Tanker om innkjøp?

Har en god del ting og klær fra før :)

Babynest
Bilstolpose
Stellebord
Sovepose
Stokkestol
Babycall
Ammepute
Emmaljunga organizer
Stellebag
Babygym
Lekematte
Lammeskinn
 
Nå er dette barn nr 4 så både har og ikke har en del fra før. Eldste er 13 og blir det gutt så blir det mer kjøping av klær for det meste der har jeg kvittet meg med underveis, men jente… da burde jeg ikke kjøpe mer :p
Klør i fingrene etter å finne vogn. Har hatt ekstremt mange vogner og har vogndilla så bytter ut undervis og har sjeldnet samme vogna i mange år, eller bare en om gangen, det er for gøy med vogn, haha. Nå skal det sies jeg ikke kjører bil så bruker også vogn veldig veldig veldig mye, og overalt til alt så det blir mye brukt og jeg kjøper og selger også brukt så taper sjeldent særlig på det :) bilstol skal jeg også bruke god tid på, vil helst ha en hvor bilstol 2 passer i samme base og det kan snus mot utgangen begge to. Kommer til å ha fire bilstoler uansett; baby, småbarn, stort barn og så til slutt beltestol.
Så det er jeg forberedt på blir den største kosten egentlig.
Ellers prøver jeg å vente lengst mulig, og samtidig fordele det utover, men klarte ikke la være å kjøpe en liten ullbody i str 50 jeg fant på tilbud :p
 
Nå er dette barn nr 4 så både har og ikke har en del fra før. Eldste er 13 og blir det gutt så blir det mer kjøping av klær for det meste der har jeg kvittet meg med underveis, men jente… da burde jeg ikke kjøpe mer :p
Klør i fingrene etter å finne vogn. Har hatt ekstremt mange vogner og har vogndilla så bytter ut undervis og har sjeldnet samme vogna i mange år, eller bare en om gangen, det er for gøy med vogn, haha. Nå skal det sies jeg ikke kjører bil så bruker også vogn veldig veldig veldig mye, og overalt til alt så det blir mye brukt og jeg kjøper og selger også brukt så taper sjeldent særlig på det :) bilstol skal jeg også bruke god tid på, vil helst ha en hvor bilstol 2 passer i samme base og det kan snus mot utgangen begge to. Kommer til å ha fire bilstoler uansett; baby, småbarn, stort barn og så til slutt beltestol.
Så det er jeg forberedt på blir den største kosten egentlig.
Ellers prøver jeg å vente lengst mulig, og samtidig fordele det utover, men klarte ikke la være å kjøpe en liten ullbody i str 50 jeg fant på tilbud :p
Kan jeg spørre hvorfor du skal ha 4 bilstoler?:)
 
Jeg har begynt å titte på babyting, men er redd for å jinxe det med å kjøpe for tidlig så har foreløpig bare laget meg en liste:dance018 Babynest fra Najell står på ønskelista her også! Med en gang jeg bikker 12 uker så begynner jeg vel å handle inn :love2
 
Endte med å kjøpe en bbhug me-pute, gleder meg til å begynne å bruke den :love017
 
Her må alt handles inn på nytt. Vi har gitt bort og solgt unna alt av utstyr. Vi skulle ikke ha flere. Men nå kommer det vist en liten overraskelse til oss :Heartred :nailbiting: :happy:
Så her skal jeg ta imot alt av tips fra denne tråden for vår egen utstyrsliste :happy:
 
Kan jeg spørre hvorfor du skal ha 4 bilstoler?:)
Ja altså ikke samtidig, hehe. Men at jeg ikke liker de stolene som skal vare helt fra småbarn til man er ferdig bakovervendt :) alle har jo tre, så er bare at jeg ønsker en stol som passer godt fra de går ut av babystolen og da enda kan brukes i base og snus mot utgang osv :) nå sitter minste i stol nr 3, men den er da beltemontert for å kunne vare lengst mulig baklengs. Hadde ikke ville hatt denne fra rett etter babystol. Kanskje jeg er litt dårlig på å forklare, haha.
 
