Syte og Klagetråden...! :)

Åhhh jeg så sliten! Føler meg syk! Kvalm, trøtt, kald og uggen :( Prøver å henge med både hjemme og på jobb, i tillegg til å organisere utdrikningslag, men egentlig har jeg bare lyst til å sove heeeele dagen :(
Har det helt på samme måte! Dro hjem fra jobb fordi jeg var så sliten og hadde hodepine. Mannen har blitt syk, så da tenkte jeg det var en ide å lade opp batteriene før guttungen kom hjem fra skolen. Og så står naboen og støvsuger innkjørselen sin! Hva i h??? I flere timer! Med den mest bråkete støvsugeren i historien :sour: Så nå er hodet verre enn da jeg dro fra jobb :meh:
 
Har det helt på samme måte! Dro hjem fra jobb fordi jeg var så sliten og hadde hodepine. Mannen har blitt syk, så da tenkte jeg det var en ide å lade opp batteriene før guttungen kom hjem fra skolen. Og så står naboen og støvsuger innkjørselen sin! Hva i h??? I flere timer! Med den mest bråkete støvsugeren i historien :sour: Så nå er hodet verre enn da jeg dro fra jobb :meh:
Så "godt" og fælt og høre at flere har det sånn! Lurer på hvor lang tid det tar før kvalmen gir seg, og noe av energien kommer tilbake :( 1. Trimester er jammen meg enda verre når man har barn fra før!
 
Så "godt" og fælt og høre at flere har det sånn! Lurer på hvor lang tid det tar før kvalmen gir seg, og noe av energien kommer tilbake :( 1. Trimester er jammen meg enda verre når man har barn fra før!
Ja, er ikke lett å være slapp og sliten når man har andre å tenke på. Og i mitt første svangerskap var jeg typisk nok ikke dårlig en eneste gang :p
 
Fy fela, nå er jeg så sint at jeg glatt kunne ha byttet ut mannen altså...

Han våkner kl 4 av at hunden bjeffer så han står opp og kjefter på hunden. Hunden blir stille, men bare i noen minutter. Vi ligger i senga å gubben formaner at hunden har innbilt seg at det er dag å bare vil være vanskelig. For å få tilbake nattefreden så sier jeg at jeg skal ta hunden om han bjeffer igjen. Mannen sier da surt til meg at jeg bør pinadø ikke la hunden få ut eller noe for da lærer han seg at å bjeffe på natta er greit for da får vi ut, det skal sies at hunden vår er bare 8mnd så han er en gedigen valp enda som har masse å lære. Hunden lager lyd igjen, jeg står opp å setter meg i sofaen ved siden av han som jeg pleier når han er urolig om natta. Men han roer seg ikke. Plutselig hører jeg at hunden bæsjer i buret å ikke vanlig bæsj, skikkelig diare.... :yuck:Rett ut med hunden i løpestrengen så han får tømt seg å frem med vaskebøtta for å vaske bur, kl kvart over 4 om natta! Jeg syns liksom jeg er kvalm nok ellers å om jeg ikke hadde behov for hundediare i tillegg:mad: Å alt bare for at gubben har innbilt seg at hunden er vanskelig å ville ha selskap på natterstid. Jo takk for den..... Nattesøvna ødelagt og er kvalm som bare rakkern, men hunden har da i det minste fått rent bur, luftet av seg det verste og nå sover han søtt i buret sitt igjen.

Måtte bare få ut gørra en plass...
Åh neeeeei fytti!! Her må mannen ta alle bæsjebleier så å vaske hundediare er ikke drømmesituasjonen nei! Føler med deg! Håper mannen har lært at det kan faktisk hende hunden prøver å si ifra om noe når den er urolig!
 
Så "godt" og fælt og høre at flere har det sånn! Lurer på hvor lang tid det tar før kvalmen gir seg, og noe av energien kommer tilbake :( 1. Trimester er jammen meg enda verre når man har barn fra før!
No kidding. Føler jeg nesten ikke ser frøkna mi :(
 
Hvor gammel er hun? Vondt å føle at man ikke strekker til!
10 mnd, så hun skjønner ikke hva som skjer :p Om pappaen er kjempe flink og stiller opp :)
 
