Det kommer att gå braHar kjent mye på irritasjon og kort lunte i det siste men i dag er jeg bare forferdelig trist og lei meg. Jeg savner mammaen min og skjønner ikke hvordan jeg skal klare dette uten henne...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kommer att gå braHar kjent mye på irritasjon og kort lunte i det siste men i dag er jeg bare forferdelig trist og lei meg. Jeg savner mammaen min og skjønner ikke hvordan jeg skal klare dette uten henne...
Så vondt å lese :/ dette skal nok gå fint, kjære deg <3Har kjent mye på irritasjon og kort lunte i det siste men i dag er jeg bare forferdelig trist og lei meg. Jeg savner mammaen min og skjønner ikke hvordan jeg skal klare dette uten henne...
At det skal være mulig å ha så mye smerter forårsaket av luft!
Forstoppet og j**lig.... Argh...
Forkjølet, får ikke puste ordentlig, vakuum i hele hodet. Ettåringen hadde feber i forgårs og har begynt å hoste. Sover nesten ikke om nettene, og holder meg våken med markingen sin rundt omkring i sengen. Trøtt som en strømpe, men må fungere. Sambo er også syk, så han er dermed dødssyk og helt udugelig, jeg må gjøre alt. Ferien er slutt, jeg må opp kl 5 i morgen for å komme meg på jobb. Jeg vil bare ta inn på hotell og sove i en uke.