Vi må hvert fall ha søskenvogn da det blir 1,5 åt mellom barna. Sikler på donkey 5 duo også har jeg veldig lyst på nytt babynest
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi droppet sprinkelseng fra han var 1,5 år, men han var (er) en klatrer så han kom seg ut av den lettBabynest her også, ellers har vi vel det meste fra storebror.
Men, når er det okey å bytte fra sprinkelseng til vanlig seng? Storebror blir 3 år i februar, føler fortsatt det er tidlig å bytte? Noen med erfaringer?
har ikke hatt noe problemet med vanlig seng, han vandrer inn til oss i fem-seks-tiden hver natt, egentlig ganske deilig å slippe å stå opp for å hente han Vi droppet sprinkelseng fra han var 1,5 år, men han var (er) en klatrer så han kom seg ut av den letthar ikke hatt noe problemet med vanlig seng, han vandrer inn til oss i fem-seks-tiden hver natt, egentlig ganske deilig å slippe å stå opp for å hente han
Senga er en juniorseng og har en litt høyere kant rundt madrassen så han ikke faller ut
Hvorfor er du usikker på å bytte fra sprinkelseng?
Denne skal vi også ha! Og så må vi ha ny bilstolNajell babynestsyns det virker genialt ! Vi brukte babynest hele tiden med første (dette ble utvaska) så kan kjøpe nytt med godt samvittighet
hehe
Ellers anbefaler eg sterkt pysjer/drakter med glidelåser. Min mann hata å ta på alt anna enn det![]()
3,5 åringen her i hus har sovet i 120 rammemadrass siden han var rundt åretBabynest her også, ellers har vi vel det meste fra storebror.
Men, når er det okey å bytte fra sprinkelseng til vanlig seng? Storebror blir 3 år i februar, føler fortsatt det er tidlig å bytte? Noen med erfaringer?

Mannen var egentlig fast bestemt på at vi bare skulle ha en så vi solgte unna masse greier , var i huskjøp prosess så alle kroner telte så sånn sett er det okDenne skal vi også ha! Og så må vi ha ny bilstol
3,5 åringen her i hus har sovet i 120 rammemadrass siden han var rundt året![]()
Bilstol, stokke newborn, vippestoler litt klær. Aaahh som eg angrer nå 6 mnd etterpå

Vi hadde samme forrige gangMannen var egentlig fast bestemt på at vi bare skulle ha en så vi solgte unna masse greier , var i huskjøp prosess så alle kroner telte så sånn sett er det okBilstol, stokke newborn, vippestoler litt klær. Aaahh som eg angrer nå 6 mnd etterpå
Men eg ønsker meg litt de bilstolene man kan legge helt ned når man klipser de på vogna. Har du undersøkt bilstol ? Vi hadde besafe izi best i test sist, var veldig fornøgd med den, men er jo kjedelig å kjøpe samme igjen![]()
Jeg er veldig glad i besafe, men synes at han vokste ganske raskt ut av setet. Tror han var 7 mnd da vi måtte vurdere nytt sete. En venninne som hadde en gutt som var like gammel hadde et maxi cosi sete som holdt lenger -men når jeg tenker etter var gutten hennes mye mindre enn minVi hadde samme forrige gangJeg er veldig glad i besafe, men synes at han vokste ganske raskt ut av setet. Tror han var 7 mnd da vi måtte vurdere nytt sete. En venninne som hadde en gutt som var like gammel hadde et maxi cosi sete som holdt lenger -men når jeg tenker etter var gutten hennes mye mindre enn min
Denne gangen vurderer jeg besafe go beyond![]()
Vi bytta til vanlig seng (med sengehest) tidlig, før to år i alle fall. Vi måtte ligge sammen med han for at han skulle sovne, så da måtte vi ha noe større enn sprinkelsenga. Det gikk veldig fintBabynest her også, ellers har vi vel det meste fra storebror.

Ser at go beyond varer til ca 18 mnd, og da kan babyen trolig ta over stretchen som vi har til han som blir fire i høst. Så vi tenker litt at dersom vi kjøper go beyond så har vi sete ut tiden vi trenger jeg har gentlig lyst å bytte ut stretchen med en minikid4 pga plassen, men det er jo så dyrtJa samme, men ho vokste egentlig ikkje ut av det. Ho hata å kjøre bil så vi bytta for at ho skulle komme høgre opp. Har sett på besafe go beyond sjølv. Men håpte å finne til under 4000kr på tilbud siden vi gjerne bytter setet innen året.

Ser at go beyond varer til ca 18 mnd, og da kan babyen trolig ta over stretchen som vi har til han som blir fire i høst. Så vi tenker litt at dersom vi kjøper go beyond så har vi sete ut tiden vi trenger jeg har gentlig lyst å bytte ut stretchen med en minikid4 pga plassen, men det er jo så dyrt![]()
Vi hadde twist til eldstemann her, men han vokste ut av det i høst. Eller, han var akkurat 18 kilo og 105 cm som er grensa på stolen så vi byttet og solgte detmå rekne litt på det der sjølv, vi har besafe twist isize til ho på 1,5 år og tenker jo at neste skal overta det. Visst vi tar beyond kan ho få nytt sete rett før ho blir 4 år. Kanskje det blir samme på oss da![]()
da var han 3 år og etpar mndKjøp! Du vil ikke angreDrømmer om bbhugme gravidpute![]()
Den er helt gull!!Drømmer om bbhugme gravidpute![]()
Drømmer om bbhugme gravidpute![]()
Vi hadde twist til eldstemann her, men han vokste ut av det i høst. Eller, han var akkurat 18 kilo og 105 cm som er grensa på stolen så vi byttet og solgte detda var han 3 år og etpar mnd
![]()