Humfr, er så amper og irritert for tiden! Stakkars mann, han får virkelig gjennomgå for alt jeg mener er galt! Håper han skjønner at mye av irritasjonen er hormoner! :p (noe jeg ikke tror han gjør.. :( ) Synest han har tatt avstand fra meg etter jeg ble gravid! Trenger bare nærhet og omtanke fra han nå, føler han ikke ser at jeg er trett og lei pga graviditeten! Kanskje jeg må prøve skjerpe meg og ta en skikkelig prat med gubben! :p
 
Hadde et håp om at kvalmen var over. Men i dag begynte det igjen, med oppkast og hele pakken :( Tolv uker på tirsdag. Nå må det gi seg snart :(
 
Humfr, er så amper og irritert for tiden! Stakkars mann, han får virkelig gjennomgå for alt jeg mener er galt! Håper han skjønner at mye av irritasjonen er hormoner! :p (noe jeg ikke tror han gjør.. :( ) Synest han har tatt avstand fra meg etter jeg ble gravid! Trenger bare nærhet og omtanke fra han nå, føler han ikke ser at jeg er trett og lei pga graviditeten! Kanskje jeg må prøve skjerpe meg og ta en skikkelig prat med gubben! :p

Altså man bør jo prøve å ikke være urimelig hele tiden, men samtidig syns jeg jo absolutt at mannen din bør få vite at det aller meste er pga hormoner. Det er sikkert greit å minne han på det:happy:
Tror nesten ikke man kan forvente at han skjønner det av seg selv....
 
Hadde et håp om at kvalmen var over. Men i dag begynte det igjen, med oppkast og hele pakken :( Tolv uker på tirsdag. Nå må det gi seg snart :(

For meg ga nesten alt av symptomer seg nesten over natten, så håper det skjer for deg også:happy::happy:
Det var litt skummelt, men alt virker som om det er helt fint nå.
 
I dag kaster jeg inn håndkleet på jobb :( Er så kvalm og dårlig at jeg ikke fungerer hjemme i helgene, etter å ha brukt opp all energien på jobb hele uken. Kastet opp blod i går kveld :( Føler jeg ikke har sett 2,5 åringen min på snart 3 mnd :(
 
I dag kaster jeg inn håndkleet på jobb :( Er så kvalm og dårlig at jeg ikke fungerer hjemme i helgene, etter å ha brukt opp all energien på jobb hele uken. Kastet opp blod i går kveld :( Føler jeg ikke har sett 2,5 åringen min på snart 3 mnd :(

Jeg hadde gjort det samme hadde jeg hatt barn. Hverdagene mine er jobb -> rett i seng.
 
Hadde et håp om at kvalmen var over. Men i dag begynte det igjen, med oppkast og hele pakken :( Tolv uker på tirsdag. Nå må det gi seg snart :(
Ikke for å trykke ned stemninga, men jeg holdt på til uke 20 sist.. Men da letta alt! Jeg hadde masse energi, magen struttet og jeg følte meg SÅ BRA! :D
 
Dag tre på sykehuset - blir nok noen dager til... I og for seg greit, supert å bli tatt så godt vare på av helsevesenet (som jeg forøvrig bare har godord om!) men såååå leit for de som er hjemme... Jentene savner mamma, og jeg savner dem! Vet jo at dette er til det beste for alle, men sååååå vanskelig å forklare det til ei lita ei som savner mamma ❤️


Jeg må virkelig få lagt fra meg noe av denne dårlige samvittigheten snart, før den gnager hull i meg...
Hvordan går det med deg? Har du kommet hjem fra sykehuset? Høres ut som om du har hatt et tøft svangerskap. Var forrige også slik?
 
Bleeeeeh, rydder hus før foreldrene mine kommer på besøk, og jeg tåler ingenting. Rett ut på sofan i går, kvalm og slapp med hodepine, og selv om jeg har vært mye mer forsiktig i dag så er tydeligvis små 2 økter med støvtørk og rydding aldeles formye :( Jeg får jo ikke gjort en skit for svarte! jeg som var i så god form tidligere, uke 11 skulle liksom være på den bedre siden av første trisemester :crybaby2
 
Bleeeeeh, rydder hus før foreldrene mine kommer på besøk, og jeg tåler ingenting. Rett ut på sofan i går, kvalm og slapp med hodepine, og selv om jeg har vært mye mer forsiktig i dag så er tydeligvis små 2 økter med støvtørk og rydding aldeles formye :( Jeg får jo ikke gjort en skit for svarte! jeg som var i så god form tidligere, uke 11 skulle liksom være på den bedre siden av første trisemester :crybaby2

Hang in there! Forhåpentligvis blir det bedre snart:shy:
 
Back
Topp