Tanker rundt veien mot et lite mirakel:)

❤️ImageUploadedByBV Forum1399281587.643725.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Greit å få flyttet dagboken hit..håper jeg får være her ut tida denne gangen:)

Sent from my iPad using BV Forum

Hei :) nå har jeg lest meg gjennom dagboken din, for en reise dere har hatt hit.... Man blir sterk av motgang, men det finnes liksom ikke grenser for hvor mye man skal gjennom til tider... Jeg er i alle fall så glad på deres vegne nå og gleder meg til å følge deg på vei mot januarbaby :-)

Hei :) nå har jeg lest meg gjennom dagboken din, for en reise dere har hatt hit.... Man blir sterk av motgang, men det finnes liksom ikke grenser for hvor mye man skal gjennom til tider... Jeg er i alle fall så glad på deres vegne nå og gleder meg til å følge deg på vei mot januarbaby :-)
Ja vi håper vi får gå løpet ut nå:)
Men det er litt rart, alle nedturene og ventingen er litt glemt nå..prøver å glede meg over denne graviditeten, merker det går bedre for hver dag som går:)

Ja vi håper vi får gå løpet ut nå:)
Men det er litt rart, alle nedturene og ventingen er litt glemt nå..prøver å glede meg over denne graviditeten, merker det går bedre for hver dag som går:)

Ikke sant, jeg har også en SA uke 17 og MA uke 11 bak meg før jeg ble gravid og fikk sønnen vår, og når jeg nå er gravid igjen med nr 2 tar jeg utgangspunkt i at dette går veien og gleder meg :) så får man heller ta sorger HVIS de kommer... Og når du blir mamma så kommer det til å være ekstra sterkt og fantastisk fordi du har møtt motstand på veien og virkelig kjent på hvor mye du vil dette. Det er i alle fall min erfaring :-)

Ikke sant, jeg har også en SA uke 17 og MA uke 11 bak meg før jeg ble gravid og fikk sønnen vår, og når jeg nå er gravid igjen med nr 2 tar jeg utgangspunkt i at dette går veien og gleder meg :) så får man heller ta sorger HVIS de kommer... Og når du blir mamma så kommer det til å være ekstra sterkt og fantastisk fordi du har møtt motstand på veien og virkelig kjent på hvor mye du vil dette. Det er i alle fall min erfaring :-)
Har vært igjennom litt av hvert du også skjønner jeg:(

Men nå skal vi kose oss her i noen mnd til vi har en baby i armene:)

5+6 and still pregnant:)

Formen er egentlig ganske god, trenger litt ekstra søvn, å springer noen ekstra turer på do:D
I dag var jeg kvalm på morgenen, men gikk over utpå formiddagen..

I morgen er jeg i den 7. uken:D

Last edited:
Må teste om den nye signaturen min kommer opp:)

❤️️Termin 5.januar❤️

Å så var kvalmen kommet for fullt, våknet rundt kl fire i natt å var kjempe dårlig, litt bedre nå heldigvis..

Men jeg tar imot alle symptomer med åpne armer, tar det som ett positivt tegn, at det virkelig skjer noe inni magen min:)

❤️️Termin 5.januar❤️

6+0 idag:)

Føler meg uggen og fryser..så ligger på sofaen under ett pledd..
Godt at jeg har fri i dag ihvertfall:)

Spent om vi får se ett bankende hjerte i morgen❤️
Ikke vært kvalm i dag,håper kvalmen holder seg unna:)
6+2 i dag, å jubler for hver dag som går:D

❤️️Termin 5.januar❤️

Ble plutselig veldig nervøs for UL i morgen..hva om vi ikke ser noe utvikling fra forrige gang..
Har heldigvis time i morgen tidlig, så slipper å vente hele dagen:)

❤️️Termin 5.januar❤️

Litt skuffet etter UL kjenner jeg..hadde håpet å få se ett bankende hjerte..
Hun mente det var fordi den har festet seg så langt bak..
Klarer ikke helt å slå meg til ro med det, så har bestilt time til privat gyn på fredag:)

❤️️Termin 5.januar❤️

Sovnet på sofaen etter jobb, var helt utslitt..våknet isted, å er kjempe kvalm..Så tar det som ett positivt tegn:) Kvalmen kom på ettermiddag i går også, så spørs om jeg blir ettermiddagskvalm..

Termin 5. Januar:)

Er spent på ul hos privat gyn på fredag..Har så dårlig magefølelse, føler på meg at det er noe galt..
Har lite symptomer,ikke vært kvalm siden mandag, puppene er litt ømme men det kan være pga crinone..Sliten av å spekulere i om dette går bra, klarer ikke å glede meg over det, eller tenke fremover..
Livredd for at dette er en MA:(

❤️️Termin 5.januar❤️

Ikke mange minuttene igjen til ul nå, sommerfugler i magen..

❤️️Termin 5.januar❤️

7+0❤️
Fikk høre verdens fineste lyd i dag, hjerteslagene til lille spiren på 1,1cm i magen❤️
Hjerte slo ca 125 slag i min..helt utrolig:)
Plommesekken ble målt til 4mm, så alle mål stemmer overens med hvor langt jeg er på vei:)

Skal vi endelig få vårt lille mirakel:)

❤️️Termin 5.januar❤️

Back
Topp