Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er jeg kommet til 5+0, å grensen for kjemisk abort er passert..
Kjenner håpet stiger litt nå
Sent from my iPad using BV Forum
Nei nå kam jeg ikke få mere bekreftelseDa er det ikke noe mer å teste etter.♡
*Taster på app på mobilen*
Nei nå kam jeg ikke få mere bekreftelse
Gleder meg til ul på mandag, har ikke store forhåpninger om å se så mye, men noe må det jo være der
Nå blir det spennende å følge deg mot IKM
Sent from my iPhone using BV Forum
Våknet opp i dag til helt normale pupper, de har vært ømme siden før IKM..å nå kjenner jeg ingenting..samme skjedde da jeg mistet sist så er råstressa nå..
Rett i kjelleren![]()
Livredd for at det går galt denne gangen også
Tusen takk for hyggelige ordHar snoket litt på deg, og ville bare si at sånn har jeg hatt det hele veien (28+3 i dag). Symptomer kommer og går, og har gjort det helt fra starten. Men den bekymrede følelsen du har skjønner jeg godt, og for meg var det noe jeg måtte leve med frem til jeg begynte å kjenne liv daglig. Hadde en MA rett før dette svangerskapet, og begynte denne gangen med å blø de 14 første ukene så jeg skjønner deg godt. Fyll ventetiden med noe å gjøre så du ikke blir heeelt tullete
Gratulerer! Og lykke til
-Appen
Tror det er angsten for å miste som slår meg helt ut innimellom..skal være glad når jeg er kommet meg på UL i morgenDet er veldig normalt at hormoner og symptomer varierer fra dag til dag og uke til uke i svangerskapet. Forsøk å slappe av og tenke positivt, du skal jo på kontroll i morgen.
* Taster på app på mobilen *
Tror det er angsten for å miste som slår meg helt ut innimellom..skal være glad når jeg er kommet meg på UL i morgen
Tusen takkSkjønner jeg godt. Man har null kontroll og påvirkningskraft på hva som skjer, og må bare håpe at alt er som det skal. Husker jeg var på flere tidlig ul og jeg klarte knapt å åpne døra og gå opp trappene til gyn. Samtidig prøvde jeg å tenke "hva er oddsen for at det går galt igjen?" og prøvde å overbevise meg selv om at den kunne jo ikke være høy. Lykke til i morgen
-Appen