Tanker om innkjøp?

Sett ut barnevogn :love017 Og arvet litt klær. Ellers er jeg litt redd for å kjøpe inn masse tilfelle alt ikke går bra. Tenker jeg begynner å tenke mer på innkjøp etter OUL
 
Kjøpt barnevogn, bugaboo buffalo, og leander bedside crib. Nå er det kjøpestopp til etter sommeren:angelic:
 
Sett ut barnevogn :love017 Og arvet litt klær. Ellers er jeg litt redd for å kjøpe inn masse tilfelle alt ikke går bra. Tenker jeg begynner å tenke mer på innkjøp etter OUL
Hvilken vogn skal du ha?:happy:
 
Noen som har prøvd Moonboon? Er den verdt pengene? :cool:
Helt klart verdt pengene :love7 Jeg hadde ikke kolikkbarn da, men det gjorde likevel under for søvnen sammenlignet med førstemann (dette kan jo selvsagt skyldes barnet også da). Hadde kjøpt det igjen 10 av 10 ganger. Var null stress å avvenne, det falt seg naturlig her.
 
Hvilken vogn skal du ha?:happy:
Syntes denne var veldig fin! Pluss snakka med venninna mi som jobber i barnehage å vet hva slags vogn som er bra, å hun har godkjent denne. Hahahaha. :laughing002
 
Åååh, denne var søt :love017
 
Syntes denne var veldig fin! Pluss snakka med venninna mi som jobber i barnehage å vet hva slags vogn som er bra, å hun har godkjent denne. Hahahaha. :laughing002
Den er fin! Så på den i svart. Men jeg kommer meg ikke vekk fra Bugaboo:wacky::joyful:
 
Helt klart verdt pengene :love7 Jeg hadde ikke kolikkbarn da, men det gjorde likevel under for søvnen sammenlignet med førstemann (dette kan jo selvsagt skyldes barnet også da). Hadde kjøpt det igjen 10 av 10 ganger. Var null stress å avvenne, det falt seg naturlig her.
Det var bra innsalg :) Blir nok en sånn!
 
Noen som har testa denne ? Funker den faktisk til 24 mnd ? Føler man at babyen ligger lunt nok i starten ? Vi hadde besafe izi go x1 med første og her lå babyen veldig lunt og godt innpakka. IMG_0011.png
 
Jeg tenkte egentlig at vi hadde alt.. men ser litt på ny vogn og bilstol da jeg ønsker å kunne sette bilstol på understellet til vognen denne gangen.. og så nytt babynest da det andre ble lånt vekk men ikke kom tilbake. :)
 
Noen som har begynt å bestille ting som vogn og bilstol? Føler det er veldig tidlig enda (uke 21), men hørte igår at det var veeeldig lang leveringstid på endel bilstoler om dagen. Når begynner dere med disse innkjøpene?
 
Noen som har begynt å bestille ting som vogn og bilstol? Føler det er veldig tidlig enda (uke 21), men hørte igår at det var veeeldig lang leveringstid på endel bilstoler om dagen. Når begynner dere med disse innkjøpene?
Jeg hadde tenkt til å vente en stund til,men plutselig så hadde jeg bestilt gitt :laughing025
Jeg bestilte for en uke side. Vet ikke helt hvor lang ventetid det er akkurat nå,men han jeg bestilte av mente at det ikke var så lang ventetid akkurat nå. (Han estimerte alt mellom 2 til 8 uker) Jeg bestilte bugaboo fox5 og besafe beyond. Uansett hvor lang ventetid det er så får jeg det hvertfall innen termin. :p:)
 
Noen som har begynt å bestille ting som vogn og bilstol? Føler det er veldig tidlig enda (uke 21), men hørte igår at det var veeeldig lang leveringstid på endel bilstoler om dagen. Når begynner dere med disse innkjøpene?
Kjøpte vogn i uke 13+6 :bag: Ikke kjøpt bilstol enda!
 

Noen som har testa dette til lengre turer ?
 

Noen som har testa dette til lengre turer ?
Har ingen erfaringer å komme med, men ville ikke bestilt fra denne siden iallefall, ser ut som en svindelside, sikkert samme som denne: :bag:

 
Har ingen erfaringer å komme med, men ville ikke bestilt fra denne siden iallefall, ser ut som en svindelside, sikkert samme som denne: :bag:


Å takk ! Eg sjekker heldigvis alltid før eg bestiller, eg var bare kjapt innom å kikke da annonsen poppa opp på facebook. Så ikkje nøye :smiley-ashamed004
 
Noen som har begynt å bestille ting som vogn og bilstol? Føler det er veldig tidlig enda (uke 21), men hørte igår at det var veeeldig lang leveringstid på endel bilstoler om dagen. Når begynner dere med disse innkjøpene?

Ikke bestille men har kjøpt brukt på finn; vogn, bedside crib og bilstol base med bilstol str fra 6mnd, så mangle altså baby bilstol . Tenkte opprinnelig vente med å kjøpe men ble så gira så når jeg kom over kjekke ting / gode tilbud kjøpte jeg. Nå har jeg kjøpestopp til etter sommerferien. Synes igrunn det er veldig greit å få ting tidlig i hus. Vil ha minst mulig på 'to do' listen siste tiden før fødsel:)
 
Kjøpte vogn i dag :) Trenger bilstol + base og et babynest. Utover det har vi egentlig det meste etter storebror! :)

Når det nærmer seg blir det jo litt mer sånn smokker, nye tuter til tåteflasker osv. :)

Er første tingen jeg kjøper til denne babyen :hello2 med storebror hadde jeg alt kjøpt både det ene og det andre på denne tiden :joyful:
 
Back
Topp