1000kr avslag på Cybex bilstol hos Barnas hus med koden HURRA: https://www.barnashus.no/cybex/silver-line-aton-b2-i-size-bilsete--base-one-volcanoblackTakk for svar!Da er det bare å følge med fremover da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
1000kr avslag på Cybex bilstol hos Barnas hus med koden HURRA: https://www.barnashus.no/cybex/silver-line-aton-b2-i-size-bilsete--base-one-volcanoblackTakk for svar!Da er det bare å følge med fremover da
Kan tilbudet kombineres med den faste velkomstrabatten til Barnas Hus? Den er vel på 10% om jeg ikke husker feilBarnas hus har tilbud på barnevogner denne og neste ukeFor eksempel svart Bugaboo Fox 5 på 20% rabatt.
Vi har ikke leander vuggen, men en moonboon fra storebror. Var gull å ha!Noen som har hatt leander vugge tidligere? Jeg har litt lyst å kjøpe. Ikke fordi jeg tror den er så kjempe nyttig, en vanlig sprinkelseng som i tillegg kan brukes mye lengre er et mer fornuftig kjøp, men jeg synes den er så fin.. ser for meg at om jeg kjøper så er det alle andre plasser enn der baby vil sove
Nå er dette barn nr 4 så både har og ikke har en del fra før. Eldste er 13 og blir det gutt så blir det mer kjøping av klær for det meste der har jeg kvittet meg med underveis, men jente… da burde jeg ikke kjøpe mer
Klør i fingrene etter å finne vogn. Har hatt ekstremt mange vogner og har vogndilla så bytter ut undervis og har sjeldnet samme vogna i mange år, eller bare en om gangen, det er for gøy med vogn, haha. Nå skal det sies jeg ikke kjører bil så bruker også vogn veldig veldig veldig mye, og overalt til alt så det blir mye brukt og jeg kjøper og selger også brukt så taper sjeldent særlig på detbilstol skal jeg også bruke god tid på, vil helst ha en hvor bilstol 2 passer i samme base og det kan snus mot utgangen begge to. Kommer til å ha fire bilstoler uansett; baby, småbarn, stort barn og så til slutt beltestol.
Så det er jeg forberedt på blir den største kosten egentlig.
Ellers prøver jeg å vente lengst mulig, og samtidig fordele det utover, men klarte ikke la være å kjøpe en liten ullbody i str 50 jeg fant på tilbud![]()

Vi har ikke leander vuggen, men en moonboon fra storebror. Var gull å ha!

Med motor jaDen har jeg også sett på. Med motor da? Har tenkt den er for dyr men har inntrykk av at mange som har kjøpt forguder den![]()
finner den kanskje billigere på Finn også? 
Sniker fra august. Vi brukte dette tilbudet og kjøpte bilstol samtidig. Velkomstrabatten på 10% kan ikke kombineres med andre tilbud, som for vognen, men de la på velkomstrabatten på bilstolen og de øvrige varene på det samme kjøpet.Kan tilbudet kombineres med den faste velkomstrabatten til Barnas Hus? Den er vel på 10% om jeg ikke husker feil
Forstår jeg det rett om man får 10% på hele kjøpet med velkomstrabatten? Altså om man får 10% på både vogn og bilstol dersom man kjøper dette samtidig, eller bare på en av delene?Sniker fra august. Vi brukte dette tilbudet og kjøpte bilstol samtidig. Velkomstrabatten på 10% kan ikke kombineres med andre tilbud, som for vognen, men de la på velkomstrabatten på bilstolen og de øvrige varene på det samme kjøpet.
Kun på de produktene som ikke allerede er på tilbud desverre. Så Bugaboo Fox 5 som er på tilbud nå kan ikke kombineres med de ytterligere 10% man får i velkomstgave.Forstår jeg det rett om man får 10% på hele kjøpet med velkomstrabatten? Altså om man får 10% på både vogn og bilstol dersom man kjøper dette samtidig, eller bare på en av delene?
Sjekk ut besafe beyond og go beyondHehe, høres ut som meg.. barn nr 3, har masse til jente men lite til gutt. Sønnen min er 14 nå og jeg var flink med å sortere og kvitte meg med ting etterhvert mens jenteklærne har jeg spart mer på. Blitt mykere med alderen, vil spare på altjeg har også vogndilla så nå ble jeg nysgjerrig på hvilke du vurderer denne gang?
Jeg kommer nok til å gå for Bugaboo. Håper å finne en Buffalo i god stand, uten et veldig falmet trekk. Vet Panduro selger tekstilmaling men har ikke prøvd det før. Drømmer om en all black med kremfarget kalesje. Sååå fin! Har liksom ikke helt sansen for Fox. Vet ikke hva det er.. Jeg så på BeSafe Modular i dag. Liker de stolene veldig godt men kan ikke snu setet på basen, slik du nevner. Har du tips til modell hvor det er mulig og basen kan brukes til både babysete og stol nr 2? Jeg har foreløpig ikke gjort et eneste innkjøp (stolt av meg selv, måtte le av den ene bodyen du har kjøpt, hehe) men i morgen er tidlig ultralyd, er i uke 13, så etter det tenker jeg det kommer til å klø i fingrene. Må liksom bare få se at det er sant først, at det er noe sprell levende inni der
![]()

Jeg mistet dessverre … fikk påvist MA når jeg skulle vært 10+4 men var bare blitt 8+2Hehe, høres ut som meg.. barn nr 3, har masse til jente men lite til gutt. Sønnen min er 14 nå og jeg var flink med å sortere og kvitte meg med ting etterhvert mens jenteklærne har jeg spart mer på. Blitt mykere med alderen, vil spare på altjeg har også vogndilla så nå ble jeg nysgjerrig på hvilke du vurderer denne gang?
Jeg kommer nok til å gå for Bugaboo. Håper å finne en Buffalo i god stand, uten et veldig falmet trekk. Vet Panduro selger tekstilmaling men har ikke prøvd det før. Drømmer om en all black med kremfarget kalesje. Sååå fin! Har liksom ikke helt sansen for Fox. Vet ikke hva det er.. Jeg så på BeSafe Modular i dag. Liker de stolene veldig godt men kan ikke snu setet på basen, slik du nevner. Har du tips til modell hvor det er mulig og basen kan brukes til både babysete og stol nr 2? Jeg har foreløpig ikke gjort et eneste innkjøp (stolt av meg selv, måtte le av den ene bodyen du har kjøpt, hehe) men i morgen er tidlig ultralyd, er i uke 13, så etter det tenker jeg det kommer til å klø i fingrene. Må liksom bare få se at det er sant først, at det er noe sprell levende inni der
![]()
Hadde nok kjøpt en brukt klespakke og så sett an behovetHvor mye klær kjøper dere i størrelse 50? Jeg er litt redd det aldri vil passe. Selv veide jeg nesten 5 kilo ved fødsel og da er vel størrelse 50 for lite?
Hvor mye klær kjøper dere i størrelse 50? Jeg er litt redd det aldri vil passe. Selv veide jeg nesten 5 kilo ved fødsel og da er vel størrelse 50 for lite?
Noen få pysjer i 50, funka ca 14 dager. Baby var 50 cm og veide 3266. Resten i 56. Veldig fan av nøstebarn da det er så mjukt at det bare er å brette.
Noen klesmerker er også større eller mindre i str enn andre i utgangspunktet, forvirrende nok.