Tanker om innkjøp?

Syketid nesten så eg slår til! Men vi skal pusse opp nå så må vente med babysete til etter sommeren var planen . IMG_0293.pngDette er med koden : DNBSUPER55

Barnas hus har tilbud på barnevogner denne og neste uke :) For eksempel svart Bugaboo Fox 5 på 20% rabatt.

Barnas hus har tilbud på barnevogner denne og neste uke :) For eksempel svart Bugaboo Fox 5 på 20% rabatt.
Kan tilbudet kombineres med den faste velkomstrabatten til Barnas Hus? Den er vel på 10% om jeg ikke husker feil

Noen som har hatt leander vugge tidligere? Jeg har litt lyst å kjøpe. Ikke fordi jeg tror den er så kjempe nyttig, en vanlig sprinkelseng som i tillegg kan brukes mye lengre er et mer fornuftig kjøp, men jeg synes den er så fin.. ser for meg at om jeg kjøper så er det alle andre plasser enn der baby vil sove

Noen som har hatt leander vugge tidligere? Jeg har litt lyst å kjøpe. Ikke fordi jeg tror den er så kjempe nyttig, en vanlig sprinkelseng som i tillegg kan brukes mye lengre er et mer fornuftig kjøp, men jeg synes den er så fin.. ser for meg at om jeg kjøper så er det alle andre plasser enn der baby vil sove
Vi har ikke leander vuggen, men en moonboon fra storebror. Var gull å ha!

Nå er dette barn nr 4 så både har og ikke har en del fra før. Eldste er 13 og blir det gutt så blir det mer kjøping av klær for det meste der har jeg kvittet meg med underveis, men jente… da burde jeg ikke kjøpe mer :p
Klør i fingrene etter å finne vogn. Har hatt ekstremt mange vogner og har vogndilla så bytter ut undervis og har sjeldnet samme vogna i mange år, eller bare en om gangen, det er for gøy med vogn, haha. Nå skal det sies jeg ikke kjører bil så bruker også vogn veldig veldig veldig mye, og overalt til alt så det blir mye brukt og jeg kjøper og selger også brukt så taper sjeldent særlig på det :) bilstol skal jeg også bruke god tid på, vil helst ha en hvor bilstol 2 passer i samme base og det kan snus mot utgangen begge to. Kommer til å ha fire bilstoler uansett; baby, småbarn, stort barn og så til slutt beltestol.
Så det er jeg forberedt på blir den største kosten egentlig.
Ellers prøver jeg å vente lengst mulig, og samtidig fordele det utover, men klarte ikke la være å kjøpe en liten ullbody i str 50 jeg fant på tilbud :p

Hehe, høres ut som meg.. barn nr 3, har masse til jente men lite til gutt. Sønnen min er 14 nå og jeg var flink med å sortere og kvitte meg med ting etterhvert mens jenteklærne har jeg spart mer på. Blitt mykere med alderen, vil spare på alt:) jeg har også vogndilla så nå ble jeg nysgjerrig på hvilke du vurderer denne gang?:D Jeg kommer nok til å gå for Bugaboo. Håper å finne en Buffalo i god stand, uten et veldig falmet trekk. Vet Panduro selger tekstilmaling men har ikke prøvd det før. Drømmer om en all black med kremfarget kalesje. Sååå fin! Har liksom ikke helt sansen for Fox. Vet ikke hva det er.. Jeg så på BeSafe Modular i dag. Liker de stolene veldig godt men kan ikke snu setet på basen, slik du nevner. Har du tips til modell hvor det er mulig og basen kan brukes til både babysete og stol nr 2? Jeg har foreløpig ikke gjort et eneste innkjøp (stolt av meg selv, måtte le av den ene bodyen du har kjøpt, hehe) men i morgen er tidlig ultralyd, er i uke 13, så etter det tenker jeg det kommer til å klø i fingrene. Må liksom bare få se at det er sant først, at det er noe sprell levende inni der :Heartpink

Vi har ikke leander vuggen, men en moonboon fra storebror. Var gull å ha!

Den har jeg også sett på. Med motor da? Har tenkt den er for dyr men har inntrykk av at mange som har kjøpt forguder den :happy:

Den har jeg også sett på. Med motor da? Har tenkt den er for dyr men har inntrykk av at mange som har kjøpt forguder den :happy:
Med motor ja :hilarious: finner den kanskje billigere på Finn også? :shy:

Kan tilbudet kombineres med den faste velkomstrabatten til Barnas Hus? Den er vel på 10% om jeg ikke husker feil
Sniker fra august. Vi brukte dette tilbudet og kjøpte bilstol samtidig. Velkomstrabatten på 10% kan ikke kombineres med andre tilbud, som for vognen, men de la på velkomstrabatten på bilstolen og de øvrige varene på det samme kjøpet.

