Tanker rundt veien mot et lite mirakel:)

Tusen takk for gode forslag jenter:)

Sent from my iPad using BV Forum

Tusen takk for gode forslag jenter:)

Jeg har ingen gode forslag til hvordan du kan ta det med ro, gjør noe du liker å gjøre/som du koser deg med, så tiden går fortere. :)

Utover det vil jeg bare si at da jeg flyttet på august så følte jeg at "alle" hadde mensmurringer frem til uke 5-6-7 og deretter fikk mange det på nytt senere i 1. trimester (sannsynligvis fordi livmoren strakk seg). Jeg hadde mye menssmerter før IKM og frem til uke 5, før det ga seg og jeg fikk andre symptomer i stedet. Det gikk jo bra for de absolutt fleste, og det er jo et veldig vanlig symptom. Så jeg ville forsøkt å tenke at det er et normalt tegn når alt er bra også, så ingen grunn til at man må tenke at det er negativt. Livmoren skal jo begynne å forberede seg.

Krysser fingrene for at alt er bare bra hos deg! :)

Jeg har ingen gode forslag til hvordan du kan ta det med ro, gjør noe du liker å gjøre/som du koser deg med, så tiden går fortere. :)

Utover det vil jeg bare si at da jeg flyttet på august så følte jeg at "alle" hadde mensmurringer frem til uke 5-6-7 og deretter fikk mange det på nytt senere i 1. trimester (sannsynligvis fordi livmoren strakk seg). Jeg hadde mye menssmerter før IKM og frem til uke 5, før det ga seg og jeg fikk andre symptomer i stedet. Det gikk jo bra for de absolutt fleste, og det er jo et veldig vanlig symptom. Så jeg ville forsøkt å tenke at det er et normalt tegn når alt er bra også, så ingen grunn til at man må tenke at det er negativt. Livmoren skal jo begynne å forberede seg.

Krysser fingrene for at alt er bare bra hos deg! :)
Leser jo overalt at menssmerter er normalt, men jeg tenker og frykter jo mitt..trøster meg litt med at de er ikke så sterke som når jeg virkelig har mensen..

Men merker at hodet er innstilt på at mensen skal komme snart, så er like overrasket hver gang jeg har vært på do å det ikke er noe blod på papiret:D
Tror kanskje det er en liten forsvarsmekanisme som kobler inn;)

Har vært inne å lest på hcg og billigetester tråden du har lagd, å da blir jeg også ganske rolig siden jeg har sterke slike tester må:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Leser jo overalt at menssmerter er normalt, men jeg tenker og frykter jo mitt..trøster meg litt med at de er ikke så sterke som når jeg virkelig har mensen..

Men merker at hodet er innstilt på at mensen skal komme snart, så er like overrasket hver gang jeg har vært på do å det ikke er noe blod på papiret:D
Tror kanskje det er en liten forsvarsmekanisme som kobler inn;)

Har vært inne å lest på hcg og billigetester tråden du har lagd, å da blir jeg også ganske rolig siden jeg har sterke slike tester må:)

Jeg forstår deg godt, husker ikke helt hva jeg gjorde for å komme meg gjennom dagene med menssmerter, men tok jo tester hver dag og koste meg med at de ble sterkere. Og koste meg med at jeg var småkvalm (det var ikke fullt så kos med kvalmen litt senere.) :p

I morgen får jeg svar på hcg-prøven jeg tok på onsdag..blir spennende å høre hva den er,var jo da 12dpo..Å på tirsdag får jeg svar på den jeg tok fredag.. Det blir ihvertfall spennende å høre økningen..for den må jo ha økt med tanke på at testene blir sterkere og sterkere:)

Testetøsa sitt verk:
Tatt nå i kveld ca 2 timer etter siste dobesøkImageUploadedByBV Forum1398631574.857724.jpg
❤️❤️❤️

Har fått svar på onsdagens hcg test, den var på 34 å er helt innenfor normalen:)
Her er tester tatt samme dag:ImageUploadedByBV Forum1398674915.456840.jpgImageUploadedByBV Forum1398674931.335916.jpg

Hurra!!!Hcg har steget fra 34 på onsdag til 95 på fredag:) :) :)

Jippi!!! :D

Dobbelpost

Last edited:
Dette går rette veien skal du se :D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

Autocorrect er noe kjekke greier :o

4+4 ❤️ImageUploadedByBV Forum1398745550.490520.jpg

:D:D Gode nyheter!

4+5 i dag, å dagene snegler seg avgårde:)

Nå er det bare 5 dager igjen til UL, å jeg håper lille spire holder seg på plass❤️
Kjenner jeg slapper litt mer av for hver dag som går, skummelt men samtidig godt.. Vil ha ett svangerskap som et basert på glede, ikke bare redsel og bekymringer..
Nå er det ikke noe annet jeg kan gjøre enn å vente og få dagene til å gå:)

4+5❤️️ Tror ikke det er mer fargestoff i testene nå:) :ImageUploadedByBV Forum1398860989.966686.jpg

Nå har jeg sett gjennom alle g-testbildene dine, og må si at jeg storkoser meg når jeg ser dem! Gratulerer så masse!

:D Nå kan du nok ikke få bedre strek nei. Dette er så hyggelig! :)

4+6 i dag:)

På lørdag er jeg 5+1, det er det lengste jeg har fått gå gravid..
Kommer jeg meg fordi den dagen, så er mye gjort:)

Ømme pupper,trøtt som en dupp til tider og press i underlivet minner meg stadig vekk på hva som skjer:)
Er ikke lett å tenke på noe annet enn at jeg er GRAVID:) :) :)

Back
Topp