Tanker om innkjøp?

Har det meste, men kommer nok til å handle noe klær. Litt usikker på om vi skal ha ny bilstol eller ikke.

Vi har kjøpt inn av utstyr
  • Vogn - bugaboo fox 5
  • Babynest fra Najell
  • Stellematte fra Sebra
  • Seng fra Sebra 0-5år
  • Vippestol babybjørn fra Finn til 500kr
Det viktigste vi mangler nå er bilstol, vognpose og dyne..

Bilstol opplever jeg som «vanskelig» å kjøpe da jeg er redd for å gå glipp av et godt tilbud, finnes en jungel der ute av kampanjer og stoler. Vil gjerne ha en som vi kan sette på barnevognen, og helst en base i bil som vi kan benytte til neste stol som må kjøpes også. Noen tips?

Kan tipse om dunposene fra Dungo :) Disse er veldig praktiske sammenlignet med dyne, som de sparker av seg hele tiden.. De er dyre, men kan til gjengjeld brukes fra fødsel og opp til ca 3-års alder. Vi har slitt ut den vi hadde til første og andre barn, så skal kjøpe ny nå til nr. 3.

Vi har kjøpt inn av utstyr
  • Vogn - bugaboo fox 5
  • Babynest fra Najell
  • Stellematte fra Sebra
  • Seng fra Sebra 0-5år
  • Vippestol babybjørn fra Finn til 500kr
Det viktigste vi mangler nå er bilstol, vognpose og dyne..

Bilstol opplever jeg som «vanskelig» å kjøpe da jeg er redd for å gå glipp av et godt tilbud, finnes en jungel der ute av kampanjer og stoler. Vil gjerne ha en som vi kan sette på barnevognen, og helst en base i bil som vi kan benytte til neste stol som må kjøpes også. Noen tips?
Bugaboo selger adaptere til de fleste babystoler av kjente merker, så det pleier ikke å være et problem (å sette direkte på understell) :) Mitt beste tips er å melde seg inn i gruppa «Bilstoler» på Facebook, her sitter det en knippe damer som virkelig har peiling! Bruk søkemotor og søk opp din bil, så får du opp innlegg som gir deg en pekepinn på hvilke stoler som passer i din bil. Alternativ legg ut eget innlegg om de eldre innleggene ikke treffer riktig på problemstillingen:)

Ellers er min erfaring at når en av de store butikkene kjører kampanje på et av de store merkene, så hiver resten av seg på ganske kjapt. Men bilxtra pleide vertfall å ha en ganske fin velkomstrabatt, selv om de ikke fører alle merkene.

Back
Topp