B1 - 33+5
Dagen har gått i et bankende kjør fra kl. 07.36 der jeg våknet til at hannen fortsatt lå i sengen 6 min etter han skulle vært på jobb, så da sto jeg like greit opp samtidig og han var ute av døren 9 min senere med smurt frokost, så det å være effektive når vi må det er vi heldigvis ganske gode på.
Etter frokost fikk jeg røsket ut alt av babyutstyr i boden og sortert ut det som er av aktualitet de kommende ukene, samt fått en oversikt over hva jeg har og hva jeg behøver å skaffe. Dette for at jeg skal få skrevet fødebrev og for å få pakket fødebagen. På førstkommende lørdag er jeg 34+0 og da tenker jeg det er greit å være sånn noenlunde klar med tanke på det overnevnte.
Apotekvarer og babybokser har jeg ventet en god stund med å bestille og hente ut på grunn av holdbarhetsdato på produktene. Bestilte derfor babyboks fra Kiwi i dag også har jeg fått aktivert kuponger for å få hentet ut hos Rema og Apotek 1. Babyboks fra Skoringen og bleiebøtte har vi fått hentet ut hos Barnas Hus for noen måneder siden ettersom vi ikke har dem her i nærheten. I tillegg har jeg brukt flere timer på å lage en oversikt over hva jeg tenker at jeg og baby trenger, sammenlignet deretter prisene fra ulike butikker og endte opp med å klikke hjem en god mengde kremer og oljer. Tenker å lage en oversikt over alt jeg ender opp med slik at jeg har det til en eventuell nestemann.
Har også måtte krype til korset og bestille enda flere amme-BHer for de jeg har hatt liggende ubrukte til etter fødsel, er i to størrelser for små. De får jeg bare legge ut på Finn for å få ryddet unna. Jeg ante ikke at man kunne få
så stor endring i størrelse på brystene men jeg har jo til min store fortvilelse økt veldig både i omfang og i cup. Hannen liker det så det er jo
noe positivt oppi det hele.
Jeg har per nå ikke så mye som gjenstår med tanke på hva jeg mangler av klær og siden jeg i dag har friskt i minne hva jeg behøver, fikk jeg fikset det i samme slengen.
Med andre ord en særdeles effektiv dag og jeg er dødstrøtt og bekkenet skriker av smerte. Kynnere har jeg ikke vært sikker på om jeg har hatt tidligere i svangerskapet men i dag har jeg definitivt hatt det. Heldigvis gjør de ikke noe vondt per dags dato, de er bare litt ubehagelige