Syte og Klagetråden...! :)

Tror de innså til slutt at jeg ikke har nok innabords til å klare å gå på do. Så endelig fått meg intravenøs og jeg fik resept på zofran, så da er det håp om en bedre hverdag etter hvert :)
Huff, for en gjeng som lot deg vente så lenge :depressed: hvordan går det med deg nå? Håper virkelig sofran hjelper deg også ❤️
 
Baaaah, da ble det innleggelse igjen i dag her... Kan vel ikke klage egentlig - men eeeeeeer såååååååå kvalm :depressed:
 
Baaaah, da ble det innleggelse igjen i dag her... Kan vel ikke klage egentlig - men eeeeeeer såååååååå kvalm :depressed:
Åhh nei :( Men jaggu godt man får hjelp! God bedring <3
 
:)
 
Last edited:
Nå skjønner jeg plutselig verdien av skjult forum! Nesten så jeg ikke tørr å skrive mer under åpent forum, når min kjære kommer hjem og forteller at en på jobben hans har fortalt andre kollegaer hva JEG heter på dette forumet!! Jeg har aldri møtt personen, og hun har ikke termin i mars eller mnd før/etter. Hvordan hun har klart å finne ut av det vet jeg ikke, men det er tydeligvis at hun har vært på jakt. Litt ubehagelig syns jeg...
Nej usch!! Ganska creepy!! Att folk inte har annat för sig !
 
Nå skjønner jeg plutselig verdien av skjult forum! Nesten så jeg ikke tørr å skrive mer under åpent forum, når min kjære kommer hjem og forteller at en på jobben hans har fortalt andre kollegaer hva JEG heter på dette forumet!! Jeg har aldri møtt personen, og hun har ikke termin i mars eller mnd før/etter. Hvordan hun har klart å finne ut av det vet jeg ikke, men det er tydeligvis at hun har vært på jakt. Litt ubehagelig syns jeg...
Fy søren... det er jo bare helt vanvittig :eek: visste hun når du har termin? Hun må jo ha leitet i terminlisten + presentasjonstråd eller lignende. Utrolig at noen gjør sånt. Hvilken interesse har hun av det liksom? Også fortelle det videre? :eek: ble visst helt satt ut jeg.... :confused:
 
Nå skjønner jeg plutselig verdien av skjult forum! Nesten så jeg ikke tørr å skrive mer under åpent forum, når min kjære kommer hjem og forteller at en på jobben hans har fortalt andre kollegaer hva JEG heter på dette forumet!! Jeg har aldri møtt personen, og hun har ikke termin i mars eller mnd før/etter. Hvordan hun har klart å finne ut av det vet jeg ikke, men det er tydeligvis at hun har vært på jakt. Litt ubehagelig syns jeg...
Folk har virkelig for lite å gjøre... Dette er jo på grensen til stalking ?!
 
Nå skjønner jeg plutselig verdien av skjult forum! Nesten så jeg ikke tørr å skrive mer under åpent forum, når min kjære kommer hjem og forteller at en på jobben hans har fortalt andre kollegaer hva JEG heter på dette forumet!! Jeg har aldri møtt personen, og hun har ikke termin i mars eller mnd før/etter. Hvordan hun har klart å finne ut av det vet jeg ikke, men det er tydeligvis at hun har vært på jakt. Litt ubehagelig syns jeg...
Så utrolig ubehagelig!! Kjenner jeg blir sjokkert over hva enkelte får seg til å gjøre :eek: men stakkars menneske, må da ha et fryktelig stusselig liv..
 
Nå skjønner jeg plutselig verdien av skjult forum! Nesten så jeg ikke tørr å skrive mer under åpent forum, når min kjære kommer hjem og forteller at en på jobben hans har fortalt andre kollegaer hva JEG heter på dette forumet!! Jeg har aldri møtt personen, og hun har ikke termin i mars eller mnd før/etter. Hvordan hun har klart å finne ut av det vet jeg ikke, men det er tydeligvis at hun har vært på jakt. Litt ubehagelig syns jeg...

Whaaat? Æsj, kjenner at jeg blir helt stressa på dine vegne her! Så ekkelt. Jeg oppdaga ved en tilfeldighet ei jeg kjenner her inne, (ikke her-HER altså), men jeg lar vær å si noe og stalker for all del ikke profilen hennes. Nettopp fordi det er creepy og ekkelt å bli gjenkjent online!
 
Jeg tar jo en sjanse ved å skrive i åpne forum, men man skriver/spør/deler jo mye privat i sånne forum som dette, som man helst ikke vil bli konfrontert med :p Er jo mye forskjellig vi snakker om her inne:p Vurderer å bytte nick og fjernes fra terminlists, men Litt kjedelig å bes om å fjernes fra terminlista for da får jeg jo ikke tilgang til skjult forum igjen :-( Fader altså!
 
Fy søren... det er jo bare helt vanvittig :eek: visste hun når du har termin? Hun må jo ha leitet i terminlisten + presentasjonstråd eller lignende. Utrolig at noen gjør sånt. Hvilken interesse har hun av det liksom? Også fortelle det videre? :eek: ble visst helt satt ut jeg.... :confused:
Ja hun visste nok det, og fødested :-/
 
Og der låste bekkenet seg.
Ææææææææwwwwwwwwwww
 
Ånei! Kom deg til kiropraktor fort som fy.
Etter 3 dager er det blitt bedre. Endelig.

Jeg tøyer som en gal hver dag. Det er smertefullt og mannen min må hjelpe. Så det er bare å tøye videre så går det over.
 
Utrolig irriterende å ha så press på blæra at du ikke kan nyse uten at man skvetter på seg! Uansett hvor ofte man tisser så blir det aldri tomt gleder meg til det blir bedre plass
 
Denne tråden passet meg ypperlig i dag! Rett før nyttår røyk jeg en muskel i nakken - mest sannsynlig pga at bekkenplagene mine forplanter seg oppover ryggen og til slutt sa det bare "snæpp" også røyk den :( jeg er FORTSATT ikke bra, og alt jeg gjør er bare strev med bekkenplager i ene enden og nakken i den andre! Får ikke kjørt bil, så kommer meg ikke ut av huset omtrent! Fått forbud av Fysio mot å gå for mye også, så det her er jo enten til å le eller grine av! I går skulle jeg bare lese en nattahistorie for kommende storesøster, og det endte med at jeg ikke klarte å komme meg opp igjen og måtte vente til gubben kom hjem for å hjelpe meg ut av den jæææævla sakkosekken...

Skulle ha vaska klær, skulle ha pakket opp babyklær, skulle ha ordna den vogna, skulle ha fixa den fødebagen, skulle gått tur med bikkja, skulle egentlig begynt på noe middag snart, skulle ha fiksa klart barnerommet, skulle ha fyrt i peisen, skulle ha, burde ha.... Gah! Nei.. I dag er bare ikke dagen min kjenner jeg.. Godt å få klikka litt om ikke verbalt, så hvertfall skriftlig! Håper jeg er i bedre humør til gubbe og barn kommer hjem :p
#sliten! Bare 40 dager igjen! Wææ!!
 
Må få komme meg til en kiropraktor med ryggen min...
 
Back
Topp