Syte og Klagetråden...! :)

Jobber selv i pleie-og omsorg. Kvir meg til å komme tilbake på jobb etter ferien :( Begynte å reagere på luktene allerede før ferien. Det er neppe blitt så mye bedre når jeg kommer tilbake. Lite kjekt å brekke seg og ta pauser, ifb. med stell og lignende :(
 
Jeg er så trøtt og kvalm..!! Og i natt slo lillemor seg vrang også, hun skulle nemlig starte dagen hun, 01.30 om natta og brukte noen timer på å roe seg igjen.. Mannen tok henne mye av tiden, men jeg hørte henne jo veldig greit for å si det sånn.. Til slutt måtte jeg overta, og da sovnet hun.! #ødelagt
 
Klage litt over mannen som er hjemme i permisjon med lillegutt mens jeg var på jobb i dag. Kom hjem...gangen såg it som et dass, holdt på å snubble i skoa has på vei inn!! :mad:
Kom inn på kjøkkenet der var det bare rot å skitten oppvask over alt for han gadd ikke tømme oppvaskmaskinen og sette inn det skitne...
Spisebordet og sofaen var full i klær som han sa i dagtidlig da jeg dro at han skunne legge ihop å legge på plass før jeg kom hjem...Yeah right!!!
Å ikke nok med det...stakkar manmen var såååå sliten av å vær hjemme med gutten vår (der de hadde sovet flere timer på sofaen begge to) at han gikk å la seg etter middag...så da satt jeg her da..dødssliten etter jobb, kvalm og stuptrøtt og måtte rydde opp alt rotet hans, leke, bade, mate og legge lillegutt (noe jeg forsovidt alltid har overskudd til ♡♡), mate og gå tur med hunden vår , rydde og vaske opp middagen og legge ihop alle klærne som var all over...

*puhh* (få ut "litt" frustrasjon)!!
 
Klage litt over mannen som er hjemme i permisjon med lillegutt mens jeg var på jobb i dag. Kom hjem...gangen såg it som et dass, holdt på å snubble i skoa has på vei inn!! :mad:
Kom inn på kjøkkenet der var det bare rot å skitten oppvask over alt for han gadd ikke tømme oppvaskmaskinen og sette inn det skitne...
Spisebordet og sofaen var full i klær som han sa i dagtidlig da jeg dro at han skunne legge ihop å legge på plass før jeg kom hjem...Yeah right!!!
Å ikke nok med det...stakkar manmen var såååå sliten av å vær hjemme med gutten vår (der de hadde sovet flere timer på sofaen begge to) at han gikk å la seg etter middag...så da satt jeg her da..dødssliten etter jobb, kvalm og stuptrøtt og måtte rydde opp alt rotet hans, leke, bade, mate og legge lillegutt (noe jeg forsovidt alltid har overskudd til ♡♡), mate og gå tur med hunden vår , rydde og vaske opp middagen og legge ihop alle klærne som var all over...

*puhh* (få ut "litt" frustrasjon)!!
Arrrrrgh! Nå kjenner jeg at jeg blir irritert på dine vegne! Jeg blir ofte forarga på kjæresten min også fordi han er en tidvis lat rotekopp. Men han tåler i hvert fall tilsnakk og forsøker å bedre seg. Og han gjør det jeg sier at han skal. Så jeg sender deg masse sympati. Hvem skal vi kalle drittsekk om ikke vår bedre halvdel? ;)
 
Arrrrrgh! Nå kjenner jeg at jeg blir irritert på dine vegne! Jeg blir ofte forarga på kjæresten min også fordi han er en tidvis lat rotekopp. Men han tåler i hvert fall tilsnakk og forsøker å bedre seg. Og han gjør det jeg sier at han skal. Så jeg sender deg masse sympati. Hvem skal vi kalle drittsekk om ikke vår bedre halvdel? ;)

Takk!! ;)

I dag var heldigvis det verste på leeenge!! :p men fy f*** som hormonene kokte da han la seg til å sove :mad:
Men gjett om det var deilig å sette seg i sofaen etter alt va rydda å jeg hadde stua, tv og kontrollen for meg selv ♡♡
 
Takk!! ;)

I dag var heldigvis det verste på leeenge!! :p men fy f*** som hormonene kokte da han la seg til å sove :mad:
Men gjett om det var deilig å sette seg i sofaen etter alt va rydda å jeg hadde stua, tv og kontrollen for meg selv ♡♡
Ja, merkelig nok føler jeg meg også veldig fornøyd og happy når jeg har rage-rydda en god stund :p Håper han har skjønt at det der var uholdbart og klarer seg bedre i framtida ;)
 
Jeg har så mye fantomspark...!! Etter sist gang! Blusset skikkelig opp nå som jeg et gravid! Jeg er 7+1 liksom, kjenner ikke den sparke enda...
 
