marsdrøm <3
Forelsket i forumet
Ømme ribbebein å stikkig/støt i underlivet :-(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Manflu er det man trenger da ja! -.-- 20 dager til termin
- Midt i oppussing
- Senga er i stua
- jordmor og lege tror fødselen vil starte før UL-termin
OG DER KOM MANNESYKA! -_-
- 20 dager til termin
- Midt i oppussing
- Senga er i stua
- jordmor og lege tror fødselen vil starte før UL-termin
OG DER KOM MANNESYKA! -_-
Uff Så forferdelig! Hvor lenge har du igjen? Ja, du får verdens beste premie ♥Klø, klø, klø, klø! Uansett hva jeg prøver er det ingenting som lindrer! Det blir også værre og værre! Ååh, jeg får værtfall verdensbeste premie da !
Er i uke 35 i dagUff Så forferdelig! Hvor lenge har du igjen? Ja, du får verdens beste premie ♥
Snart i mål da ♥ Ganske likt på vei vi da! Jeg er 35+2 idag! Om du er så ekstremt plaget så ville jeg snakket med jordmor eller lege om muligheten til igangsetting :/ Det er jo helt forferdelig å klø!Er i uke 35 i dag
Sender deg en klem, kjenner meg veldig igjenBekkenløsning nå i uke 38. All bevegelse er nesten uutholdelig.
Hodet er festet.
Er ikke lei, bare bekymret for 1,7 åringen som må være inne å leke mye på egenhånd da jeg ikke klarer omtrent noe annet enn å ligge rett ut i smerter.
Off, ja! Overalt egentlig, men idag klør magen som besattFlere som har fått veldig følsom hud? Begynt å klø mer i det siste og da kjenner det ut som om jeg får blåmerker! Skikkelig vondt
Har det samme, ble påvist første kontroll. Har fått fortalt at de skal vite det når jeg kommer inn på føden, for jeg skal ha antibiotika intravenøst under fødsel så det ikke smitter over på barnet. Det er noen få prosenter (2-3 % eller noe sånt) sjanse for at det smitter over på barnet, og av de barna som blir smittet får 1 % av disse igjen, infeksjon som må behandles.Har nettopp fått påvist GBS streptukokker er i sv. uke 35... Noen andre som har erfaring med dette? Hva skjer under å etter fødsel? Er det farlig? nervøs førstegangsfødende