Syte og Klagetråden...! :)

Mest sannsynlig påbegynt svangerskapsforgiftning :( ny sjekk på Mandag, uke 34+1 :( oooog storebror har fått spysyken og smittet meg, lyst til å gå i dvale, vekk meg om 6 uker folkens :mad:
 
- 20 dager til termin
- Midt i oppussing
- Senga er i stua
- jordmor og lege tror fødselen vil starte før UL-termin
OG DER KOM MANNESYKA! -_-
 
Har eller tror også at jeg begynner å få litt ødemer i kroppen :eek: Har aldri hatt det før... Men fra uke 30 ca å til nå 33+6 så har jeg fått sånn liggemerker på hendene, armene, brystet å magen :eek: Føler ikke at hendene å fingrene mine er forstørret med de liggemerkene kommer med engang jeg ligger eller sitter :eek: Noen andre som har det slik også?
 
- 20 dager til termin
- Midt i oppussing
- Senga er i stua
- jordmor og lege tror fødselen vil starte før UL-termin
OG DER KOM MANNESYKA! -_-
Manflu er det man trenger da ja! -.-
 
Klø, klø, klø, klø! Uansett hva jeg prøver er det ingenting som lindrer! Det blir også værre og værre! Ååh, jeg får værtfall verdensbeste premie da !
 
Neseblod. Kjenner det ikke før det renner nedover munnen og haken, og halsen. Bløtt som kiler.

Blir like forskrekket hver gang jeg oppdager at det er friskt rennende blod...som har rent nedover i all sin stillhet.

Smaker ikke så godt med blod.
 
Klø, klø, klø, klø! Uansett hva jeg prøver er det ingenting som lindrer! Det blir også værre og værre! Ååh, jeg får værtfall verdensbeste premie da !
Uff :( Så forferdelig! Hvor lenge har du igjen? Ja, du får verdens beste premie ♥
 
Er i uke 35 i dag :)
Snart i mål da ♥ Ganske likt på vei vi da! Jeg er 35+2 idag! Om du er så ekstremt plaget så ville jeg snakket med jordmor eller lege om muligheten til igangsetting :/ Det er jo helt forferdelig å klø!
 
Har svangerskapskløe fra helvete ser ut som jeg er narkoman om noen får et glimt av leggene mine:(

Nettopp hatt både omgangssyke OG nyrebekkenbetennelse

Bekkenløsning = klarer nesten ikke gå stikninger så det holder I underlivet pga hodet er festet nå. Er 34 uker på vei. Jeg ber til høyere makter om at jeg føder snart!!!! ER SÅ LEI

I tillegg krever ettåringen sitt her I huset og jeg føler jeg ikke akkurat er super mamma akkurat nå:(
 
Er fødselen så smått igang?? Har så sinnsykt mye støt i ryggen og bekkenet gjennom dagene nå at jeg begynner å lure litt altså!! Men når jeg prøver å ta tid på dette her så gir de seg såklart :( er i uke 38 nå :O

Og i går fikk jeg plutselig vann i leggene mine - gir dype sokkemerker og når jeg trykker på leggen blir det faktisk en grop der -.- hadde tilfeldigvis time hos jordmor i går, og har ikke noe tegn til svangerskapsforgiftning annet enn økt vann i beina.. Det er visst normalt heldigvis.

Men de støtene!! Å herre gud... De er faktisk like vonde som rier og lammer meg heelt mens de er i sving.. Mista nesten datteren min i gulvet i sta da det plutselig kicket inn.. Håper jeg ikke må gå rundt med dette her alt for lenge -.- når riene er regelmessige, så kan man iallefall se lyset i enden av tunnelen, og hver gang de kommer vet man at man er litt nærmere slutten, men dette her aner jeg jo ikke hvor lenge jeg må gå og føle på :/ blir så sliten :(

Huh.. Det var dagens utblåsning :p
 
Bekkenløsning nå i uke 38. All bevegelse er nesten uutholdelig.

Hodet er festet.

Er ikke lei, bare bekymret for 1,7 åringen som må være inne å leke mye på egenhånd da jeg ikke klarer omtrent noe annet enn å ligge rett ut i smerter.
 
Bekkenløsning nå i uke 38. All bevegelse er nesten uutholdelig.

Hodet er festet.

Er ikke lei, bare bekymret for 1,7 åringen som må være inne å leke mye på egenhånd da jeg ikke klarer omtrent noe annet enn å ligge rett ut i smerter.
Sender deg en klem, kjenner meg veldig igjen
 
Flere som har fått veldig følsom hud? Begynt å klø mer i det siste og da kjenner det ut som om jeg får blåmerker! Skikkelig vondt :shifty:
 
Flere som har fått veldig følsom hud? Begynt å klø mer i det siste og da kjenner det ut som om jeg får blåmerker! Skikkelig vondt :shifty:
Off, ja! Overalt egentlig, men idag klør magen som besatt o_O
 
Har nettopp fått påvist GBS streptukokker er i sv. uke 35... Noen andre som har erfaring med dette? Hva skjer under å etter fødsel? Er det farlig? nervøs førstegangsfødende :(
 
Har nettopp fått påvist GBS streptukokker er i sv. uke 35... Noen andre som har erfaring med dette? Hva skjer under å etter fødsel? Er det farlig? nervøs førstegangsfødende :(
Har det samme, ble påvist første kontroll. Har fått fortalt at de skal vite det når jeg kommer inn på føden, for jeg skal ha antibiotika intravenøst under fødsel så det ikke smitter over på barnet. Det er noen få prosenter (2-3 % eller noe sånt) sjanse for at det smitter over på barnet, og av de barna som blir smittet får 1 % av disse igjen, infeksjon som må behandles.

Tror ikke du skal bekymre deg, for sjansene for at barnet blir syk er så minimal. Bare pass på å si det til jordmor når fødselen er igang, sånn at de får satt deg på antibiotika :)
 
Back
Topp