvannet urin?

Mine tidligere erfaringer med svake tester og 1-2 på digital på det tidspunktet er desverre ikke gode. Det betyr ikke nødvendigvis at det ikke går veien for deg selvfølgelig, men du spurte om noen hadde erfaringer og jeg vil gi deg ett ærlig svar. For meg har det da vært på vei mot en spontanabort.
 
Ja, det er ikke lett med så mye hormoner i sving! Jeg hadde jo en skikkelig tur i kjelleren for en stund siden fordi jeg syns testene økte dårlig, men nå har de jo plutselig økt skikkelig!

Angående dine tester, kan du være litt kortere på vei enn du tror? Det har jo vært en økning opp til 14 ihvertfall. Litt vanskelig å se på den nyeste siden den er i annet lys. Var den tatt på utvannet urin?

Mine tidligere erfaringer med svake tester og 1-2 på digital på det tidspunktet er desverre ikke gode. Det betyr ikke nødvendigvis at det ikke går veien for deg selvfølgelig, men du spurte om noen hadde erfaringer og jeg vil gi deg ett ærlig svar. For meg har det da vært på vei mot en spontanabort.
Takk, det var nemlig det jeg er litt redd for nå. Litt utvannet urin i går ja, men tror likevel ikke den skulle vært noe svakere i styrke
 
Back
Topp