Ahh enda en ting jeg kom på. Jeg overlever ikke en baby til med en manuell brystpumpe. Denne gangen skal jeg ha elektrisk :dead:
 
Ja altså ikke samtidig, hehe. Men at jeg ikke liker de stolene som skal vare helt fra småbarn til man er ferdig bakovervendt :) alle har jo tre, så er bare at jeg ønsker en stol som passer godt fra de går ut av babystolen og da enda kan brukes i base og snus mot utgang osv :) nå sitter minste i stol nr 3, men den er da beltemontert for å kunne vare lengst mulig baklengs. Hadde ikke ville hatt denne fra rett etter babystol. Kanskje jeg er litt dårlig på å forklare, haha.
Ååå, nei - veldig forståelig altså :love017
 
Ja altså ikke samtidig, hehe. Men at jeg ikke liker de stolene som skal vare helt fra småbarn til man er ferdig bakovervendt :) alle har jo tre, så er bare at jeg ønsker en stol som passer godt fra de går ut av babystolen og da enda kan brukes i base og snus mot utgang osv :) nå sitter minste i stol nr 3, men den er da beltemontert for å kunne vare lengst mulig baklengs. Hadde ikke ville hatt denne fra rett etter babystol. Kanskje jeg er litt dårlig på å forklare, haha.
Sånn gjorde vi det med nummer én :Heartred vi er så fornøyde med at vi hadde en småbarnsstol etter babystolen som kunne svinges på. Savner det ofte til han som snart er 4, for det var blandt annet SÅ mye lettere å stramme beltene på den:Heartblue
 
Sånn gjorde vi det med nummer én :Heartred vi er så fornøyde med at vi hadde en småbarnsstol etter babystolen som kunne svinges på. Savner det ofte til han som snart er 4, for det var blandt annet SÅ mye lettere å stramme beltene på den:Heartblue
Ja det er akkurat det! Så jeg holder vendbar base lengst mulig :)
 
Blir nok å vente til etter sommeren med å handle det vi trenger. Bilstol, seng og stellebord er vel første prioritet, men får se hvor mye jeg klarer å holde igjen Vet av erfaring at vi får mye i gave og slikt, og så har vi vogn og bæresele og noen klær liggende igjen fra den kommende storesøstera ☺️
 
Første barnet, så her må alt handles inn. Venter til etter TOUL uka her for å være sikker på at alt er bra med den lille, men etter det begynner jeg nok så smått å kjøpe inn og følge med på tilbud :Heartred følger med inn på her for inspirasjon og gode tips til hva som er lurt å kjøpe :)
 
Er noen som vet om det noen gang er tilbud på barnevogner og bilstoler?
 
:) Er noen som vet om det noen gang er tilbud på barnevogner og bilstoler?
Hele tiden. DNB har superweeken hos Mimmis fra i morgen og ut helgen, 20% på alt. Kodeord: DNBSUPER55. Mener du får det oppå annen rabatt, at det ikke bare gjelder ordinære varer, men ikke helt sikker.

Ellers er det bare å melde seg på nyhetsbrev i de typiske butikkene, så kommer det støtt og stadig helger med tilsvarende rabatter på deler eller hele sortimentet, eller typ 10%-15% ved innmelding! De typiske er:
-babycare
-babyshop
-mimmis
-rudo
-barnas hus
-jollyroom
-denlillebarnebutikken
-barnevognservice

På bilxtra får man 25% på første kjøp ved innmelding i kundeklubb, og de fører blant annet besafe som gjør det veldig bra i samtlige kategorier (babystol, bakovervendt, beltestol etc), så gull dersom man vet man får riktig helling i bilen med babystolen der:)
 
Back
Topp