Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slitsomt når mannfolka får barnesinnSyter litt over at jeg akkurat nå ikke bare har ett barn, men to. Både mann og sønn sitter nede i stuen å roper etter meg, mens jeg ligger på rommet og er kvalm, vondt i magen, ryggen og hoftene... La meg være![]()
Usj det er kjipt! Sluppet unna selv men høres altså så jævelig ut, håper du slipper billig unna!!Kjenner bekkenløsningen er på tur... :-( å det suuuuger!!!!
Bekkenet er helt på bærtur herKjenner bekkenløsningen er på tur... :-( å det suuuuger!!!!

Å kjære vene, være sosial når man er sliten og! Det er ikke kult! Lykke til!Årh.. lettere frustrert over min bedre halvdel som syns det er heeelt ok og invitere folk på besøk klokken 8 om kvelden
Vanligvis har jeg ikke problemer med det, men når jeg stuper i seng klokken 9 og i tillegg har hatt en hektisk førstedag på jobb etter ferien så syns jeg at hensyn kan taes.. Nå har minsteprinsen endelig lagt seg og jeg ligger i sengen med en følelse av å være brisen.. Dagens klage![]()
Å kjære vene, være sosial når man er sliten og! Det er ikke kult! Lykke til!![]()
Hihi så bra! Gud så trøtt man er altså! Sov godt! Det er min favoritt aktivitet om dagenJeg sov en time inn i besøket, så det gikk greitNå har jeg kommet meg i seng igjen.. *Søvn*
![]()
Æsj altså! Jeg er snart 12 uker og kastet opp flere ganger i går kveld og fem ganger totalt på dagen14 uker og de siste dagene har kvalmen vært enormt plagsom.. Fikk nesten ikke sove i natt pga den og kastet opp på jobb i dag Trodde det skulle gå over snart jeg. Nå er kveldsmaten endelig fortært og jeg bare venter på at magen skal roe seg litt så jeg forhåpentligvis kan gå og legge meg uten å spy...
Hvorfor kan ikke den forbanna samboeren min støtte meg når jeg er kvalm, trøtt og har vondt i hode. Er det så vanskelig å forstå at jeg ikke faker? Han trur meg aldri når jeg er dårlig. Han tar ikke mini om natten, som våkner 5 ganger, og kjefter og kaller meg lat. Blir så forbanna. Var likt sist også. Når skal han få det inn i det tykke hode sitt. Er så forbanna på han.