Syte- og klagetråden vår

Mamsemoms

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Altså, nå har vi juble-tråd, så vi må ha det motsatte også :p Her kan vi samle gørra!


Hvordan får man denne sticky? Admin? Hjelp :)
 
Jeg åpner med å syte litt over at jeg prumper såååå masse! Hva skjer liksom! Så blir jeg jo ratt kvalm da:p
 
Jeg har så lite energi at jeg orker NADA!!! Ikke rydding, ikke brette tøy, ikke VASKE tøy, ikke reise meg opp fra sofaen.. Slitsomt når man har en ettåring i hus.. :p
 
Jeg føler meg helt udugelig... Skal flytte til helga, å jeg har 0 energi, å er kvalm som fy,så har ligget på sofaen i flere dager.. :/ gubben sier at jeg må ta det med ro å tenke på at jeg ruger jo på noe verdifult.. Sant nok, men når jeg ikke klarer å åpne kjøleskapet å lage meg mat uten å brekke meg, så begynner jeg å bli litt vell frustrert :/
 
Jeg lurer virkelig på hvor mye man kan spise før tarmen er full og ikke klarer å holde på mer! Huff, ekkelt å tenke på, jeg vet, meeen er så oppblåst og helt forstoppet. Det som har hjulpet hittil hjelper plutselig ikke lenger :(
 
Kvalm kvalm kvalm! Leeeei! Orker heller ikke gjøre noe! Huset trenger en vask, men jeg orker ingen verdens ting!!
 
Da e faktisk heilt gale kor dårlig eg e i detta svangerskapet! Eg spyr på 5. Veko har forstoppelse og akutt diaré., stakkars kidsa mine, å ta oppvasken på kjøkkenet eller å vaske dass er reine breknings middelet, er så masse greier att eg bare vrenges! Så her heima e da faktisk rot.. Masse rot .., håpe berre att eg kjem meg snart... Detta e bare fryktelig slitsamt!
 
Suuuuulteeeen, og det er hele to timer til lunsj.
 
Usj, sliter ikke mye med kvalme, MEN har store problemer når jeg skal ta Omega 3 kapslene mine. :(
Kan ikke huske at de noensinne har lukta SÅ sterkt, men den siste uka har jeg brekt meg hver gang jeg åpner boksen. Utrolig vemmelig og upraktisk. Kan jo ikke slutte å ta dem heller.
 
Usj, sliter ikke mye med kvalme, MEN har store problemer når jeg skal ta Omega 3 kapslene mine. :(
Kan ikke huske at de noensinne har lukta SÅ sterkt, men den siste uka har jeg brekt meg hver gang jeg åpner boksen. Utrolig vemmelig og upraktisk. Kan jo ikke slutte å ta dem heller.
Synes mine kapsler lukter sjokolade... merkelig!
 
Sulten igjen. Jeg er jo alltid er sulten for tiden, hvordan skal dette gå??
 
Griin! I dag mista jeg alle notatene på iPhone, hvor jeg har dokumentet hele svangerskapet. Aldri stole på teknologien! Dritt lei av datadingser!
 
Ok, flere som er ekstra følsomme eller?

Jeg er typ a empathetic badass til vanlig. Gråter av den minste ting som fine reklamer, bøker, tanker, ord. What ever. Jeg er LETTrørt. Nå er jeg jo kanskje 2 ganger verre, og det er FOR mye! Tårene sitter så lett, og jeg føler alt så mye hardere :p Både sinne, sorg og glede. Hjææælp.
 
Har en liten som er vanskelig på nettene for tiden, har også en samboer som er like vanskelig. Så trøtt og sliten.
 
Lei av kvalme, varme, luftsmerter og løs mage!!!
 
Jeg er på ferie med storfamilien og de siste dagene har jeg ikke klart å kose meg, er kvalm, trøtt, uggen, det er nærmere 35 grader her og jeg har ikke tilgang på mat når jeg trenger det for å døyve kvalmen. Er også skikkelig lei tung restaurantmat, ikke en salat å oppdrive i dette landet kun pasta, gnocci og pizza! Og jeg som til vanlig ville jublet for maten her! :p Nå bare presser jeg i meg et eller annet og bruker de neste timene på å konsentrere meg for at det ikke skal komme opp igjen. Ikke lett å være god tante for 2 små som ønsker mye oppmerksomhet heller.. Det var min syting, godt å få det ut! Hehe ;)
 
Jeg er syk og gravid og skal gifte meg neste helg. Det passer veldig dårlig å ligge hele dagen da fordi jeg er utslått av feber. Vil bli frisk nå! Så mye som jeg må ordne til neste helg. Satser på at samboer ikke blir syk også...
 
Back
Topp