Tanker rundt veien mot et lite mirakel:)

Da er jeg kommet til 5+0, å grensen for kjemisk abort er passert..
Kjenner håpet stiger litt nå:)

Sent from my iPad using BV Forum

Da er jeg kommet til 5+0, å grensen for kjemisk abort er passert..
Kjenner håpet stiger litt nå:)

Så gøy! Det er deilig å være forbi den grensen. :)

*Taster på app på mobilen*

Sitter å gleder meg over at så mange fra FS kommer over til januar:)

Unner alle gleden over en positiv test, ett bevis på at ett lite vidunder er underveis<3

Samlingen komplett❤️ImageUploadedByBV Forum1399122801.357499.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Da er det ikke noe mer å teste etter. ;)

Nei nå kam jeg ikke få mere bekreftelse:)
Gleder meg til ul på mandag, har ikke store forhåpninger om å se så mye, men noe må det jo være der;)

Nå blir det spennende å følge deg mot IKM:)

Nei nå kam jeg ikke få mere bekreftelse:)
Gleder meg til ul på mandag, har ikke store forhåpninger om å se så mye, men noe må det jo være der;)

Nå blir det spennende å følge deg mot IKM:)

Veldig spennende med UL. :) Krysser fingrene for at alt er bra.

Gratulerer! Sett igjennom alle testene dine, gud så hærlig :D

9 DPO - negativ

Våknet opp i dag til helt normale pupper, de har vært ømme siden før IKM..å nå kjenner jeg ingenting..samme skjedde da jeg mistet sist så er råstressa nå..

Rett i kjelleren:(
Livredd for at det går galt denne gangen også:(

Det er veldig normalt at hormoner og symptomer varierer fra dag til dag og uke til uke i svangerskapet. Forsøk å slappe av og tenke positivt, du skal jo på kontroll i morgen. :)

* Taster på app på mobilen *

Våknet opp i dag til helt normale pupper, de har vært ømme siden før IKM..å nå kjenner jeg ingenting..samme skjedde da jeg mistet sist så er råstressa nå..

Rett i kjelleren:(
Livredd for at det går galt denne gangen også:(

Har snoket litt på deg, og ville bare si at sånn har jeg hatt det hele veien (28+3 i dag). Symptomer kommer og går, og har gjort det helt fra starten. Men den bekymrede følelsen du har skjønner jeg godt, og for meg var det noe jeg måtte leve med frem til jeg begynte å kjenne liv daglig. Hadde en MA rett før dette svangerskapet, og begynte denne gangen med å blø de 14 første ukene så jeg skjønner deg godt. Fyll ventetiden med noe å gjøre så du ikke blir heeelt tullete :)

Gratulerer! Og lykke til :D

-Appen

Har snoket litt på deg, og ville bare si at sånn har jeg hatt det hele veien (28+3 i dag). Symptomer kommer og går, og har gjort det helt fra starten. Men den bekymrede følelsen du har skjønner jeg godt, og for meg var det noe jeg måtte leve med frem til jeg begynte å kjenne liv daglig. Hadde en MA rett før dette svangerskapet, og begynte denne gangen med å blø de 14 første ukene så jeg skjønner deg godt. Fyll ventetiden med noe å gjøre så du ikke blir heeelt tullete :)

Gratulerer! Og lykke til :D

-Appen
Tusen takk for hyggelige ord:)

Skal heldigvis på UL i morgen, får tett oppfølging på sykehuset..så håper vi får se noe der som kan få meg til å slappe litt av:)

Gleder meg til å komme så langt at jeg kjenner liv:)

Kos deg med den lille i magen❤️

Det er veldig normalt at hormoner og symptomer varierer fra dag til dag og uke til uke i svangerskapet. Forsøk å slappe av og tenke positivt, du skal jo på kontroll i morgen. :)

* Taster på app på mobilen *
Tror det er angsten for å miste som slår meg helt ut innimellom..skal være glad når jeg er kommet meg på UL i morgen:)

Tror det er angsten for å miste som slår meg helt ut innimellom..skal være glad når jeg er kommet meg på UL i morgen:)

Skjønner jeg godt. Man har null kontroll og påvirkningskraft på hva som skjer, og må bare håpe at alt er som det skal. Husker jeg var på flere tidlig ul og jeg klarte knapt å åpne døra og gå opp trappene til gyn. Samtidig prøvde jeg å tenke "hva er oddsen for at det går galt igjen?" og prøvde å overbevise meg selv om at den kunne jo ikke være høy. Lykke til i morgen :)

-Appen

Ser jeg blandet meg inn i noe her, appen viser bildet mitt på andres poster så det gikk litt fort i svingene :p sorry! :)

-Appen

Skjønner jeg godt. Man har null kontroll og påvirkningskraft på hva som skjer, og må bare håpe at alt er som det skal. Husker jeg var på flere tidlig ul og jeg klarte knapt å åpne døra og gå opp trappene til gyn. Samtidig prøvde jeg å tenke "hva er oddsen for at det går galt igjen?" og prøvde å overbevise meg selv om at den kunne jo ikke være høy. Lykke til i morgen :)

-Appen
Tusen takk:)

Legger igjen en oppdatering her i morgen når det er overstått:)

Da er det bare timer til UL:)

Er superspent, lurer på om jeg får sove i natt:D

Lykke til! :)

Alt vell på UL, så ikke nå bankende hjerte enda da det var for tidlig..
Men så tydelig fostersekken med plommesekken inni, tykk livmorslimhinne, å egget har plassert seg langt bak.. Noe som visstnok er positivt:)

Ny time om en uke:)

Back
Topp