Sniker fra august. Vi brukte dette tilbudet og kjøpte bilstol samtidig. Velkomstrabatten på 10% kan ikke kombineres med andre tilbud, som for vognen, men de la på velkomstrabatten på bilstolen og de øvrige varene på det samme kjøpet.
Forstår jeg det rett om man får 10% på hele kjøpet med velkomstrabatten? Altså om man får 10% på både vogn og bilstol dersom man kjøper dette samtidig, eller bare på en av delene?

Forstår jeg det rett om man får 10% på hele kjøpet med velkomstrabatten? Altså om man får 10% på både vogn og bilstol dersom man kjøper dette samtidig, eller bare på en av delene?
Kun på de produktene som ikke allerede er på tilbud desverre. Så Bugaboo Fox 5 som er på tilbud nå kan ikke kombineres med de ytterligere 10% man får i velkomstgave.

Hehe, høres ut som meg.. barn nr 3, har masse til jente men lite til gutt. Sønnen min er 14 nå og jeg var flink med å sortere og kvitte meg med ting etterhvert mens jenteklærne har jeg spart mer på. Blitt mykere med alderen, vil spare på alt:) jeg har også vogndilla så nå ble jeg nysgjerrig på hvilke du vurderer denne gang?:D Jeg kommer nok til å gå for Bugaboo. Håper å finne en Buffalo i god stand, uten et veldig falmet trekk. Vet Panduro selger tekstilmaling men har ikke prøvd det før. Drømmer om en all black med kremfarget kalesje. Sååå fin! Har liksom ikke helt sansen for Fox. Vet ikke hva det er.. Jeg så på BeSafe Modular i dag. Liker de stolene veldig godt men kan ikke snu setet på basen, slik du nevner. Har du tips til modell hvor det er mulig og basen kan brukes til både babysete og stol nr 2? Jeg har foreløpig ikke gjort et eneste innkjøp (stolt av meg selv, måtte le av den ene bodyen du har kjøpt, hehe) men i morgen er tidlig ultralyd, er i uke 13, så etter det tenker jeg det kommer til å klø i fingrene. Må liksom bare få se at det er sant først, at det er noe sprell levende inni der :Heartpink
Sjekk ut besafe beyond og go beyond :happy:

Jeg mistet dessverre … fikk påvist MA når jeg skulle vært 10+4 men var bare blitt 8+2 :( så jeg vet ikke om det blir noen flere vogner her :(

Hvor mye klær kjøper dere i størrelse 50? Jeg er litt redd det aldri vil passe. Selv veide jeg nesten 5 kilo ved fødsel og da er vel størrelse 50 for lite?

Hvor mye klær kjøper dere i størrelse 50? Jeg er litt redd det aldri vil passe. Selv veide jeg nesten 5 kilo ved fødsel og da er vel størrelse 50 for lite?
Hadde nok kjøpt en brukt klespakke og så sett an behovet:) her har vi brukt 50 på begge ungene i rundt en 2mnd! Har ikke hatt de største ungene, men det var en mye lengre brukstid enn hva andre med tilsvarende babyer hadde gitt uttrykk for da jeg gikk gravid med førstemann:)
Med første greide vi oss med 4 sett, men andremann hadde mye lekkasjer og vi måtte gå til innkjøp av fler.

Noen få pysjer i 50, funka ca 14 dager. Baby var 50 cm og veide 3266. Resten i 56. Veldig fan av nøstebarn da det er så mjukt at det bare er å brette.

Noen få pysjer i 50, funka ca 14 dager. Baby var 50 cm og veide 3266. Resten i 56. Veldig fan av nøstebarn da det er så mjukt at det bare er å brette.

Men eg kjøpte str 50 på 50%. Fant pysjer på kappahl. Så se etter 50% og 70% på str så er det ikkje krise om det ikkje passer ;) passer sikkert på sjukehuset uansett. Bare ikkje kjøp klær med fot

Hvor lenge 50 kan brukes avhenger også av materialet plagget er laget av. Bomull uten særlig elastisitet, vokste jenta vår fort ut av, mens mer elastiske klær laget av merinoull eller bambus hadde lenger brukstid :happy: Noen klesmerker er også større eller mindre i str enn andre i utgangspunktet, forvirrende nok.

Back
Topp