Syte og Klagetråden...! :)

Har kjent mye på irritasjon og kort lunte i det siste men i dag er jeg bare forferdelig trist og lei meg. Jeg savner mammaen min og skjønner ikke hvordan jeg skal klare dette uten henne...
Så vondt å lese :/ dette skal nok gå fint, kjære deg <3
 
Takk dere <3 er godt å kunne komme inn hit å få noen trøstende ord.. Det hjelper litt på :)
 
Kvalm, trøtt og vonde nipper og oppblåst mage blæh! Heldigvis forsvinner det på de fleste mellom uke 12-16... Her ble det borte i uke 14 begge gangene.
Følte aldri no spes glød selv, men trur det er noe andre ser men andre trimester er det beste
 
Idag føler jeg for å klage litt.
Er 6+4 idag, og spyd hver morgen siste 3 dagene, ekstren kvalme og trøtt sliter med å få i meg mat får blir dårlig bare med tanken på att det kan komme opp igjen.
 
Huff. Kvalm og uvel og sliten! Åååå jeg er drittlei allerede. HATER å være kvalm.
 
At det skal være mulig å ha så mye smerter forårsaket av luft! :banghead:
Forstoppet og j**lig.... Argh... :(
 
Lå oppe i 4 timer i natt med kvalmen og oppgulpet. Tok d med ro. Lå å tittet på Pinterest.com
 
Last edited:
Forkjølet, får ikke puste ordentlig, vakuum i hele hodet. Ettåringen hadde feber i forgårs og har begynt å hoste. Sover nesten ikke om nettene, og holder meg våken med markingen sin rundt omkring i sengen. Trøtt som en strømpe, men må fungere. Sambo er også syk, så han er dermed dødssyk og helt udugelig, jeg må gjøre alt. Ferien er slutt, jeg må opp kl 5 i morgen for å komme meg på jobb. Jeg vil bare ta inn på hotell og sove i en uke.
 
Forkjølet, får ikke puste ordentlig, vakuum i hele hodet. Ettåringen hadde feber i forgårs og har begynt å hoste. Sover nesten ikke om nettene, og holder meg våken med markingen sin rundt omkring i sengen. Trøtt som en strømpe, men må fungere. Sambo er også syk, så han er dermed dødssyk og helt udugelig, jeg må gjøre alt. Ferien er slutt, jeg må opp kl 5 i morgen for å komme meg på jobb. Jeg vil bare ta inn på hotell og sove i en uke.

Uff, håper du (og sambo) snart blir bedre, og at det "bare" er graviditetsymptomene igjen :happy:
 
Aaahhh.. Hodepine, trøtthet og menssmerter preger dagen! Nå har jeg tatt en paracet og funnet senga. Håper på en bedre dag i morgen..
 
Følt meg helt håpløs i dag. Samboer har vært flink til å vaske og pusse vegger i kjelleren til vi skal beise der, mens jeg har vært helt ubrukelig. Ikke kvalm, men uggen. Og støvsugde stua og da var ryggen helt kaputt. Endte med at jeg til slutt gav opp og la meg i senga og sove 2-3 timer igjen. Potte tett i nesa også.. Føler jeg får pustevansker av den minste bevegelse :-/
 
Och så var kvalmen på plats :( om jag inte äter ofta så blir jag dålig ..inte så att jag måste spy, men den kommer i bakgrunden! Trodde jag skulle slippa undan den :p
 
Isj i dag har jeg vært morgenkvalm. Men etter 1,5 pakke med mentos jordbær er jeg bedre :p
 
Kvalm kvalm kvalm. alt er fint på morran, også bare siger det innpå utover dagen, føltes som alt skulle opp hver gang bussen humpet på veien hjem :( Skjit!
 
I dag har jeg en "sinna-dag". Det er fryktelig slitsomt. Lett irritert, kort lunte og sur!! Disse hormonene... Blir sliten! Har sluppet unna dette med østrogenfrie piller i så mange år. La meg på senga for å være i fred :-/
 
Nå er jeg blitt så veldig gravid de siste dagene! Kvalm, trøtt og oppblåst støtt. Sååå slitsomt.. Får dårlig samvittighet ovenfor mannen og guttungen, har ikke noe overskudd etter jobb..
 
Huff og huff :( Kan ikke si ferie er det samme med den ekle kvalmen hengende over seg :(
 
Akkurat vært på legevakta, feber og urinveisinfeksjon. I tillegg har kvalmen kommet for fullt så her er det lite feriestemning ;) Fastlegen min har ferie ut neste uke også, så må bare bite tennene sammen å gå på jobb. Kjenner jeg gruer meg litt til det. Jobber som ped.leder, og skal ha masse tilvenningen og oppstartssamtaler til uka :-/
 
Back
Topp