Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
️
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja vi håper vi får gå løpet ut nåHei nå har jeg lest meg gjennom dagboken din, for en reise dere har hatt hit.... Man blir sterk av motgang, men det finnes liksom ikke grenser for hvor mye man skal gjennom til tider... Jeg er i alle fall så glad på deres vegne nå og gleder meg til å følge deg på vei mot januarbaby
Ja vi håper vi får gå løpet ut nå
Men det er litt rart, alle nedturene og ventingen er litt glemt nå..prøver å glede meg over denne graviditeten, merker det går bedre for hver dag som går
Sent from my iPhone using BV Forum
Har vært igjennom litt av hvert du også skjønner jegIkke sant, jeg har også en SA uke 17 og MA uke 11 bak meg før jeg ble gravid og fikk sønnen vår, og når jeg nå er gravid igjen med nr 2 tar jeg utgangspunkt i at dette går veien og gleder meg så får man heller ta sorger HVIS de kommer... Og når du blir mamma så kommer det til å være ekstra sterkt og fantastisk fordi du har møtt motstand på veien og virkelig kjent på hvor mye du vil dette. Det er i alle fall min erfaring
Ser denMå teste om den nye signaturen min kommer opp
️Termin 5.januar️