Koste meg med jordbær for så å spy opp alt sammen :p skriver det på spy-lista sammen med kiwi. Er kanskje syren som gjør det. Blåbær går helt fint.
 
Jeg sto å laga middag, samboeren på sofaen som et slakt.. Midt i middagskokkeleringen måtte jeg springe på do for å spy.. Så tilbake til middagskokkeleringen uten så mye som et.. Går det bra? Trenger du hjelp? Fra sofaen.. :mad: Tror han har blitt litt for vant til denne spyingen :shifty:
 
Jeg eeeer så KVALM!! Ligger i senga, døser 80% sv tida, er då tørst, men alt kommer opp! Gått ned to kilo på to dager... Baaaah - det er bare tre måneder igjen med kvalme - biiiite tenna sammen - premien er verdt det ❤️❤️❤️
 
Idag starter jobb igjen etter ferien og sitter og gulper og gruer meg til å gå ut i verden. På torsdag er jeg kommet til uke 10 - kanskje endelig kvalmen gir seg snart.
 
Idag starter jobb igjen etter ferien og sitter og gulper og gruer meg til å gå ut i verden. På torsdag er jeg kommet til uke 10 - kanskje endelig kvalmen gir seg snart.
Du må ha lykke til! Jeg selv var på jobb to dager etter ferien men måtte kaste inn håndkleet pga. Kvalme :/ så er sykmeldt til uke 12, 1uke igjen! Jeg håper virkelig denne kvalmen slipper taket snart! :)
 
Du må ha lykke til! Jeg selv var på jobb to dager etter ferien men måtte kaste inn håndkleet pga. Kvalme :/ så er sykmeldt til uke 12, 1uke igjen! Jeg håper virkelig denne kvalmen slipper taket snart! :)

Det gikk faktisk helt fint. Gulpet noen ganger, men følte aldri noen trang til å spy. Har en jobb hvor jeg kan ta på meg hodetelefoner og jobbe for meg selv foran PC og det passer meg bra nå merker jeg. Men blir ikke så mye liv på hverdagene da. Kommer hjem 1730 og nå er klokka 20 og jeg er så ekstremt trøtt :p Må legge meg snart.

Så leit at du ble så dårlig, håper formen bedrer seg snart! Den svangerskapskvalen er utrolig kjedelig.
 
Ja, merkelig nok føler jeg meg også veldig fornøyd og happy når jeg har rage-rydda en god stund :p Håper han har skjønt at det der var uholdbart og klarer seg bedre i framtida ;)

Han kom og ba om unnskyldning neste dag så tok han alt ansvaret for lillegutt ♡♡
 
Jeg sto å laga middag, samboeren på sofaen som et slakt.. Midt i middagskokkeleringen måtte jeg springe på do for å spy.. Så tilbake til middagskokkeleringen uten så mye som et.. Går det bra? Trenger du hjelp? Fra sofaen.. :mad: Tror han har blitt litt for vant til denne spyingen :shifty:
Å! Så frustrerende... Jeg lagde middag for første gang på flere uker i dag :) Har ellers blitt servert av mannen i flere uker, selv om han har vært på jobb og jeg har hatt ferie :) Si det til mannen din, kanskje han får litt dårlig samvittighet ;)
 
Må bare klage litt.

så drit lei av å være slapp og null energi. føler livet leves fra en sittestillende tilværelse, noe som ikke er så lett med en 2 åring i hus. Mest lyst å bare sove sove sove. Ork å være på jobb, og holdt på å spy under lunsjen pga matdunst.

Vet det er mange som har det mye verre, men dette er jo en klagetråd så da får det så være :p
 
Og der kom slapp og trøtt problemene sigende, etter å ha gått klar i mange uker. Som 18 åring var det slik mamma avslørte at jeg var gravid, men jeg hadde håpet å gå klar nå som jeg er 12 år eldre. Sov 14 timer i natt, og allerede klar for en middagshvil :(
 
Jeg har så mye fantomspark...!! Etter sist gang! Blusset skikkelig opp nå som jeg et gravid! Jeg er 7+1 liksom, kjenner ikke den sparke enda...

Merkelig nok kom fantomsparkene her også når jeg ble gravid igjen! Hadde aldri fantomspark etter fødselen som så mange andre sier de har, men NÅ!:eek:
 
Og jeg er så kvalm! Må spise for å holde kvalmen i sjakk - men hva spiser man når man er for kvalm til å ha lyst på noe!? Og om jeg får lyst på noe blir jeg kvalm av å lage det! En evig vond sirkel og konstant kvalme:(
 
Back
Topp