Tanker rundt veien mot et lite mirakel:)

7+1 i dag, og 34 dager til 12 uker:)

For akkurat ett år siden på 17 mai satt jeg med en positiv test i hånda..
Hvem skulle tro at det skulle bli så mange opp og nedturer det siste året??

Nå velger jeg å fokusere på det positive å kose meg med graviditeten:)
Dette SKAL gå bra!:D

❤️️Termin 5.januar❤️

7+1 i dag, og 34 dager til 12 uker:)

For akkurat ett år siden på 17 mai satt jeg med en positiv test i hånda..
Hvem skulle tro at det skulle bli så mange opp og nedturer det siste året??

Nå velger jeg å fokusere på det positive å kose meg med graviditeten:)
Dette SKAL gå bra!:D

❤️️Termin 5.januar❤️
Dette skal gå bra ;)

7+0❤️
Fikk høre verdens fineste lyd i dag, hjerteslagene til lille spiren på 1,1cm i magen❤️
Hjerte slo ca 125 slag i min..helt utrolig:)
Plommesekken ble målt til 4mm, så alle mål stemmer overens med hvor langt jeg er på vei:)

Skal vi endelig få vårt lille mirakel:)

❤️️Termin 5.januar❤️

Så koselig det må ha vært å høre hjerteslag :) gratulerer!
Jeg har bestilte ul til 6. Juni. Ut ifra mine beregninger er jeg da 7+1, men da jeg bestilte timen mente dem at første uken ikke regnes med i tellingen og jeg derfor ikke var så langt på vei. Satt på jobb da jeg ringte og kunne ikke spørre og grave mer. Uansett så har jeg er syklus på 28 dager, siste mens startet 17.april og unnfagelsen rundt 1. Mai. Hvordan regnet du det frem? Slik at du kunne bestille ul til riktig tid?

Sent from my iPhone using BV Forum

Det var helt fantastisk å se og høre hjertet:)
Jeg er inne på sykehuset til ul hver uke pga at jeg har mistet tre ganger siste året, men på fredag da jeg hørte hjerte var jeg til privat gyn, var på sykehuset på mandag å da synes jeg de så så lite, å ble litt bekymret..
Bestilte privat fordi de har bedre utstyr:)

Jeg har regnet ut hvor langt jeg et på vei ut fra el fordi jeg har testet etter el. Har veldig uregelmssig og lange sykluser så kan ikke ta utganspunkt i siste mens..
Alle mål som ble tatt under ul på fredag stemte med min beregning etter el:)

❤️️Termin 5.januar❤️

Leste igjennom papirene fra gyn timen på fredag igjen å ser at jeg er flyttet frem en dag:)
Så da skriver jeg 7+5 i dag :D

Termin 4. Januar:)

7+6 i dag, å bare timer til dagens ul:)

❤️️Termin 4.januar❤️

Så fantastisk at du har en liten og sterk spire som gror! Dette kommer til å gå så bra!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Lille spire vokser og gror, endelig fikk sambo se hjertet slå:)

Å nå ble den målt til 1,5 cm som vil si at jeg er 7+6 i dag, sykehuset og privat gyn er enig:)

❤️️Termin 4.januar❤️

Lille spire vokser og gror, endelig fikk sambo se hjertet slå:)

Å nå ble den målt til 1,5 cm som vil si at jeg er 7+6 i dag, sykehuset og privat gyn er enig:)

❤️️Termin 4.januar❤️
Fantastisk Loca :D:D

Huff liker ikke at så mange mister spirene sine, vet alt for godt hvordan det føles:(

Samtidig er det en helt syk følelse å ha kommet til 8+0, å håpet stiger for hver dag som går:)
Må de neste fire ukene fly avgårde:D

❤️️Termin 4.januar❤️

Huff liker ikke at så mange mister spirene sine, vet alt for godt hvordan det føles:(

Samtidig er det en helt syk følelse å ha kommet til 8+0, å håpet stiger for hver dag som går:)
Må de neste fire ukene fly avgårde:D

❤️️Termin 4.januar❤️
Liker ikke det jeg heller. Kjenner jeg er superbekymret selv. Å jeg er jo bare 6+5 idag. Tiden går så sent. Frister sånn med tidlig ul nå. Har bestilt når jeg er 10+5, men det er sååå lenge til...

8+3❤️

Ligger på sofaen med influensa:(

❤️️Termin 4.januar❤️

8+4 i dag..

Våknet med en følelse av å ikke være gravid lengre..
Føles som at alle symptomene har forsvunnet..ikke vært oppblåst på noen dager, ikke vært kvalm siden lørdag..puppene kjennes normale..
Litt småstresset nå kjenner jeg:(

❤️️Termin 4.januar❤️

Symtomene kan svinge veldig!!! Du bør bare være glad for at du slipper dumme symtomer, selv om de føles som en betryggelse. Du er gravid du :D :D

Symtomene kan svinge veldig!!! Du bør bare være glad for at du slipper dumme symtomer, selv om de føles som en betryggelse. Du er gravid du :D :D
Hehe, godt å slippe unna kvalmen ihvertfall;)

Får bare smøre meg med tålmodighet til ny ul på onsdag:)

❤️️Termin 4.januar❤️

En del av symptomene er tilbake, så er roligere nå:)
Er fortsatt influensasyk, så kan være derfor det svinger så..

Gleder meg til ul i morgen, lurer på om lillegull i magen har begynt å røre på seg❤️

❤️️Termin 4.januar❤️

8+6, å lille i magen utvikler seg som den skal❤️
Hjertet banker å den beveger seg rundt:)
Legen vi var til i dag mente alt utvikler seg som det skal, så nå skal vi ikke tilbake for om to uker:)

Er allerede forelsket i den lille i magen❤️

❤️️Termin 4.januar❤️

Back
Topp