Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yoga, meditasjon, varme deilige bad, rolig musikk, puste inn gjennom nesen, ut gjennom munn og heeelt ned i magen
Ønsker et hjertebarn ❤
Tusen takk for gode forslag jenter
Sent from my iPad using BV Forum
Leser jo overalt at menssmerter er normalt, men jeg tenker og frykter jo mitt..trøster meg litt med at de er ikke så sterke som når jeg virkelig har mensen..Jeg har ingen gode forslag til hvordan du kan ta det med ro, gjør noe du liker å gjøre/som du koser deg med, så tiden går fortere.
Utover det vil jeg bare si at da jeg flyttet på august så følte jeg at "alle" hadde mensmurringer frem til uke 5-6-7 og deretter fikk mange det på nytt senere i 1. trimester (sannsynligvis fordi livmoren strakk seg). Jeg hadde mye menssmerter før IKM og frem til uke 5, før det ga seg og jeg fikk andre symptomer i stedet. Det gikk jo bra for de absolutt fleste, og det er jo et veldig vanlig symptom. Så jeg ville forsøkt å tenke at det er et normalt tegn når alt er bra også, så ingen grunn til at man må tenke at det er negativt. Livmoren skal jo begynne å forberede seg.
Krysser fingrene for at alt er bare bra hos deg!
Leser jo overalt at menssmerter er normalt, men jeg tenker og frykter jo mitt..trøster meg litt med at de er ikke så sterke som når jeg virkelig har mensen..
Men merker at hodet er innstilt på at mensen skal komme snart, så er like overrasket hver gang jeg har vært på do å det ikke er noe blod på papiret
Tror kanskje det er en liten forsvarsmekanisme som kobler inn
Har vært inne å lest på hcg og billigetester tråden du har lagd, å da blir jeg også ganske rolig siden jeg har sterke slike tester må
Sent from my iPhone using BV Forum
Fiiiine testen <3 Kos deg med graviditeten Loca79. Prøv å slapp av. Dette skal gå så fintTestetøsa sitt verk:
Tatt nå i kveld ca 2 timer etter siste dobesøkVis vedlegget 58994
️️️
Sent from my iPhone using BV Forum